Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä alkoholin nauttiminen tuntuu?

Vierailija
14.11.2014 |

En ole koskaan juonut alkoholia, enkä tule juomaan, vakaumuksellisista syistä. Olen nähnyt alkoholin aiheuttavan paljon pahaa, mutta mua kiinnostaisi tietää, miltä tuntuu esim. lasi puna- tai valkoviiniä, kun se tuntuu olevan niin suosittua? Pakko siinä on olla jotain hienoa, vai onko se vaan hienostunut tapa? 

Kaipaan asiallisia kommentteja, en "kokeile hihhuli niin tiedät, et sä siihen kuole"-tyyppisiä neronleimauksia. Kuvaile miltä se tuntuu!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini maistuu hyvältä. Tai no ei aina, mutta hyvän viinin maku on miellyttävä. Se täydentää ruoan makua.

Vierailija
2/2 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rentouttaa. Kaikki näyttää helpommalta ja murheet kaikkoaa. Ei tarvitse murehtia mistään ja on iloisempi. Tämä tosin mun kokemus ja max muutaman jälkeen "nousuhumalassa". Joku vois sanoa että oikein hyvän musiikin kuuntelu aiheuttaa saman tunteen tai jonkin itselle tosi mieluisan asian tekeminen. Tulee semmonen euforinen olo. Yleensä ne alkoholin haittavaikutjkset ja kännirähinät on tämän alkuvaiheen mennessä yli oikeasri kännin puolelle ja senkin jälkeen on otettu vitusti likaa.. auttoiko? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla