Syötkö aamupalan? Oletko lihava vai laiha?
Syötkö aamupalaa? Painosi? Vaatekoko?
Teetkö fyysistä työtä?
Kommentit (62)
Pakko syödä, muuten tulisi törkeän huono-olo. Normaalipainoinen.
Syöm yleensä aamupalan. Bmi 20 tai joskus alle, mutta olen välistä lihonutkin lähinnä syömällä.
Olen hoikka ja syön aamupalan, muuten pyörryn nälästä. Paino 60 kg, vaatekoko 36-38. Teen kohtalaisen fyysistä työtä.
Syön aamupalan, yleensä 2 munaa, 4 siivua(70g) pekonia ja lisäksi kurkkua, salaattia tai paprikaa. Lisäksi syön lounaan ja päivällisen. Nainen olen ja pituus 176, paino 75. Olen opiskelija, mutta liikun vapaa-ajalla noin 2h päivässä.
Olen kokoa xs kautta s ja en yleensä syö aamiaista, ihan siitä syystä että vatsani ei tykkää aloittaa päivää ruoka-annoksella. Juon siis mukillisen kahvia ja nautin joko hedelmän (banaani tms.) tai proteiinipatukan tai maustetun rahkan.
Syön aina aamiaisen, joka on kaurapuuroa tilkalla maitoa ja kupillinen teetä. Olen nainen, BMI 20 ja etätöissä.
Olen hoikka, en syö aamupalaa. Kahvin joskus juon. Vaatekoko 34-40 (tiimalasi)
Espresso ja sätkä on mun aamupala, ollut jo vuosia. 177/74 mies yli 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Syön aamupalan, yleensä 2 munaa, 4 siivua(70g) pekonia ja lisäksi kurkkua, salaattia tai paprikaa. Lisäksi syön lounaan ja päivällisen. Nainen olen ja pituus 176, paino 75. Olen opiskelija, mutta liikun vapaa-ajalla noin 2h päivässä.
Ja ainiin vaatekoko vaihtelee m:n ja l:n välillä. Riippuu vaatteen merkistä ja mallista. Paidat useimmiten L, koska isot tissit, housut taas M.
Olen normaalipainoinen, käytän kokoa S, en tee fyysistä työtä. Syön joka päivä saman aamupalan, jossa on noin 500kcal.
Vierailija kirjoitti:
(päärynä)
Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon kaurakerman sijasta vaspukkahilloa. Olemme molemmat hoikkia.
Alkoholia emme käytä, emme ole koskaan käyttäneet. Myös kahvin juontiin suhtaudumme kielteisesti.
En syönyt juurikaan ikinä ennen ja siksi en kenties laihtunutkaan kunnolla yrittäessäni pudottaa painoa.
Nyt taas laihduttaessa painoa on lähtenyt jo vähässä ajassa, varmaan osittain terveellisen aamupalan syönnin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(päärynä)
:D Tiimalasi minä enemmän olen. Rinnat ja hartiat kun ei ole vyötäröön tai edes lantioon verrattuna pienet.
En syö aamupalaa. Olen ollut sekä lihava että laiha.
Hyvin harvoin syön aamulla koska ei yksinkertaisesti tee mieli muuta kun kahvia. Iltaisin syön paljon, myös herkuttelen suolaisilla. Esim pekoneilla. Liikun suht paljon. Olen aina ollut hoikka. N 42
Normaalipainoinen koko elämäni, en ole koskaan syönyt aamiaista, koska ajatuskin oksettaa. Lounas aikaisintaan klo 11 ja myöhemmin syön normaaliruoat. Kevyt istumatyö.
Vaatekoko 42 ja 44. Teen fyysistä työtä. En syö joka päivä aamupalaa. Olen kyllä huomannut, että silloin kun syö aamupalan, niin päivän oikeasti jaksaa paremmin.
Söisin mielelläni, mutta ei maistu mikään aamulla. Kuppi kahvia ja 0,5l vettä. XS koko, kevyt toimistotyö.
En syö, juon vain mustaa kahvia ja vettä.
Ennen puolta päivää syön lounaan.
Olen hoikka.