Kertoisitko totuuden jos kaverin miehellä toinen?
Hitto kun omissa asioissakin on ihan tarpeeksi! tämä kaveri on aika toope kun ei ymmärrä selviä viestejä, melkein se rautalankaversio on jo esitetty hälle. Ei jaksa olla enää terapeutti joka jaksaa ja kuuntelee aina.. *murr*
Kommentit (5)
En ole koskaan jaksanut olla kovin hyvä kaveri tälle tyypille. On aika erikoinen persoona. Opimme tuntemaan miestemme kautta ja siitä alkoi ns. kaveruus. Nainen on minusta läheisriippuvainen, ei ymmärrä hellittää miehestään vaikka tämä hakenut eroa. Soittaa jos lapsella on kuumetta 37.78 että voiko viedä hoitoon.. nyt tekisi mieli heittää puhelin kaivoon kun pitää vastata joka hemmetin viestiin ja puhua ja kuunnella. Rasittavaa..
Kaveri oli raskaana.
Jos ei olisi ollut niin olisin varmasti paukauttanut totuuden. Tämä pettäminen oli tapahtunut ennen raskautta, joten en halunnut pilata heidän onneaan.
Mielestäni tein oikein. MIehelle tein kyllä selväksi että tiedän tapahtuneesta ja hän koittaakin minun aikana oikein mielistellä vaimoaan kun pelkää että menen ja kerron muijalle.
En voisi koskaan rikkoa perhettä. Tiedän että asian julki tuleminen aiheuttaisi vain mielipahaa. Ja mielummin nään heidän onnellisina kuin erossa.
Tuntuu että se mieskin oppi jotain asiasta kun niin pahasti asian ilmoitin että tiedossa on ja selityksiä en kaipaa mutta tulevaisuudessa en suutani kiinni pidä.
nyt näkisin jonkun ystäväni miehen jossain tuhmissa puuhissa, niin kyllä varmasti kertoisin!
Mutta jos tietäisin jostain vuosia sitten tapahtuneesta jutusta, niin riippuen nykytilanteesta en ehkä kertoisi.
Jos kerrot kaverillesi miehensä touhuista, voi olla, että tämä kaverisi ripustautuu sinuun entistä enemmän. Minä en sinun tilassasi kertoisi. Kaverisi ja hänen miehensä täytyy saada itse selvitettyä välinsä, jos ne muutenkin ovat huonot.
en kertoisi, jos ei oikeasti olisi niin hyvä kaveri, että tietäisin etukäteen, miten tulee reagoimaan. en halua ottaa niskaani jotain ennakoimatonta purkausta tai syyttelyä (tiedäthän, kuinka vihattuja ikävien viestien välittäjät ovat).
terapeutiksi ei kenenkään tarvitse ryhtyä, kellekään. sitä hommaa varten on ammattilaiset. ota etäisyyttä, jos tuntuu, ettet jaksa terapoida kaveria.