Sain selville, että 9v tyttäreni luokkakaverin vanhemmat...
ovat 24-vuotiaita. Molemmat maahanmuuttajia. Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Itse olen 37-vuotias! Päästänkö lasta enää kaverilleen?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:09"]Oletko 100% varma, ettei lasta ole vaikka adoptoitu isompana eli sinä aikana, kun vanhemmat ovat olleet täysi-ikäisiä... [/quote] No ihan on vanhempiensa näköinen. Tuskin adoptoitu, eikä taida olla laillistakaan? AP
[/quote]
On mun naapurikin mun näköinen, mutta ei olla veljeksiä eikä edes sukua, muuta kun sen verran mitä ihmislaji on keskenään.
Eikös se pelkkä maahanmuuttajataustaisuus riitä. Kersa kotiin ja ovi takalukkoon.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:09"]Oletko 100% varma, ettei lasta ole vaikka adoptoitu isompana eli sinä aikana, kun vanhemmat ovat olleet täysi-ikäisiä... [/quote] No ihan on vanhempiensa näköinen. Tuskin adoptoitu, eikä taida olla laillistakaan? AP
[/quote]
Voihan lapsi olla joko äidin sisaren tai isän sisarenkin lapsi, jos omat vanhemmat kuolleet? Kyllä minunkin poika näyttää veljeltäni paljon!
Ei oikeastaan kuulu sulle, minkäikäisiä vanhemmat ovat. Vai kysytäänkö sinulta aina ensin ikää ennen kuin lapsesi kanssa saa kaveerata?
En ole ikis. Minulle on ihan sama, jos täysi-ikäiset saavat lapsia. Mutta NELJÄTOISTAVUOTIAATKO? No herranjumala ei. Ja kaikki ei ole kunnossa, jos noin nuorina saa lapsia. AP
Alapeukuttajat: olisiko teistä OK, jos lapsenne saisi lapsena lapsen? AP
No ei tässä puhuttu onko ok jos oma kakara sen saa. Jos ovat kunnon vanhempia, niin anna olla. Tota tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:03"]
Alapeukuttajat: olisiko teistä OK, jos lapsenne saisi lapsena lapsen? AP
[/quote]
Ehkä ei, mutta olisi ok jos lapsellani olisi kaveri, jonka vanhemmat ovat saaneet hänet teininä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:06"]miten sait selville??
[/quote]
No juttelin heidän kanssaan hieman todistuksenhaussa! AP
Täällä on taas niin vapaamielistä porukkaa:) Yleensä kaikki tuomitaan, teiniäidit, vanhemmat äidit. yh äidit, paksut äidit, laihat äidit.
Tuskin ne sun lasta paksuksi tekee,joten varmasti voit antaa leikkiä yhdessä.
Oletko 100% varma, ettei lasta ole vaikka adoptoitu isompana eli sinä aikana, kun vanhemmat ovat olleet täysi-ikäisiä...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:09"]Oletko 100% varma, ettei lasta ole vaikka adoptoitu isompana eli sinä aikana, kun vanhemmat ovat olleet täysi-ikäisiä...
[/quote]
No ihan on vanhempiensa näköinen. Tuskin adoptoitu, eikä taida olla laillistakaan? AP
No mut ajatella.. vanhemmat ovat pysyneet yhdessä vaikka lapsi saatu teininä. Erittäin pitkäjänteisen ja tasapainoisen kuuloinen ydinperhe. Mites sulla?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:11"]No mut ajatella.. vanhemmat ovat pysyneet yhdessä vaikka lapsi saatu teininä. Erittäin pitkäjänteisen ja tasapainoisen kuuloinen ydinperhe. Mites sulla?
[/quote]
Olemme yhdessä mieheni kanssa. Avioliitossakin silloin. Toisin kuin nämä tenukkavanhemmat. AP
Mitä helvettiä taas