Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko jouluna poseeraus kuvia?

Vierailija
21.12.2014 |

Miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, jos itse saisin valita. Mutta vanhempieni kehotuksesta tungen todennäköisesti tänäkin vuonna liian pienen tonttulakin saunan jäljiltä punaiseen päähäni ja poseeraan lahjapaketin kanssa. Näitä kuvia ei onneksi kai esitellä missään. Mielummin vain nauttisin tunnelmasta ilman väkinäistä poseeraamista. T: 24v

Vierailija
2/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei pönötetä eikä poseerata ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä mieheni perheellä, jonka luona tänäkin vuonna vietämme Joulun, on tapana aina "asettautua" poseerauksiin ja katsoa kameraan sellainen teennäinen ilme kasvoilla, kun yritän ottaa tilannekuvia. Se ärsyttää, itse kun pidän paljon enemmän sellaisista "salaa" otetuista kuvista, ja nyt kaikki kuvat noiden kanssa on niitä kun koko konkkaronkka kattoo kameraan luonnoton ilme naamalla ja kaikki puuhat keskeytettynä poseerauksen ajaksi. Oon sanonut asiasta-->ei apua.

Vierailija
4/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 04:35"]

Jostain kumman syystä mieheni perheellä, jonka luona tänäkin vuonna vietämme Joulun, on tapana aina "asettautua" poseerauksiin ja katsoa kameraan sellainen teennäinen ilme kasvoilla, kun yritän ottaa tilannekuvia. Se ärsyttää, itse kun pidän paljon enemmän sellaisista "salaa" otetuista kuvista, ja nyt kaikki kuvat noiden kanssa on niitä kun koko konkkaronkka kattoo kameraan luonnoton ilme naamalla ja kaikki puuhat keskeytettynä poseerauksen ajaksi. Oon sanonut asiasta-->ei apua.

[/quote]

Kuvaaja päättää mitä kamera tallentaa.

Vierailija
5/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen jo hommannut tonttupuvun punaisella korsetilla ja sukkanauhoilla.