Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan hän kiinnostunut

Vierailija
19.10.2021 |

Olen kiinnostunut yhdestä miehestä ja kun olemme kasvotusten niin hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta. (Meillä yhteinen projekti jossa mukana muitakin ihmisiä mutta näemme noin 2-3 kertaa viikossa). Viestittelemme sitten useammin mutta hänen vastaukset on aina hieman nuivia.. ja minä teen 99% aloitteen viestittelyyn.

Tietysti tällein ihastuneena hiessä pyörittelen asiaa päässäni jatkuvasti ja viestien perusteella hän ei ole kiinnostunut mutta sitten kasvotusten hän on erittäin hymyileväinen ja puhelias ja hakeutuu jatkuvasti juuri minun seuraani.

Itse koen että olisi helppo viesteillä päästä alkuun tässä, helpompi kuin kasvotusten muiden edessä. Mutta hitto kun on niin virallinen ja nuiva.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka kahville. Mitä voit menettää?

Vierailija
2/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaikka kahville. Mitä voit menettää?

Olisinkin niin aikuinen. Mutta en kyllä tällä hetkellä vielä pysty kun en ole yhtään varma hänestä ja joudumme näkemään pari kertaa viikossa vielä pitkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ole hymyileväinen ja puhelias mieskollegojeni seurassa, mutta en ole millään tavalla romanttisessa mielessä liikkeellä. Ja hakeudun tiettyjen tyyppien seuraan, keiden kanssa työt sujuu ja keiden seurassa viihtyy. Ei mitään sen enempää.

Ja sen verran sinulla on hävittävää, että jos avaudut etkä saa mitään vastakaikua, työnteosta tulee vaivaannuttavaa.

Vierailija
4/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastapuoli vapaa?

Vierailija
5/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla täsmälleen sama tilanne!

Vierailija
6/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vastapuoli vapaa?

On. Ap

Vierailija
7/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro vinkkejä että mitä tehtäis? :D ap

Vierailija
8/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ole hymyileväinen ja puhelias mieskollegojeni seurassa, mutta en ole millään tavalla romanttisessa mielessä liikkeellä. Ja hakeudun tiettyjen tyyppien seuraan, keiden kanssa työt sujuu ja keiden seurassa viihtyy. Ei mitään sen enempää.

Ja sen verran sinulla on hävittävää, että jos avaudut etkä saa mitään vastakaikua, työnteosta tulee vaivaannuttavaa.

No sepä just. Itse olen ihastunut ja nyt mietin että ehkä hän vain on luonteeltaan tuollainen kun on nähdessämme. Ja sitten kuvittelen että hänkin tykkäisi minusta.

Ja kyllä, en ota riskiä näillä spekseillä. Olisi kamala jatkaa projektia vielä kuukausia pakkien jälkeen. Ap

Vierailija
9/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne, osanottoni.

Vierailija
11/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä estää, etten uskalla ottaa riskiä pakeista: kuitenkin jatkossakin nähtävä. Joten rajoittaa mun toimintaa jonkinverran: esim. mietin usein että voinko laittaa viestiä ettei tule minulta liian usein (hän harvemmin aloittaa), kuitenkin livenä vaikuttaa siltä että toivoisi olevan yhteydessä useammin (miksei sitten ole? Jaa-a…)…🤔

Se toinen, vaikka Nimim. Karla (helpompi tunnistaa jatkossa kohtalotoveri, 😃)

Vierailija
12/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoitaa aloite.

Vierailija
13/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä katseita vaan lisää töissä…kyllä se kohta tajuaa että oot kiinnostunut.

Vierailija
14/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pitää vissiin alkaa oikeen hiillostamaan katseilla. Ap

Vierailija
15/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä estää, etten uskalla ottaa riskiä pakeista: kuitenkin jatkossakin nähtävä. Joten rajoittaa mun toimintaa jonkinverran: esim. mietin usein että voinko laittaa viestiä ettei tule minulta liian usein (hän harvemmin aloittaa), kuitenkin livenä vaikuttaa siltä että toivoisi olevan yhteydessä useammin (miksei sitten ole? Jaa-a…)…🤔

Se toinen, vaikka Nimim. Karla (helpompi tunnistaa jatkossa kohtalotoveri, 😃)

Joo kyllä itsellä se olo että en uskalla ylittää rajaa. Täytyy vielä kuulostella pidempään. Ap

Vierailija
16/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaikille miehille yleistykseni muttaaika monta suhdetta olisi mennyt ohi jos olisin jättänyt aloitteen teon miehelle. Ap

Vierailija
17/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pitää vissiin alkaa oikeen hiillostamaan katseilla. Ap

Ajatus miehen päässä: "Ihme mulkoilija tuo Marjatta, sillä on aina pitkät päällä. Onkohan se ottanut jotain?"

Vierailija
18/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että mies (tämä minun, ehkä myös sinun?) pelkää / arastelee jotain… miksi muuten jarruttelisi tai odottelisi…?

Vielä kun tietäisi, että mikä se pidättelevä tekijä on…

Karla

Vierailija
19/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaikille miehille yleistykseni muttaaika monta suhdetta olisi mennyt ohi jos olisin jättänyt aloitteen teon miehelle. Ap

Monta suhdetta? ... ehkä se ei halua sua ton takia kun puoli kylää on sua jo polkenut

Vierailija
20/36 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan. Älä ainakaan ala tuijottelemaan, tosi epämukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme