Voisitko ottaa lääkärin mieheksesi?
Entä jonkin arvostetun erikoislääkärin, sydänkirurgin vaikkapa?
Kommentit (50)
Tietty. Jos siis ei olisi jo miestä. Sehän olisi oikein mukavaa keskustella sairauksista, siis oikeasti.
Minulla on menestynyt lääkärimies. Paljon joustavuutta suhde vaatii. Ammatti on vaativa, mutta on siinä hyvät omat puolensakin. :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:44"]
Yhdestä lääkäristä erosin, koska sillä ei ollut lainkaan aikaa lähimmäisilleen. Työnarkomaani. Tokikin mahtavaa potilaille, kun on tuollainen sitoutunut tyyppi hoitamassa, mutta vähemmän mukavaa läheisille.
[/quote]
Sama täällä! Eksäni on kirurgi ja jatkuvasti kiertää ympäri maailmaa kaikissa kokouksissa ja kursseilla. Kaikki aika meni työjutuissa, myös illat vielä koneella istuen ja opiskellen. Aina mentiin sen mukaan miten miehellä meni työt ja oliko hän väsynyt töistä. Minun toiveeni lapsen saamisesta tuntui vain ahdistavalta koska lapsi veisi aikaa työltä ja hankaloittaisi ulkomaan reissuja. Päätimme erota tämän vuoksi vaikka rakastimme toisiamme. Nyt olen onnellinen pienen tyttären äiti, kolme vuotta myöhemmin ja parisuhteessa jossa mies laittaa minut ja perheen etusijalle vaikka työnarkomaani vähän on hänkin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään. [/quote] Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille? [/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[/quote]Luulis että potilaita enemmän huolettaisi ne kymmenet sairaanhoitajattaret, joiden kanssa lääkärit ovat päivittäin tekemisissä...
[/quote]
Kyllä mieslekurit nykyisin valitsevat kumppanikseen naislekurin ennenkuin hoitsun. Se hoitsuaika oli silloin, kun naiset eivät kouluttautuneet lääkäreiksi. Tämä on tutkittu juttu. Hoitsut etsivät kumppaninsa rasvareiskoista.
[/quote]
Vai tutkittua tietoa ihan :D Usein ensimmäinen vaimo on lääkäri jonka kanssa ollaan tavattu opiskellessa ja se on sitten vaihdettu nuorempaan hoitajaan keski-iässä. Näin kenttätutkimusten mukaan mieslääkäreillä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään. [/quote] Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille? [/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[/quote]Luulis että potilaita enemmän huolettaisi ne kymmenet sairaanhoitajattaret, joiden kanssa lääkärit ovat päivittäin tekemisissä...
[/quote]
Kyllä mieslekurit nykyisin valitsevat kumppanikseen naislekurin ennenkuin hoitsun. Se hoitsuaika oli silloin, kun naiset eivät kouluttautuneet lääkäreiksi. Tämä on tutkittu juttu. Hoitsut etsivät kumppaninsa rasvareiskoista.
[/quote]
Vai tutkittua tietoa ihan :D Usein ensimmäinen vaimo on lääkäri jonka kanssa ollaan tavattu opiskellessa ja se on sitten vaihdettu nuorempaan hoitajaan keski-iässä. Näin kenttätutkimusten mukaan mieslääkäreillä.
[/quote] Taidat olla kade sairaanhoitaja? Jokainen hoitsu haluaisi näet olla lääkäri. Tämä on empiiristä tutkimustietoa. Lääkäri valitsee jos ei tosita lääkräiä niin ainakin akateemsien ja hoitsu ei sitä ole.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Taidat olla kade sairaanhoitaja? Jokainen hoitsu haluaisi näet olla lääkäri. Tämä on empiiristä tutkimustietoa. Lääkäri valitsee jos ei tosita lääkräiä niin ainakin akateemsien ja hoitsu ei sitä ole.
[/quote]
Kade sairaanhoitaja? Olen sairaanhoitaja, kyllä, mutta en koskaan haluaisi lääkärin vastuuta. Olen tyytyväinen työssäni sairaanhoitajana. Ja eksäni on lääkäri. Ja tiedän paljon lääkäri-hoitaja pariskuntia.
Täällä aikaisemmin mainittu vanha ja empaattinen kardiologi voisi olla mukava. Useimmat nuoret tapaamani mieslääkärit ovat komeita ja hyvässä tikissä, mutta ylimielisyys paistaa vähän läpi. Poikkeuksia tietysti on!
No ei. Harmittais kun se olis koko ajan viisastelemassa mitä kenessäkin on vikana. Eiks ne sellaisia ole, kaikki