Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni likaisten alushousujeni myymisestä

Vierailija
20.12.2014 |

Olen todella järkyttynyt, en tiedä mistä aloittaisin.

Sain siis sattumalta tietää, että poikaystäväni on myynyt netissä käytettyjä alushousujani.
Käytän lähestulkoon aina samaa mallia alushousuissa: mustia seppälästä ostettuja puuvillaisia hipstereitä. Hän tietää tämän, koska on ollut mukanani joskus näitä ostaessa. Hän on siis näköjään aina käynyt ostamassa minulle niitä lisää sitä mukaan kun ovat alkaneet hupenemaan. Mies myös usein hoitaa kotityöt ja pyykit meillä, koska on työttömänä, ja minä puolestani painan pitkää päivää.

Poikaystäväni oli eilen unohtanut sähköpostinsa auki josta tämän asian löysin. Keskeneräisiä kauppoja oli meneillä kaksi, ja muutama jotka kiittivät "hyvästä tuotteesta" ja onnistuneista kaupoista. Oksettaa ajatellakin uudestaan näitä maileja!

En siis normaalisti lue toisen maileja, mutta nyt en tiedä mikä minuun iski. Hän on käyttäytynytkin jotenkin oudosti läppärinsä kanssa, sulkee aina kaikki ohjelmat ja pitää koneen minun ulottumattomissa, vaikka sitä olen ennen saanut käyttää. Tätä on jatkunut jo vähintään puoli vuotta, enkä halua edes tietää montako kauppaa hän on tehnyt.

Oloni on aivan sekava. Olen järkyttynyt. Suoraan sanoen miten helvetissä tälläiseen tulisi reagoida?!!! En ole sanonut miehelle viellä mitään. Hän lähti reissuun varhain tänään aamulla ja palaa vasta huomenna. Rakastan miestäni, ja uskon myös hänen rakastavan minua, en vain käsitä mitä tämä mielenhäiriö hänellä on ollut. Mitä helvettiä oikeasti!! Olemme olleet yhdessä jo 8-vuotta ja menimme kihloihin viime syksynä. Yhteinen asunto myös löytyy. En haluaisi erota.. tai en tiedä.. ajatus ei edes kulje nyt kunnolla.. Miksi hän näin edes teki? Rahan vuoksi vai jotain sairasta mielihyvää? Tiedän että mieheni on huolissaan rahoista, työttömänä kun on, mutta tämä on jo "vähän" liikaa.

Jonkun rangaistuksen hän ehdottomasti tulee saamaan!

Oloni on sekava ja vihainen! En olisi uskonut joutuvani tällaista kokemaan!
Provon huutelijat voivat painua muualle, niin kovasti kun en itsekään tämän haluaisi olevan totta, se ikävä kyllä on.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä bisnes :D

Vierailija
2/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä oikeasti ole totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa miten ihmeessä sait selville tällaisen asian?

Vierailija
4/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tästä lähtien (jonkun aikaa) aina pikkarit riisuessa tehdä niin, että kostutat vähän vedellä haaraosaa ja laitat siihen vähän pesuainetta. Ei tarvi siis pestä, kunhan "tahraat" ne pesuaineella. Sitten vaan pyykkikoriin. Mies ei saa niitä myytyä. Kun mies taas tekee "löytönsä", niin sillä tuskin on pokkaa kysyä sulta miksi teet niin pikkareilles. Ja vaikka kysyiskin, niin sehän on vaan näitä naisten juttuja... ;)

Vierailija
5/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan käyttäisit pikkuhousunsuojia? Tuskin se niitä roskiksesta tonkii myyntiin.

Vierailija
6/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just aivan sullahan on pöksyjä kymmenittäin, jota et ikinä kaipaa. Löydät toisen sähköpostista tosi asiat.

Nyt jumalaita tolkkua näihin trolleihin! Alottelijan kömmähdys.

Vierailija
7/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 03:57"]

Niin just aivan sullahan on pöksyjä kymmenittäin, jota et ikinä kaipaa. Löydät toisen sähköpostista tosi asiat.

Nyt jumalaita tolkkua näihin trolleihin! Alottelijan kömmähdys.

[/quote]

Luepa vielä ihan ajatuksen kanssa tuo aloitus.

AP, kun kerran jo luit ne viestit, niin tarkista monetko kaupat on tehty ja vaadi nyt vähintään että mies maksaa ne rahat sulle takaisin. Jos et ota asiaa puheeksi niin tee ainakin tuo pesuainetemppu, että pöksyt ovat myyntikelvottomat. Jos mies kysyy että miksi teet niin niin vastaa muina miehinä että "ettet sä voisi enää myydä niitä mun puolesta".

Vierailija
8/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuuuuh........

Vierailija
9/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tienaa per pöksyt?

Vierailija
10/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 14:21"]

Suunnittelet siis vakavissasi jatkavasi tuollaisen ukon kanssa?!!!! No huh huh!

[/quote]

Kyllä aijon jatkaa. Kuten aloituksessa kirjoitin, ollaan ostettu asunto yhdessä ja mentiin viime syksynä kihloihin. Mutta mitä hittoa tässä nyt pitäisi tehdä.. haluan kostaa miehelle sen urpoilun!

Ap

Vierailija
11/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on vakavaa xD

Vierailija
12/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä että myös mies tekee parhaansa perheen elannon eteen?

Vierailija
13/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelet siis vakavissasi jatkavasi tuollaisen ukon kanssa?!!!! No huh huh!

Vierailija
14/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.. minultakin on muuten kadonnut todella omituisesti useita alushousuja :O tämän aloituksen luettuani taidan ottaa uudestaan mieheni kanssa puheeksi kadonneet kalsarini.

Vierailija
15/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hetkeksi alushousujen käyttö kokonaan äläkä vielä sano mitään. Laita pois/piiloon kaikki pikkarit mitä teiltä löytyy ;)

Vierailija
16/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy niin huono onni että jäät työttömäksi niin voit osallistua sitten itsekin liiketoiminan pyörittämiseen pissaamaalla ale laarista ostettuihin pikkareihin ja käärimällä niitä pakettiin.

Vierailija
17/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin myyn mummini alushousuja jatkuvasti.

5e/kpl, 9e/2 kpl.

m22

Vierailija
18/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo inhottavaa jos selän takana tuollaista tekee mutta en nyt kuitenkaan eroaisi tuommoisen takia. Otat puhutteluun :D hyvät ja helpot rahat tuollaisella varmasti tienannut niin alkanut työttömänä houkuttelemaan ko. puuha

Vierailija
19/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyisaatana, kuvottava ajatus että joku mies jostain nuuhkii pikkuhousujasi, muu kuin miehesi. :o
itse tuntisin oloni häpäistyksi ja huoraksikin, varmaan samallainen olo kuin että joku mies nuuhkisi suoraan pillua.

Vierailija
20/39 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miehellä on mahtanut olla mielessä. Käyttäytyykö tai onko käyttäytynyt normaalisti ennen kuin sait tietää tästä? Kuulostaa uskomattomalta. Pistäppä sinäkin hikinen bokseri- ry pystyyn niin katsotaan mitä mies sitten sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme