Iloitsen äitini kärsimyksistä
Paha saa palkkansa. Hän on vittumainen ihminen ja ilkeä. Haukkunut lapsiaan huoraksi ja muutenkin henkistä väkivaltaa harjoittava. Nyt kärsii pahoja kipuja ja toivottavasti pahenee vielä. Hyvät rahat jää kun kuolee. Jos uskoisin jumalaan olisi hänenlaiselle naiselle helvetissä oma paikkansa. Hyvää joulua kaikille ja ottakaa chillisti.
Kommentit (23)
Vain empatiakyvytön, tunteeton itserakas voi ajatella noin pahasti. Mä uskon, että osa ajattelee noin, että paha saa palkkansa, mutta että suorastaan nautii, kun joku kärsii??? Oks.
On suvussa lapsien huorittelua muutenkin ollut mitä serkkuni kanssa olen jutellut. Lisäksi uhannut tappaa siskoni kissan. Muutenki vitun läski ja kulkee kuin mikäkin norsu. Itse jaksan nuolla sen persettä mutta hiljaa iloitsen kun kosminen oikeus tapahtuu(=karma). Ainoa ihiminen maan päällä joka saa minut tuntemaan etten olisi ikinä edes syntynyt; ehkä joku päivä uskallan sen kertoakin hänelle; en tiedä. Vaikeina aikna ilo on jostain revittävä. Onko yleistäki että omaa jälkikasvua huoritellaan? Minua ei vielä ole mutta sen virheen jos norsu joskus tekee, niin sen hän tulee itsekin muistamaan.
Taitaa olla ilkeyttä ja vittumaisuutta teidän suvussa muillakin.