Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut f*buddy-suhde...

Vierailija
21.12.2014 |

Mitä haitte ja saitte suhteesta? Halipulan hoitoa, pelkkää munaa, miessuhdetta omilla ehdoillanne ilman yhteiselämän tarvetta, jotain muuta? Millaiset kriteerit teillä oli partnerille? Pysyivätkö tunteet kurissa? Itse en uskaltaisi päästää noinkaan lähelle ihmistä, johon en täysin luota tai joka saattaisi ajatella minusta epäkunnoittavasti, joten asetelman toimivuuden ymmärtäminen on ollut aina hankalaa. En silti tuomitse.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltii tunnettu 2 vuotta, satunnaisesti käyty kahvilla. Joku kerta sit meni jutut vähän pidemmälle ja harrastettiin seksiä, sit alettiin puolin ja toisin laittaa viestiä silloin tällöin, kun teki mieli. 
Itse olin juuri kokenut sydänsuruja, joten suoraan sanottuna hain vain lohtua ja muuta ajateltavaa, tunsin itseni halutuksi tämän miehen kanssa.
No, meidän seksisuhde loppui kun löysin uuden miehen :) ollaan silti yhteyksissä välillä, kuulumisten kyselyä jne, samanlaista kaveerausta kun ennen mitään seksitouhuja. Monet varmaan miettii et miten pystytään oleen niinku mitään ei olis tapahtunu meidän välillä, mutta kyllä se onnistuu kun kummallakaan tuskin oli tunteita mukana missään vaiheessa.

Vierailija
42/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, tuo kohta 3 listallasi on minusta hankala. Jotta cousin olla varma, etten kiinnostu, tyypin pitäisi olla jotenkin epämiellyttävä. Se taas on seksuaalisesti turn-off. Mikä on sinulle toimiva syy olla kiinnostumatta liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:56"]

f*buddy-suhde

Eikö olisi helpompi käyttää käsitettä seksisuhde?

Mielestäni näillä on eroa, fb voi olla myös kaveri muissakin merkeissä, seksisuhde vain makkaripuuhia?

Voisi myös ajatella, että sinulla on silloin seksisuhde ihmiseen, joka on kaveri muissakin merkeissä. Seksi- tai panokaverikin ovat parempia termejä, kuin tuo "f*buddy-suhde".

Vierailija
44/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:14"]

En ymmärrä, miten seksi voi olla hyvää, ellei mukana ole mitään tunteita. Oma käsi on silloin paljon ketterämpi vaihtoehto.

[/quote]

Nro 44 vastaa. 
Itsekin kuvasin vähän huonosti viestissäni, että "kummallaan tuskin oli tunteita missään vaiheessa", mutta korjaan vähän, että varmasti tunteita jollain tasolla oli, itsekin pidän miestä miellyttävänä, minulla oli hauskaa hänen kanssaan. En silti ikinä aiemmin ollut omistanut syvempiä tunteita häntä kohtaan eikä niitä syntynyt seksisuhteemmekaan aikana. Uskon, että mieskin piti minua haluttavana ja mukavana ihmisenä, mutta ei hänelle sopivana tyttöystävä-ehdokkaana. Seksi välillämme toimi hyvin, oli mukavia hetkiä, mutta ikinä kumpikaan ei jäänyt toisen luokse yöksi. En tiedä, olisiko välillemme syntynyt jotain enemmän, jos olisimme myös nukkuneet yhdessä ja viettäneet enemmän kahdenkeskeistä aikaa. 

Vierailija
45/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen seksiä, koska olin kokematon. Eli uusia kokemuksia. Hieman myös läheisyyttä, mutta en tuntenut henkistä yhteyttä, joten läheisyys ja seksi jäi jotenkin rajoittuneeksi. Lopetin sen jutun sitten. Mies oli hieman mieshuora mielestäni.

Vierailija
47/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:49"]

Haen seksiä, koska olin kokematon. Eli uusia kokemuksia. Hieman myös läheisyyttä, mutta en tuntenut henkistä yhteyttä, joten läheisyys ja seksi jäi jotenkin rajoittuneeksi. Lopetin sen jutun sitten. Mies oli hieman mieshuora mielestäni.

[/quote]

Hain*

Vierailija
48/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan ole minulle pelkkä dildo. Minulla alkaa olla liikaa tunteita häntä kohtaan ja se ei ole seksisuhteessa hyväksi. Pidemmän päälle tulen satuttamaan itseni. Tietenkin jos saan tunteeni haalenemaan,voin saman miehen kanssa jatkaa. Pohjimmiltani haluaisin kuitenkin ihan oikean parisuhteen. Kurjaa ettei se tämän miehen kanssa ole mahdollista.

Vierailija
49/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en tiennyt mitä mies oikein haki minulta, joten en antanut "heti", vaikka oli baarituttavuus. Sitten tyyppi sanoi että halusi vain seksiä, ennen kuin olin edes antanut hänelle... Sanoin että okei käy = bootycall. Sitten mies alkoi roikkua minussa ja pistin homman poikki. Edelleen lähettää joskus säälittäviä viestejä pillun toivossa, vaikka olen sanonut seurustelevani ja että en halua kuulla hänestä enää...

Vierailija
50/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi lähteä varta vasten hakemaan fb-suhdetta, mutta jokin tapailu, josta ei lopulta kehity sen enempää saattaisi jäädä päälle niissä merkeissä.

Vierailija
52/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:12"]

41, tuo kohta 3 listallasi on minusta hankala. Jotta cousin olla varma, etten kiinnostu, tyypin pitäisi olla jotenkin epämiellyttävä. Se taas on seksuaalisesti turn-off. Mikä on sinulle toimiva syy olla kiinnostumatta liikaa?

[/quote]

^ Piti tietysti lukea "voisin olla varma". Vielä lisäselitystä: jos lähtisin kehittelemään nimenomaan fb-suhdetta, niin tokihan minulla olisi ajatuksena, että siitä ei ole tarkoitus kehittyä sen enempää, mutta koska tosiaan miehen pitää jollain henkisellä tasollakin miellyttää, että haluaisin seksiä hänen kanssaan, on vaikea ajatella, että pystyisin varmasti pitämään tunteeni kurissa, jos tuo käsitys miellyttävyydestä entisestään vahvistuisi.

Vierailija
53/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten/mihin teillä ovat nämä fuckbuddy-suhteet päättyneet? Onko teille aina ilmoitettu että homma oli tässä vai onko joku mahdollisesti vain "kadonnut"?

Vierailija
54/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/83 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kerran missannut tuollaisen baarissa juttelun ohessa heitetyn ehdotuksen, kun pidin sen sanojaa niin kilttinä tyttönä, että sen täytyi olla läppä. Myöhemmin kuulin, että oli päätynyt hommiin tuttavan tutun kanssa. Muuten ei ole vastaavista hommista kokemusta. m

Vierailija
56/83 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy lisää kokemuksia tai mielipiteitä aiheesta?

Vierailija
57/83 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia....hyviä tai huonoja?

Vierailija
58/83 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:06"]Minulla on ollut useampi panosuhde. Joskus jutut on ollut sellaisia, että olen jonkun tuntemattoman pokannut baarista ja jos seksi on molempien mielestä toiminut hyvin, niin ollaan jonkun aikaa tapailtu ja sekstailtu (muutaman viikon tai muutaman kuukauden). Juttu on kuitenkin kuivunut kasaan syystä tai toisesta. Sitten on ollut muutama sellainen juttu, että jonkun jo ennestään tutun (vanha koulukaveri, puolituttu, kaverin kaveri tms.) kanssa on alkanut olla vahvaa flirttiä ilmassa ja ollaan päädytty sänkyyn ja aloitettu seksisuhde.

Joidenkin kanssa on selvästi sovittu, että vain seksiä eikä mitään vakavampaa, joidenkin kanssa on katsottu kehittyisikö juttu pidemmällekin, mutta näin ei sitten ole käynyt. Yhden kanssa välillä jo vähän niinkuin seurusteltiinkin, mutta sitten homma taas laimeni. Silti melkein pari vuotta yhteyksissä oltiin. Molemmilla oli siinä välissä muitakin, paitsi silloin kun kokeiltiin seurustelua.

Ehkä on sitten ollut hyvää tuuria, kun ei ole ikinä niin käynyt, että jompikumpi olisi kiintynyt enemmän tai halunnut vakavan suhteen ja toinen ei ole halunnut. Itse ainakin tiesin kaikista lähes heti, että tämä ei ole "se oikea" mutta mukavaa silti oli. Nyt olen jo monta vuotta ollut naimisissa ja kyllä se oma mies vaan ihan eri tavalla veti jalat alta ja heti tuntui siltä, että tämän miehen minä haluan.

Enkä voi käsittää noita huorittelijoita. Itse olen kuitenkin jo 35-vuotias. Olisihan se nyt ollut ihan naurettavaa pelleilyä säästellä itseään sitä oikeaa varten. Pillu ei panemalla kulu. Sitä paitsi miehenikin on sitä mieltä, että ei ikinä voisi alkaa vakavaan suhteeseen jonkun kokemattoman nuoren tytön kanssa, jolle sitten kuitenkin jossain kohtaa tulee kriisi kun ei ole elänyt eikä kokenut tarpeeksi. Kun molemmat ovat tarpeeksi paljon viettäneet hauskaa sinkkuelämää, niin ihan eri tavalla haluaa sitoutua parisuhteeseen ja on valmis olemaan uskollisesti aviossa loppuelämän.
[/quote]
Et usko itsekään tohon tekstiin.. Alle 5 v sisällä te tuutte eroon ja maailma saa pari äpärää lisää..

Vierailija
59/83 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:55"]

Jotenkin ymmärrän, jos kyseessä tosiaa täysin sinkut ihmiset, mutta jos varatun kanssa ylläpitää seksisuhdetta, loppuu minun ymmärrys siihen. Se on väärin! Väärin sitä kohtaan, jota varattu pettää. Pettäminen on petos. Avioliitossa olevalta se on avioRIKOS, petos, aviolupauksensa rikkominen, oman avioliittonsa rikkominen. Myös petoskumppani tekee väärin ja on osallinen avioRIKOKSEEN. Avioliittoon kuuluu uskollisuus.

[/quote]

Et nähtävästi ole koskaan ollut parisuhteessa, jossa on ok harrastaa seksiä muidenkin kuin puolison kanssa. Yhdessä tai erikseen.

Vierailija
60/83 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:46"]

Miten/mihin teillä ovat nämä fuckbuddy-suhteet päättyneet? Onko teille aina ilmoitettu että homma oli tässä vai onko joku mahdollisesti vain "kadonnut"?

[/quote]

Viimeisin ei vastannut kun kyselin syytä pitempään hiljaiseloon. En ryhtynyt itkemään perään. En myöskään pistäisi pahakseni, jos ottaisi yhteyttä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi