Syötkö aamupalan? Oletko lihava vai laiha?
Syötkö aamupalaa? Painosi? Vaatekoko?
Teetkö fyysistä työtä?
Kommentit (62)
Olen aina syönyt aamupalan. Paino om ollut 60-75 kg:n välillä. Pituus 176 cm. En ole tehnyt fyysistä työtä koskaan.
Nykyään kun teen kotoa käsin töitä ja saan määrittää oman päivärytmini, syön aamupalaa. Aiemmin jouduin heräämään klo 4.45 töihin, en koskaan syönyt aamupalaa. Vaatekoko S ja aina oon ollut hoikka.
Aamupala on jotain, mitä lapsi syö. Aikuinen syö aamiaista. Ihmeellistä lässykieltä.
Syön vähän pakostakin, koska muuten tulee helposti päänsärkyä. Hoikka olen.
En syö aamiaista. Syön ison illallisen ja kohtuullisen lounaan ja ehkä yhden välipalan. Olen normaalipainoinen.
Kertoisivatko hoikat aamiaisensyöjät, mitä syövät? Tätä ei ap kysynyt, mutta kiinnostaisi!
Vierailija kirjoitti:
Kertoisivatko hoikat aamiaisensyöjät, mitä syövät? Tätä ei ap kysynyt, mutta kiinnostaisi!
Munia hapankorpulla + punainen paprika, joskus skyr lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä milloinkin. Joskus leipä leikkeleillä ja paistetulla munalla, joskus munakas esim nakki tai herkkusieni, joskus jogurtti ja mysli, joskus riisipuuro.
Aina paljon vihanneksia, ja jotain hedelmää. Myös aina jotain makeaa, suklaata, keksiä, leivos, lettuja...
Mä en kyll selvästi ole hoikka ruokavalion takia vaan varmaankin loistogeenit.
Syön välipalakeksin aamuisin ja juon pari kuppia kahvia. Vaatekoko S-M ja teen fyysistä työtä ja kävelen tai pyöräilen työmatkat.
Mun aamupala on kahvi ja pullaa.
Paino 57kg.
Lihava. Viimeksi söin aamupalaa lapsena(nyt olen 41v)
Vaatekoko XL. Teen fyysistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaurapuuroa mustaherukoilla, maapähkinävoilla ja kurpitsansiemenillä. Joskus maustamatonta jogurttia ja banaania.
Syön aamupalan noin 5h heräämisestä, mutta herään todella aikaisin klo 3-4. Syön vasta aamutreenien jälkeen. -bmi 19, työtön
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa ja kahvia
En syö, paastoa. 16h. Ylipainoinen olen ja 16:8 ei kyllä laihduta mua ainakaan.
Useimmiten kaurapuuroa, joskus paistan kananmunaa ja välillä syön leivän.
Syön. Minulle tulee helposti huono olo jos olen pitkiä aikoja syömättä.
Olen keskikokoinen (vaatekoko 38/M, ei ylipainoa) ja teen toimistotyötä.
Syön aamupalan ja olen jumalainen.
Vierailija kirjoitti:
En syö arkisin. Tai tavallaan. Herättyä juon kupin kahvia, seiskan aikaan.
Syön töissä "aamupalaa", n kello 09, esim. voileipä tai omena+banaani. Lounas kello 11.
En vain saa syötyä tuolloin, heti herättyäni.
Lasketanakohan tämä sitten niin etten syö aamupalaa, tai että syön? Mitä mieltä?
Painan n. 105kg, 180cm, voimakas vartalo, ei iskävatsaa.
Koko L-XXL paidoissa, riippuen valmistajasta (umpisurkeaa kun ei voi tilata mitään, koot eivät vertaudu mitenkään). Onneksi miehille tehdään vain laatikkomallia vaatteita, joten jos hartiat mahtuu, on paita kuin paita "sopiva" (tämä oli sarkasmia)
Housut kokoa 54, istuvat mutta löystästi. 52 menisi kyllä.
Monipuolista toimisto ja varastotyötä, vapaaikana kamppailulajeja ja vanhan hirsitalon remonttia käsityökaluin.
Olet merkittävästi ylipainoinen, painoindeksi 32.40 vs normaali 19-24.9.
En syö arkisin. Tai tavallaan. Herättyä juon kupin kahvia, seiskan aikaan.
Syön töissä "aamupalaa", n kello 09, esim. voileipä tai omena+banaani. Lounas kello 11.
En vain saa syötyä tuolloin, heti herättyäni.
Lasketanakohan tämä sitten niin etten syö aamupalaa, tai että syön? Mitä mieltä?
Painan n. 105kg, 180cm, voimakas vartalo, ei iskävatsaa.
Koko L-XXL paidoissa, riippuen valmistajasta (umpisurkeaa kun ei voi tilata mitään, koot eivät vertaudu mitenkään). Onneksi miehille tehdään vain laatikkomallia vaatteita, joten jos hartiat mahtuu, on paita kuin paita "sopiva" (tämä oli sarkasmia)
Housut kokoa 54, istuvat mutta löystästi. 52 menisi kyllä.
Monipuolista toimisto ja varastotyötä, vapaaikana kamppailulajeja ja vanhan hirsitalon remonttia käsityökaluin.