hyvä silmämeikinpoitoaine
Suositelkaas mulle hyväksi havaitsemianne tuotteita! Mulla on herkät ja jatkuvasti ärtyneet silmät ja luultavasti vääränlaisia puhdistus- ja hoitotuotteita, jotka ärsytyksen aiheuttavat.. joten auttakaapa siskot mäessä!
Kommentit (23)
Ok, kiitos! Käytän tällä hetkellä aqualan l-perusvoidetta, joka on kyllä iholle hellävarainen, mutta mietin onko se nimenomaan tuo voide, joka sitten ärsyttää.
Minä olen todella allerginen Aqualan l:lle, turpoaa koko naama tunnistuskelvottomaksi. Mulla on nyt Mary Kay käytössä, en halua silmiin mitään paksua mönjää. Markettituotteet saavat silmät rähmimään, Cliniqueta ostan yleensä.
Dermosilin tuotteista olen tykännyt myös, ovat kohtuuhintaisia ja sopivat herkälle iholle.
Mites se vauvaöljy lähtee silmistä pois? Kestääkö meikki seuraavana päivänä?
Käytän vedenkestävää ripsaria ja paras poistoon on tähän mennessä ollut Dior. Mary Kay oli ihan onneton.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:59"]Käytän vedenkestävää ripsaria ja paras poistoon on tähän mennessä ollut Dior. Mary Kay oli ihan onneton.
[/quote]
Ai, minulla toimii mainiosti YSL:n vedenkestävän ripsarin poistamiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:57"]Mites se vauvaöljy lähtee silmistä pois? Kestääkö meikki seuraavana päivänä?
[/quote]
Pesen siis ensin vauvaöljyllä ja sitten tavallisella kasvojenpuhdistusaineella. Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia kestävyyden kansaa.
Kookosöljy ja manteliöljy (mikäli et ole allerginen). Erinomaista myös ihon puhdistuksessa, hiusnaamiona ja ruoanlaitossa.
Mulla on sama ongelma enkä pitkään aikaan pystynyt käyttämään silmämeikkiä ollenkaan. Sitten löysin apteekkisarja La Roche-Posayn. Sen ripsiväri ja simämeikinpoistoaine olivat ensin ainoat, joita pystyin käyttämään. (Ap:llakin voi ärsyttäjänä olla poistoaineen sijaan/lisäksi itse silmämeikki).
Sitten tuli Suomeen L300-sarja, jonka silmämeikinpoistoaine on ainakin yhtä hyvää kuin La Roche-Posayn ja hinnaltaan noin puolet siitä. Voin suositella lämpimästi herkkäsilmäisille. Muun meikin poistan perusvoiteilla tai Dermosilin tuotteilla, jotka myös hyviä.
Biothermin Biocils Effet Anti-Chute. Hintava, (n. 28 euroa) mutta hyvä.
Kiitos vinkeistä! Kysyisin vielä silmänympärysvoiteista/geeleistä suosituksia.
Lorealin silmämeikinpoistoaine on ainut markettituotteista joka sopii todella herkille silmilleni. Kaikki muut tuntuu pahalta silmissä (esim. Lumene, Maybelline)
Clinique All about eyes on paras silmänympärysvoide. Käytän myös Elizabeth Arden silmänympärys- seerumia joka on kapseleihin pakattu. Ihan huipputuote, muutoksen huomasin jo ekan yön jälkeen!
perus Nivean silmämeikinpoistoaine on ollut monta vuotta käytössä. Vedenkestävälle Lumene Natural Coden Erase it, tai sit joku öljy fiiliksestä riippuen (vauva- kookos- oliivi).
Perusvoide Humektan.