Syötkö aamupalan? Oletko lihava vai laiha?
Syötkö aamupalaa? Painosi? Vaatekoko?
Teetkö fyysistä työtä?
Kommentit (62)
Syön aamupalaa. Olen normaalipainoinen ja -kokoinen. Teen fyysistä työtä pihatöissä, olen jo eläkkeellä.
Kerro sinäkin jotain itsestäsi!
Syön aamupalan, olen kokoa xs tai S.
Syön ison aamupalan, normaalipainoinen.
En tee töitä.
En syönyt aamupalaa, olin ylipainoinen.
Nykyään syön aamupalan. Paino laskee.
Olen laiha, tykkään ruuasta todella paljon, mutta jos yritän putoaa, syön kerran päivässä. Jos syön heti aamulla, niin koko päivä on kestävä nälkä. Myös paaston 1-2 vrk viikossa. Kuukautisten viikolla tietysti käy kaikki!
Syön vatsan täyttävä aamupalan aina. Olen erittäin hyväkuntoinen 55 v.
En syö aamupalaa tai lounastakaan, syön vasta illalla. Olen lihava, en tee töitä.
Söin aamupalan klo 13, kun heräsin yövuoron jälkeen. Huomenna aamuvuoro, joten voi olla, että uni ei tule ihan heti ensi yönä ja voi olla, että huomenna herätessä klo 5.30 en kykene aamupalaa syömään, kun olen niin väsynyt. Olen muutaman kilon ylipainoinen. Voi voi minua, kun en pysty säännölliseen ruokailuun.
Syön n. 1000 kcal aamiaisen joka päivä (ei, tuossa ei ole ylimääräistä nollaa). Päivittäinen enegiansaanti on 3000-4000 kcal päivästä riippuen.
N42/170/51, toimistotyö, fyysiset harrastukset
Olen ollut hoikka ja sporttinen, söin silloin välillä aamupalan ja välillä en. Nykyään olen ylipainoinen, ja sama juttu. Mulla ei koskaan ole ollut ruokailurytmiä ja mulla on aina ollut epäterve suhde ruokaan. Nykyään en enää jaksa välittää ja syön mitä huvittaa milloin huvittaa, mutta sen verran terveysintoiluajoista on jäänyt että vältän liikoja hiilareita enkä syö makeaa.
Teen melko fyysistä kolmivuorotyötä, ulkoilen ja hyötyliikun pyörällä ja jalan ja jumppaan kotona käsipainoilla.
Painoani en ole tiennyt pitkään aikaan, vaatekoko 44-46.
Syön, toimistotyötä ja vaatekoko M tai L riippuen valmistajasta.
Välillä syön, välillä en.
Tällä hetkellä syön aamupalan ja nyt lihavampi kuin koskaan. Vaatteet S-L
Tutut hoikat eivät syö aamupalaa. Sitä mietin.
En syö, paitsi sellaisissa tilanteissa, että se on valmiiksi tarjolla. Normaalipainoinen.
En syö ja olen todella lihava. Uskon, että näillä on joku yhteys a yritän muuttaa tapojani.
Syön aamiaisen, normaalipaino ja vaatekoko 40
Syön aamupalan, olen normaali (bmi 23). Vaatekoko yleensä 38/m ja teen istumatyötä.
Olen aina syönyt aamupalan. Olen ollut sekä lihava, että laiha.
olen tehnyt sekä fyysistä, että istumatyötä.