Te, joilla on ollut f*buddy-suhde...
Mitä haitte ja saitte suhteesta? Halipulan hoitoa, pelkkää munaa, miessuhdetta omilla ehdoillanne ilman yhteiselämän tarvetta, jotain muuta? Millaiset kriteerit teillä oli partnerille? Pysyivätkö tunteet kurissa? Itse en uskaltaisi päästää noinkaan lähelle ihmistä, johon en täysin luota tai joka saattaisi ajatella minusta epäkunnoittavasti, joten asetelman toimivuuden ymmärtäminen on ollut aina hankalaa. En silti tuomitse.
Kommentit (83)
Mulla on tälläinen suhde kestänyt nyt kolmisen kuukautta,tunteita alkaa olla liikaa pelissä. Aina vaan paraneva seksi ja siinä uudet kokemukset ja yhdessä yön viettäminen toisen kanssa kerran vkossa ei taida olla naisihmiselle toimiva vaihtoehto. Aivan ihania ovat yhdessä viettämämme ajat ja molemmat olemme sinkkuja. Oman itseni takia joudun tämän varmaan lopettamaan.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"]
Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti.
[/quote]
Oliko tämä siis yksinomaan fyysistä, eli mies käymään, sänkyyn ja mies ulos, ei yhdessä nukkumista tai muuta läheisyyshömppää? ap.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:19"]
Mulla on tälläinen suhde kestänyt nyt kolmisen kuukautta,tunteita alkaa olla liikaa pelissä. Aina vaan paraneva seksi ja siinä uudet kokemukset ja yhdessä yön viettäminen toisen kanssa kerran vkossa ei taida olla naisihmiselle toimiva vaihtoehto. Aivan ihania ovat yhdessä viettämämme ajat ja molemmat olemme sinkkuja. Oman itseni takia joudun tämän varmaan lopettamaan.
[/quote]
Tämä kuulostaa sellaiselta, joka voisi toteutua omalla kohdallanikin, jos joskus päätyisin kokeilemaan... Haluatko pysyä sinkkuna vai onko tilanteen kehittyminen toisenlaiseksi suhteeksi partnerisi kannalta pois laskuista? ap.
Pelkkää seksiä. Korkeintaan kahvit saatettiin juoda yhdessä ja tupakat polttaa, mutta muuten vain seksiä ja siinä se. Parempi kuin irtosuhteet, koska seksikumppani on tuttu ja seksi tällöin oikein hyvää kun kumpikin tietää mistä toinen tykkää. Ja parempi kuin parisuhde, koska kuvioon ei kuulu mitään ylimääräistä hölynpölyä eikä varsinkaan niitä negatiivisia puolia kuten mustasukkaisuus, tilivelvollisuus tai omistushaluisuus.
En tiedä miehen muista kumppaneista enkä haluakaan tietää, emme puhu niistä kumminkaan päin. Ja tunteita ei ole ollut, ainakaan niitä ei ole koskaan näkynyt.
Fb-suhteemme kestänyt nyt kaksi vuotta, nähdään vaihtelevasti, noin kerran viikossa keskimäärin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:19"]
[/quote]
Tämä kuulostaa sellaiselta, joka voisi toteutua omalla kohdallanikin, jos joskus päätyisin kokeilemaan... Haluatko pysyä sinkkuna vai onko tilanteen kehittyminen toisenlaiseksi suhteeksi partnerisi kannalta pois laskuista? ap.
[/quote]
Tapailu muuttui tällaiseksi koska elämäntilanteemme on eri...minulla lapsia,hänellä ei. Näiden asioiden yhdistäminen tuntuu miehestä hankalalta,joten tämä tuskin etenee koskaan mihinkään. Vaikeinta tässä on ajatus siitä,että tämä saattaa päättyä vaikka huomenna jos toinen löytää potentiaalisen kumppaniehdokkaan johon haluaa luoda oikean suhteen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:24"]
Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti.
[/quote]
Oliko tämä siis yksinomaan fyysistä, eli mies käymään, sänkyyn ja mies ulos, ei yhdessä nukkumista tai muuta läheisyyshömppää? ap.
[/quote]
Kyllä yö oltiin yleensä yhdessä, nukuttiin tai ei.. :) Ja mitäs se seksi on jos ei läheisyyshömppää? Joskus tehtiin muutakin esim. käytiin keikoilla yhdessä kavereina.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"]Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti.
[/quote]
Taitaa olla iso rönttönen kun ei 5 panokaveria riitä..
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"]Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti. [/quote] huora
[/quote]
Niin olen. :) Tai olin, nyt mulla on poikaystävä. :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"]Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti. [/quote] Taitaa olla iso rönttönen kun ei 5 panokaveria riitä..
[/quote]
Miten niin ei riitä? Enkä mä niitä yhtäaikaa nainut. :) Ja eikös toi rönttönen ole jotain joka löytyy vain naisilta? :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:24"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä yö oltiin yleensä yhdessä, nukuttiin tai ei.. :) Ja mitäs se seksi on jos ei läheisyyshömppää? Joskus tehtiin muutakin esim. käytiin keikoilla yhdessä kavereina.
[/quote]
Panokaveria voi pitää täytenä vosuna siitä on läheisyyshömppä kaukana.
Mulla on kaikenlaisia komplekseja seksin ja parisuhteiden kanssa, joten mulle se on terveellistä eksperimentointia luotettavan ihmisen kanssa, jossa ei kerrankin tarvitse stressata mitään. Mut on tosin kasvatettu konservatiiviseksi suunnilleen mentaliteetilla "odota avioliittoon asti", joten välillä ääni alkaa nalkuttaa päässä, että "ei näin voi tehdä" - yritän sitten ajatella, että eihän tässä kukaan vahingoita ketään.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:24"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"] Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti. [/quote] Oliko tämä siis yksinomaan fyysistä, eli mies käymään, sänkyyn ja mies ulos, ei yhdessä nukkumista tai muuta läheisyyshömppää? ap. [/quote] Kyllä yö oltiin yleensä yhdessä, nukuttiin tai ei.. :) Ja mitäs se seksi on jos ei läheisyyshömppää? Joskus tehtiin muutakin esim. käytiin keikoilla yhdessä kavereina. [/quote] Panokaveria voi pitää täytenä vosuna siitä on läheisyyshömppä kaukana.
[/quote]
No me oltiin vosuja toisillemme, musta se on hömppää. Rakkaus on sitten eri juttu, se on vakavaa.
Kyllä pidempi aikaisessa fuckbuddy-suhteessa aina on läsnä lämpöä,läheisyyttä ja tunteita. Ja sitä toisesta välittämistä jollain tasolla. Sekä miehellä että naisella.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:36"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"]Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti. [/quote] Taitaa olla iso rönttönen kun ei 5 panokaveria riitä.. [/quote] Miten niin ei riitä? Enkä mä niitä yhtäaikaa nainut. :) Ja eikös toi rönttönen ole jotain joka löytyy vain naisilta? :) [/quote] Homo, joka on mieshuora :DDDD
[/quote]
Tunnen vain yhden homon joka ei ole huorannut ja se on oma poikaystäväni. Ainoa syy sen huoraamattomuuteen on liika ujous ja tuppukylässä kasvaminen. Halunnut olisi kyllä. :)
Seksiä, jännitystä, pakoa arjesta. Mies on varattu. Meillä on kuitenkin vain seksisuhde, jonka ei ole tarkoitus edetä mihinkään tästä. Olemme kuin vastatavanneet, joiden suhde ei kehity, eikä siihen liity sitoumuksia ja vaatimuksia.
Jotenkin ymmärrän, jos kyseessä tosiaa täysin sinkut ihmiset, mutta jos varatun kanssa ylläpitää seksisuhdetta, loppuu minun ymmärrys siihen. Se on väärin! Väärin sitä kohtaan, jota varattu pettää. Pettäminen on petos. Avioliitossa olevalta se on avioRIKOS, petos, aviolupauksensa rikkominen, oman avioliittonsa rikkominen. Myös petoskumppani tekee väärin ja on osallinen avioRIKOKSEEN. Avioliittoon kuuluu uskollisuus. Jos puoliso on flirttaileva ja muiden perään vilkuileva, on mustasukkaisuus täysin normaali tunne, seuraus muille flirttaavan käytöksestä, sillä sellainen käytös on sitoutuneelta väärin, luokkaus sitä kohtaan, jolle on luvannut JULKISESTI olla uskollinen. Uskottomuutta on jo väärä sydämen asenne, jossa on seksualisessa mielessä tilaa muillekin kuin omalle puolisolle. Nuo monen negatiivisina pitämät luonnolliset tunteet ovat oikeutettuja ja oikeita tunteita silloin, kun uskollisuutta luvannut puoliso pettääkin lupauksensa. Yhtä lailla monet suuttuvat siitä, jos kaverit pettävät lupauksensa tulla sovittuun aikaan esim varattuun elokuvailtaan tai kyläilemään aterioinnin merkeissä.
Itse hain hyvää seksiä (jota harvoin yhden yön jutuilta saa) sekä läheisyyttä. Valitsin fuckbuddeiksi tarkoituksella miehiä, joista tiesin, etten tule kiinnostumaan mitenkään muuten kuin seksikumppaneina. Minulla oli yksi, jonka kanssa ihan pelkästään harrastettiin seksiä kun nähtiin, ei nukuttu yhdessä yleensä tms. Sitten oli muutama, joiden kanssa tehtiin ruokaa, katsottiin leffoja ja nukuttiin seksin jälkeen yhdessä. Kyllä siinä jonkinnäköistä välittämistä oli siis mukana. Valitettavasti nämä jouduin lopettamaan, kun miehistä alkoi tulla mustasukkasia ja alkoivat tivata asioita, vaikka meillä oli selkeät sopimukset asioista. Sen puoleen näistä onnistunein suhde oli se pelkkää seksiä sisältävä, muttei tapaamisista jäänyt niin mukavaa oloa kuin niistä, joissa sai myös läheisyyttä.
Hain vain seksiä ja sitä sain. suhde kesti noin 2 vuotta. Tunteet olivat neutraalit nuo 2 vuotta sitten aloimme molemmat seurustelemaan muiden kanssa :) toimi oikein hyvin jos osaa pitää tunteet kurissa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:24"] Oliko tämä siis yksinomaan fyysistä, eli mies käymään, sänkyyn ja mies ulos, ei yhdessä nukkumista tai muuta läheisyyshömppää? ap. [/quote] Kyllä yö oltiin yleensä yhdessä, nukuttiin tai ei.. :) Ja mitäs se seksi on jos ei läheisyyshömppää? Joskus tehtiin muutakin esim. käytiin keikoilla yhdessä kavereina. [/quote] Panokaveria voi pitää täytenä vosuna siitä on läheisyyshömppä kaukana.
[/quote]
No me oltiin vosuja toisillemme, musta se on hömppää. Rakkaus on sitten eri juttu, se on vakavaa.
[/quote]
kuulostaa että sanot tuon kuitenkin leikkisästi. Minä taas tiedän miehen joka puhui fb:stään sekopäänä ja oli kiinnostunut tasan vaan kassiensa tyhjentämisestä.