Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni likaisten alushousujeni myymisestä

Vierailija
20.12.2014 |

Olen todella järkyttynyt, en tiedä mistä aloittaisin.

Sain siis sattumalta tietää, että poikaystäväni on myynyt netissä käytettyjä alushousujani.
Käytän lähestulkoon aina samaa mallia alushousuissa: mustia seppälästä ostettuja puuvillaisia hipstereitä. Hän tietää tämän, koska on ollut mukanani joskus näitä ostaessa. Hän on siis näköjään aina käynyt ostamassa minulle niitä lisää sitä mukaan kun ovat alkaneet hupenemaan. Mies myös usein hoitaa kotityöt ja pyykit meillä, koska on työttömänä, ja minä puolestani painan pitkää päivää.

Poikaystäväni oli eilen unohtanut sähköpostinsa auki josta tämän asian löysin. Keskeneräisiä kauppoja oli meneillä kaksi, ja muutama jotka kiittivät "hyvästä tuotteesta" ja onnistuneista kaupoista. Oksettaa ajatellakin uudestaan näitä maileja!

En siis normaalisti lue toisen maileja, mutta nyt en tiedä mikä minuun iski. Hän on käyttäytynytkin jotenkin oudosti läppärinsä kanssa, sulkee aina kaikki ohjelmat ja pitää koneen minun ulottumattomissa, vaikka sitä olen ennen saanut käyttää. Tätä on jatkunut jo vähintään puoli vuotta, enkä halua edes tietää montako kauppaa hän on tehnyt.

Oloni on aivan sekava. Olen järkyttynyt. Suoraan sanoen miten helvetissä tälläiseen tulisi reagoida?!!! En ole sanonut miehelle viellä mitään. Hän lähti reissuun varhain tänään aamulla ja palaa vasta huomenna. Rakastan miestäni, ja uskon myös hänen rakastavan minua, en vain käsitä mitä tämä mielenhäiriö hänellä on ollut. Mitä helvettiä oikeasti!! Olemme olleet yhdessä jo 8-vuotta ja menimme kihloihin viime syksynä. Yhteinen asunto myös löytyy. En haluaisi erota.. tai en tiedä.. ajatus ei edes kulje nyt kunnolla.. Miksi hän näin edes teki? Rahan vuoksi vai jotain sairasta mielihyvää? Tiedän että mieheni on huolissaan rahoista, työttömänä kun on, mutta tämä on jo "vähän" liikaa.

Jonkun rangaistuksen hän ehdottomasti tulee saamaan!

Oloni on sekava ja vihainen! En olisi uskonut joutuvani tällaista kokemaan!
Provon huutelijat voivat painua muualle, niin kovasti kun en itsekään tämän haluaisi olevan totta, se ikävä kyllä on.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy sen alkkareita kiimaisille homomiehille salaa.

Vierailija
22/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP tulee kertomaan miten kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että haluat osingoille bisneksestä, ainakin 50% hinnasta sulle.

Vierailija
24/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko miehesi saa rahaa alushousuista? t. Köyhä.

Vierailija
25/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:0
Sinuna antaisin sellasen rangaistuksen , että hän saisi opetuksen! Kunnon kunnon opetuksen! Älä kuitenkaan tee mitään vastaavaa kuten myy hänen kalsareitaan:8

Vierailija
26/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on upea keksintö! Saada rahaa tuollaisesta. Ryhdy itsekin tuohon bisnekseen mukaan. Käy ostamassa tyttömäisiä pöksyjä, niitä myymällä varmaan tienaa enemmän.

Vierailija
28/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:16"]Myy sen alkkareita kiimaisille homomiehille salaa.
[/quote]

Päivän paras idea. :D

Vierailija
29/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä samoja alkkareita viikko putkeen ja tarkkaile miehen reaktioo

Vierailija
31/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 13:53"]

Olen todella järkyttynyt, en tiedä mistä aloittaisin.

Sain siis sattumalta tietää, että poikaystäväni on myynyt netissä käytettyjä alushousujani.
Käytän lähestulkoon aina samaa mallia alushousuissa: mustia seppälästä ostettuja puuvillaisia hipstereitä. Hän tietää tämän, koska on ollut mukanani joskus näitä ostaessa. Hän on siis näköjään aina käynyt ostamassa minulle niitä lisää sitä mukaan kun ovat alkaneet hupenemaan. Mies myös usein hoitaa kotityöt ja pyykit meillä, koska on työttömänä, ja minä puolestani painan pitkää päivää.

Poikaystäväni oli eilen unohtanut sähköpostinsa auki josta tämän asian löysin. Keskeneräisiä kauppoja oli meneillä kaksi, ja muutama jotka kiittivät "hyvästä tuotteesta" ja onnistuneista kaupoista. Oksettaa ajatellakin uudestaan näitä maileja!

En siis normaalisti lue toisen maileja, mutta nyt en tiedä mikä minuun iski. Hän on käyttäytynytkin jotenkin oudosti läppärinsä kanssa, sulkee aina kaikki ohjelmat ja pitää koneen minun ulottumattomissa, vaikka sitä olen ennen saanut käyttää. Tätä on jatkunut jo vähintään puoli vuotta, enkä halua edes tietää montako kauppaa hän on tehnyt.

Oloni on aivan sekava. Olen järkyttynyt. Suoraan sanoen miten helvetissä tälläiseen tulisi reagoida?!!! En ole sanonut miehelle viellä mitään. Hän lähti reissuun varhain tänään aamulla ja palaa vasta huomenna. Rakastan miestäni, ja uskon myös hänen rakastavan minua, en vain käsitä mitä tämä mielenhäiriö hänellä on ollut. Mitä helvettiä oikeasti!! Olemme olleet yhdessä jo 8-vuotta ja menimme kihloihin viime syksynä. Yhteinen asunto myös löytyy. En haluaisi erota.. tai en tiedä.. ajatus ei edes kulje nyt kunnolla.. Miksi hän näin edes teki? Rahan vuoksi vai jotain sairasta mielihyvää? Tiedän että mieheni on huolissaan rahoista, työttömänä kun on, mutta tämä on jo "vähän" liikaa.

Jonkun rangaistuksen hän ehdottomasti tulee saamaan!

Oloni on sekava ja vihainen! En olisi uskonut joutuvani tällaista kokemaan!
Provon huutelijat voivat painua muualle, niin kovasti kun en itsekään tämän haluaisi olevan totta, se ikävä kyllä on.

[/quote]

Jatkatte tuota mutta nyt vaadit rahoista puolet itsellesi.

Vierailija
33/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi on hyvä jota joku ehdotti. Tee miehen edessä jotain todella outoa pikkareillesi (ompele niihin vaikka jotain törkeää tms ihan sama mikä vain kiinnitttää miehen huomion.) Ja kun mies kysyy miksi teet noin, niin sanot juurikin sen tyyneen rauhallisesti/kepeästi/ihan kuin olisi jokapäiväinen juttu: "Ettet sä voi enää myydä näitä."
Ei muuta.

Vierailija
37/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä bisnes, jos siinä jää voitolle?

Vierailija
38/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vonkaavat pikkareiden lisäksi kuvaa niiden omistajasta... Onko miehesi valokuvannut sinua viime aikoina?

Vierailija
39/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nauran täällä vedet silmissä (sori ap) :D

Kuten joku ehdottikin, yritä jemmata kaikki alushoususi jotenkin. Sitten voit katsella miten mies suhtautuu kun ei saakaan myytävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme