Ikimuistoisimmat trollit av:lla?
Paras trolli, jonka muistat av:lla? Kirjoititko peräti sen itse? Parhaat porvoolaiset jonoon!
Kommentit (65)
Se tyyppi joka seuraili pettävää miestään ympäri kaupunkia peruukki päässä. Tai se yksi, jonka mies potki karateiskuilla pihakuusta pelotellakseen naapuria. :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:06"]
Se tyyppi joka seuraili pettävää miestään ympäri kaupunkia peruukki päässä. Tai se yksi, jonka mies potki karateiskuilla pihakuusta pelotellakseen naapuria. :D
[/quote]
Joo nämä:D! Lisäksi ne häät, joissa suunniteltiin ruoaksi eines- pyttipannua:).
Kaikki nämä miesten fantasiat, kuinka olisivat joskus saaneet omaan tasoonsa nähden liian kaunista naista. Milloin on ventovieras nainen ehdottanut suoraa toimintaa tai sitten vaimon hyvännäköinen pikkusisko yllättäen tullut samaan saunaan mökillä, tms. Sama kaava toistuu.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:05"]
Tamppooniketju, Munsala, Ranskalaiset ja nakit häätarjoilu...
[/quote]
Mä en edes usko, että Munsalan kansallispuku -ketju oli trolli. Lähinnä se kuulosti sen vauvanhoitohullun kadonneelta kaksoissiskolta jankkaamisineen.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:14"]Karvojen kasvattaminen joulusaunaan... :D
[/quote]
Joo, tätä minäkin olin tulossa kirjoittamaan:D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:22"]
Kirjahyllyhullu!
[/quote]
Mikä tämä oli?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:20"]"Ikimuistoinen kosinta"
[/quote]
Kuinka tässä kävi? Seurasin keskustelua siihen asti kun tyttöystävä"petti" kun luuli tulleensa jätetyksi.
Oliko tuossa kosintaketjussa ideana, että mies oli jättämässä tyttöystävänsä, koska halusi yllättää tämän eron jälkeen iloisesti kosimalla ja sanomalla, että aprillia, sun dumppaaminen oli puhtaasti tsoukki!
Ikiksen jaaritukset siitä, kuinka viiden vuoden ikäero on seurustelun este?