Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä olet saanut potkut töistä?

Vierailija
20.12.2014 |

Onko se johtunut käytöksestäsi? Vai onko työpaikkasi mennyt konkurssiin? Onko työpaikaltasi vähennetty työntekijöitä?

Miksi juuri sinä olet saanut potkut työpaikaltasi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
42/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut irtisanottiin YT-neuvotteluissa, koska sairastin syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt:t ja toimenkuva lakkautettiin. Tarjottiin toista työtä mutten halunnut jatkaa puolta huonommalla palkalla.

Vierailija
44/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse saanut potkuja, mutta 20 vuoden työkokemuksen perusteella näiden takia on saatu potkuja:
-viina. Ei edes 2 hoitoonohjausta auttanut
-myöhästely (harjoittelija)
-epäasiallinen käytös (erehtyi haistattelemaan hr-pomolle haistateltuaan sitä ennen jos vaikka kenelle)
-ja yksi vain katosi, mutta kavalluksesta juorutaan. Yllä oleva hr-pomo sai irtisanoutumaan tyypin itse...

Valtiolla.

Vierailija
47/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:25"]

Alkoholin takia. Ryyppäsin enkä menny töihin, tai ryyppäsin ja menin päissään työpaikalle. Nyt 10v ilman viinaa ja uusi työpaikkakin, jossa oon menestyny hyvin ja kaikinpuolin tyytyväinen.

[/quote]

Työnantajan velvollisuus olisi ollut ohjata sut hoitoon eikä antaa kenkää

Vierailija
48/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:23"]

Esimiehen väkivallalla uhkaamisesta.

Tuli uusi pomo mikä alkoi vainoamaan ja ahdistelemaan, itse olin ollut 10v jo töissä ja lätkähomo tuli jostain vitun koulusta, olen ollut vähän huono puhumaan mistään ja tuo mulkku osasi nuoleskella kaikkien perseet varsinkin aluepäällikön, talutin sen pihalle ja sanoin että nyt selvitetään asiat perinteisin menoin, ei uskaltanut.

Sain hopealusikat, lopputilin ilman työvelvoitetta, maksoivat puolen vuoden palkan kotiin.

Pääluottamusmiehen kanssa kun juttelin oli irtisanominen laiton, mutta en olisi enää mennyt sinne töihin takaisin kuitenkaan.

[/quote]

En palkkaisi ketään joka omaa tällaisen kielenkäytön. Työntekijä on kuitenkin tavallaan firmansa kävelevä mainos, osin vapaa-ajallaankin.

[/quote]

ai jaa??? ikinä en saanut asiakkailta negatiivista palautetta ja mitä itse tekisit jos sinua alettaisiin vainoamaan töissä ja lisäksi henkilö joka ei tiennyt koko hommasta mitään mutta sattui olemaan esimies?

jouduin tekemään aikaisemmin paljon esimiehen sijaisuuksia  kun oli pitkillä sairauslomilla ym. ennen kuin pääsi eläkeputkeen,mutta en saanut tuota paikkaa koska en ole saanut mitään kaupallista koulutusta ikinä ja ei se niin herkkua olisi ollut muutenkaan.

lopputilin jälkeen olin viikon työtön kun pääsin uuteen paikkaan ja ikinä en ole hakenut mihinkään töihin,silti olen armeijan jälkeen ollut työttömänä vain puoli vuotta 1/95.

Vierailija
49/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/51 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2