Onko totta että jotkut naiset kiihottuu....
Onko totta että jotkut naiset kiihottuu, jos saavat katsella kun miehet masturboivat. Oma vaimoni on ehhdottanut, että "vedä vaan kuivat" jos haluat siinä. Mahtaisiko hän haluta katsella, että vetelen terskaa näkyviin ja piiloon jne
Kommentit (10)
Kyllähän jotkut miehetkin kiihottuvat katsellessaan naisen itsetyydytystä. Samoin kuin jotkut naiset kieltävät ehdottomasti jopa itsetyydytyksen mieheltään, koska kokevat sen pettämiseksi, tulevat mustasukkaiseksi ja kuvittelevat, ettei mies enää halua naista, koska tyydyttää itseään. Samoin jotkut miehet ovat mustasukkaisia naisen itsetyydytyksestä, koska he kokevat sen viestinä siitä, ettei mies ja seksi miehen kanssa kelpaa.
Minusta on kiihottavaa katsella mieheni itsetyydytystä, mutta mieheni mielestä mun itsetyydytys on huonompi juttu ja viestii siitä, ettei seksi mieheni kanssa ole muka tyydyttävää.
jos mihetkin kiihottuu siitä että nainen hyväilee itseään.
ja hyvässä parisuhteessa se on luonnollinen asia
M33
Ite ainakin kiihotun, kun ees ajattelen et mieheni "käyttää oman käden oikeutta"... Ei siinä oo mitään ihmeellistä, ja onhan tuota kiva katella ;)
Mulla oli myös ollut tyttökaveri, joka halusi nähdä kun vedän käteen Täytyihän hänen haaveensa toteuttaa, sitten nautittin yhdessä
Meillä kyllä vaimo tykkää kovastikkin katsoa.. ja yleensä siinä käy lopppujn lopuks et käsi vaimollakin eksyy housuihin eikä kestä kauaa..
nykyään jo sellanen juttu mitä aika ajoin harrastetaan yhdessä.. ja joskus erikseenkin :-)
Minusta olisi surkeata, jos mieheni joutuisi tyydyttämään itseään minun katsellessa. Täydellinen turn off miehessä minulle.
minä olen pyytänyt tätä mieheltä suhteen alusta lähtien. meni kaksi vuotta, ennen kuin hän uskalsi sen nähteni tehdä. minusta se oli ihanaa katseltavaa.
Meillä vaimo tykkää katsella ja itsekin sitten hyväilee. No, löydettiinpä toi livechat ja nyt on vaimolle paljon katseltavaa. Ja sitäkös vastakin on kuumaa seurata kun vaimo tirksitelee.
Must on todella kiihottavan näköistä kun mies runkkaa himokas katse silmissään ja katselee mua.. Tiedän, että hän tietysti osaa koskettaa itseään niin, että todella tuntuu hyvältä -asia jota yritän opetella, mutten koskaan tule olemaan yhtä hyvä kuin hän.
Olen sanonutkin, että jos sun tekee mieli ja mua väsyttää tai muuten vaan ei ole seksi mielessä niin tuu mun eteen runkkaamaan niin ei tarvi kauaa jatkaa kun mun on jo pakko päästä imuttaa kalua!! Ja näin se aina menee :-)
Todellakin jotkut kiihottuvat, kovastikin. Itse ainakin ;o