Hyvä sängyssä?
Mun mieheni on vaan niin hyvä sängyssä. :) Tietää just mistä tykkään, miten saa mut laukeamaan ja odottaa aina ensin että saan ennenkuin itse laukeaa. Olen löytänyt oikean kultakimpaleen. Mites teillä?
Kommentit (13)
En ole koskaan saanut seksiä. Ei ole miestä. Näin meillä.
"Minä olen aina ollut hyvä sängyssä."
Rölli
En koskaan ole lauennut miehen sylissä. Enkä laukea. Ei niin taitavaa miestä ole syntynytkään. Mies sanelee säännöt. Valot,nuoleminen,jalat harallaan. Ikinä ei näin tule mitään. Kun olen tästä maininnut, vastaus on,että näin se kuuluu tehdä. En tykkää yhtään.
Mun miehellä on niin komea vartalo että melkein saan jo pelkästään sitä katselemalla.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:36"]
En koskaan ole lauennut miehen sylissä. Enkä laukea. Ei niin taitavaa miestä ole syntynytkään. Mies sanelee säännöt. Valot,nuoleminen,jalat harallaan. Ikinä ei näin tule mitään. Kun olen tästä maininnut, vastaus on,että näin se kuuluu tehdä. En tykkää yhtään.
[/quote]
Sido se sika!
Mun mies panee mua ihanasti korvaan!
Minulla ei ole omaa miestä, mutta minulla on yks ihana aviomies kerran-pari viikossa lainassa. Hän saa minut laukeamaan ainakin kaksi kertaa illassa, sillä hän on aina neljä tuntia luonani, jos ei jää yöksi. Ei hän ole mikään komistus, mutta ei tarvikaan, sillä enpä ole minäkään (muuten kuin kaulasta alaspäin). Näin meillä. Eipä ole valittamista.
Kun on hyvä panomies niin siitä tulee riesa
Olen naisille kultakimpale.
Koskaan he eivät ol jääneet saamatta, pannahan osaa kaikki mutta millaisella jöötillä?.
On tullut vastaan kaikenlaista, on pitänyt piiskata läimiä avokämmenellä, nussia kovaa myös kakkoseen ja suuhun, repiä hiuksista naidessa takaapäin.
Sana kun on kiertänyt niin rauhassa ei oikein saisi olla.
Olen harkinnut muuttoa ja aloittaa puhtaaltapöydältä ehkä vaan yhden naisen kanssa ja hommata lapsia ja muutenkin asettua, niin haaveitako?.
Olen kultakimpale. Olen opiskellut naiseni toiveet ja mieltymykset läpikotaisin. Hän on aivan haltioissaan kuinka kiinnitän häneen huomiota.
sen sijaan vaimoni on täydellinen lahna, eikä tee elettäkään vapaaehtoisesti täyttääkseen minun mieltymykseni.
harmittaa ja v...ttaa
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:10"]
Mun mieheni on vaan niin hyvä sängyssä. :) Tietää just mistä tykkään, miten saa mut laukeamaan ja odottaa aina ensin että saan ennenkuin itse laukeaa. Olen löytänyt oikean kultakimpaleen. Mites teillä?
[/quote]
Mulla mies tykkää nuoleskella mua alakerrasta vaikka kaupasta tullessa. Ottaa vaan eteisessä housut alas ja nuolee orgasmin ja lähtee jatkamaan arkijuttuja :D. Tämä taitaa olla aika erikoistapaus? Monesti kun luen kirjaa sängyssä saatan yhtäkkiä huomata että kieli käy alakerrassa ja se siitä kirjanlukemisesta sitten
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:10"]
[/quote]
Mulla mies tykkää nuoleskella mua alakerrasta vaikka kaupasta tullessa. Ottaa vaan eteisessä housut alas ja nuolee orgasmin ja lähtee jatkamaan arkijuttuja :D. Tämä taitaa olla aika erikoistapaus? Monesti kun luen kirjaa sängyssä saatan yhtäkkiä huomata että kieli käy alakerrassa ja se siitä kirjanlukemisesta sitten
[/quote]
Minä nuolen tyttöystävää vähän väliä monesti monta kertaa päivässä. Johan tuo sen verta mukavaa hommaa on ettei malttais olla tekemättä sama se sille vaikka ei seksiä tippuis
Sama täällä :)