Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
Ovatko nämä Suomessa vai Unkarissa? Pitääkö soittaa poliisi katsomaan tyttöjen kunto?
Häh? Lopettiko se jo? Minä juuri ajattelin avata telkkarin ja katsoa hupiohjelmaa. Däämm, aina missaan kaiken hauskan. :(
Alku oli oikeesti kaikkein paras. :D Ensin tuo blondi oli siinä sellasen pari min, tehtävä oli että piti muodostaa nelikirjaiminen sana kirjaimista "H, I, M, E". Sit blondi katos pariks minuutiks, ja se punatukkanen pölähtää paikalle: "NONIIIIIN nyt meillä on tällänen ihmepeli täällä ja haetaan tällästä ihmekaupunkia, että mikä kirjain siitä saadaan ku laitetaan nää kirjaimet, ja nyt kun mä tietäisin sen potin niin voisin kertoa teille että mikä kaupunki ja hei nytpäs mä otan tän fläppitaulun täältä eiku ai eikö vielä saa, no mikä potti siitä tulee kun laittaa nää kirjaimet 1, h, m, e" ja siis tohon tyyliin aivan uskomattoman käsittämätöntä settiä ihan tauotta :D Sitte sille soittajalleki se vaan että: No mikäs tää kaupunki on? Ja soittaja vaan repee :D. Sit se jollain tapaa kyllä rauhottu, mutta toi alku oli ihan käsittämätön :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:15"]Blondi vois nostaa helmaa.. Ihan vähän vaan. :D T: Setämies
[/quote]
Eihän tuollainen pakkelihaikara muuhun kelpaakaan. Sitä varten se pynttäytyy että voi sunlaisille sedille nostella helmaa kun vähän maksat sille..joko rahassa tai materian muodossa. :)
Riiteleeköhän ne taustalla, että kuka suostuu menemään ruutuun?
Tulis nyt takaisin örveltämään!
Taidanpa riipaista itekin kännit tätä seuratessa..
Noora jumalauta nyt ruutuun sieltä
Kerää ittes noora kyl sä pystyt siihen
Lähti tallentumaan nyt. Harmi etten nähnyt Nooraa. Toivottavasti joku tallentanut alusta.
Siis moraalisestihan tämä on aivan saatanan väärin, mutta itseänihän henkilökohtaisesti kiinnosta vittuakaan :D paljon hauskempaa tätä on katsella kun selväpäisiä tuittupäitä! Kimmo wilska sai potkut pelkästä näytellystä oluen juonnista, mutta nämä naiset ovat täysin avoimesti KÄNNISSÄ! Huikeeta settiä! Alkoholin juonnista on tullut yksi tabu tässä meidän yhteiskunnassa..
Vittu toihan ihan pajareissa :D
Väsyttäis, mutta pakko katsoa mitä vielä tapahtuu
Juoksin olohuoneeseen mut myöhöstyin, ei ollu ketää ruudussa :( linkkailkaapa toki uutena alotuksena kun tää kommellus päätyy youtubeen
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:15"]Blondi vois nostaa helmaa.. Ihan vähän vaan. :D T: Setämies [/quote] Eihän tuollainen pakkelihaikara muuhun kelpaakaan. Sitä varten se pynttäytyy että voi sunlaisille sedille nostella helmaa kun vähän maksat sille..joko rahassa tai materian muodossa. :)
[/quote]
Itse et taida kelvata edes siihen. Ohis
Ei vi××u... xD