Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

utelut vauvasta satuttavat

Vierailija
19.12.2014 |

olemme olleet kohta puolitoista vuotta naimissa, ja kummankin suvut kyselevät jatkuvasti vauvauutisia. Kukaan omaa äitiäni lukuunottamatta eivät vain tiedä, että kärsimme minusta johtuvasta lapsettomuudesta, ja olemme hedelmöityshoidoissa. Ensimmäinen hoitokierros päättyi keskenmenoon, nyt toinen menossa. Tämän takia "hyväntahtoiset" utelut vauvan tulosta satuttavat todella paljon. Miksi pareilta pitää ruveta tenttaamaan tätä heti häiden jälkeen?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:09"]Itse en halua kertoa että on kova yritys päällä, koska sitten sitä vasta kytättäisiin vatsanseutua tai udeltaisiin onko tärpännyt. Kuukaudesta toiseen pettyminen on ihan riittävän raskasta ilmankin sitä, että joutuu sitä ruotimaan jokaiselle puolitutulle.
[/quote]

Kytätäänhän sitä nyt vaikka totuutta ei ole kerrottu. Kerrotaan tai ei, uteluita ja mahan kyttäämistä tulee kuitenkin.

Vierailija
22/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia. Ei kaikki halua retostella omia asioitaan. Miksi sukulaisten tarvitsee "hyvän tahtoisesti" tietää toisten henk.Koht. Asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle ja miehellesi. Kärsimme lapsettomuudesta lähes seitsemän vuotta, oli hoitoja, vuosien tauko ja viimein lahjoitetuilla munasoluilla saimme kaksoset. Tiedän niin tuon tunteen. Kuinka monta kertaa purin hammasta ja nieleskelin itkua. En vaan pystynyt kertomaan asiasta, tai niin kuin moni vastaavaa kokematon täällä luulee, että aiheesta voi tuosta vain keskustella kaikkien uteliaiden kanssa. Ilman ongelmia lapsia pyöräyttelevät eivät voi aavistaakaan lapsettomuuden tuskaa.

Toivotan teille jaksamista ja onnea uusiin yrityksiin. Minulle lohtua toi koko pitkän tuskaisen lapsettomuuden ajan siskoni sanat, jotka haluan sanoa nyt sinulle. " Niin kauan kun on kohtu jäljellä, on mahdollisuus saada sinne vauva kasvamaan." Kuinka hän olikaan oikeassa, vaikka vuosia olin jo varma, että jäämme lapsettomiksi.

Vierailija
24/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:34"]

Tsemppiä sinulle ja miehellesi. Kärsimme lapsettomuudesta lähes seitsemän vuotta, oli hoitoja, vuosien tauko ja viimein lahjoitetuilla munasoluilla saimme kaksoset. Tiedän niin tuon tunteen. Kuinka monta kertaa purin hammasta ja nieleskelin itkua. En vaan pystynyt kertomaan asiasta, tai niin kuin moni vastaavaa kokematon täällä luulee, että aiheesta voi tuosta vain keskustella kaikkien uteliaiden kanssa. Ilman ongelmia lapsia pyöräyttelevät eivät voi aavistaakaan lapsettomuuden tuskaa. Toivotan teille jaksamista ja onnea uusiin yrityksiin. Minulle lohtua toi koko pitkän tuskaisen lapsettomuuden ajan siskoni sanat, jotka haluan sanoa nyt sinulle. " Niin kauan kun on kohtu jäljellä, on mahdollisuus saada sinne vauva kasvamaan." Kuinka hän olikaan oikeassa, vaikka vuosia olin jo varma, että jäämme lapsettomiksi.

[/quote]

Ihanaa että saitte vieläpä kaksoset, tuplaonni :)

T: toinen kaksosten äiti

Vierailija
25/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Se on vain kyselijän smalltalkia, joka osuu liian arkaan paikkaan. Tsemppiä!

Vierailija
26/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi pitäisi heti tehdä lapsia, kun mennään naimisiin. Eikö vois ihan kahdestaankin nauttia. Meillä ei mitään ongelmaa lapsenteossa, mutta silti oltiin ihan kahdestaan 3 ekaa aviovuotta ja ikääkin yli 30. Ois voinut vielä pidempääkin odotella.

Vierailija
27/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus odottelu menee hyvin ja niitä lapsia kuitenkin ehtii vielä saada, mutta aina ei näin käy. Aloimme toivoa vauvaa, kun olin 30v, mutta eka tuli vasta, kun olin 33v ja jos haluaa useamman lapsen, niin se 40v tulee yllättävän nopeasti vastaan. Nyt oon 38v ja raskaana ja olisin toivonut voivani saada lapset nuorempana. Toki ok näinkin, mutta ei ihan paras ajankohta, jos itse valitsisi. Ikä kyllä tuntuu jo tässä raskaudessa eri tavalla kuin ekassa. Mutta ihanaa, että vauvoja kuitenkin ehdimme saada niin monta kuin toivoimmekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän