Voisitko ottaa lääkärin mieheksesi?
Entä jonkin arvostetun erikoislääkärin, sydänkirurgin vaikkapa?
Kommentit (50)
Ajattelin kouluttautua itsekin lääkäriksi eli miksipä ei? Me voitais sitten keskustella lääketieteestä ja muusta kiinnostavasta :'D mieluummin ehkä kuitenkin eläisin yksin, koska ihmiset on välillä aika... turhauttavia. Pidempiaikaisissa ihmissuhteissa ainakin.
Minä olen lääkäri ja voisin hyvin ottaa lääkäripuolison. Nyt joudun tyytymään sosiaalipalvelujohtajaan.
Varmaan riippuu minkälainen ihminen on. Vaikka olisikin lääkäri. Jotkut lääkärit ovat todella koppavia, ja mieleen tulee väkisinkin, että ovat sellaisia myös "siviilissä". Jos kukaan on katsonut SYke-sarjaa niin se nuori kirurgi, on juuri sellainen koppava ja ylimielinen, joita joskus tapaa sairaalassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään. [/quote] Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille? [/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[/quote]
Kamalaa, hanki apua. Tuhoat tulevat suhteesi tuolla mustasukkaisuudella joka varmasti ulottuu muihinkin normiasioihin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"]
En oikein tiedä... Pari vuotta deittailin yhtä oertopediä. Oli panosuhde, mutta jaoimme kyllä yhteisen kiinnostuksen myös ruuanlaittoon ja kirjallisuuteen, keskusteluun. Jokin hänessä häiritsi koko ajan, sellainen liiallinen pinnallinen viehättävyys ja ulkoa opitut hyvät tavat, jotka eivät yltäneet sieluun asti. En tiedä oliko hänellä edes sielua. Ehkä oli sellanen narsistinen luonne, joka keräsi ja tarvitsi ihailijoita, muttei itse ihaillut ketään. Aika mon lääkäri on saman oloinen.
Kyllä hänet voitti tavallinen duunarimies, johon rakastuin oikeasti ja josta tuli sittemmin lasten isä ja aviopuolisoni.
[/quote]
Tuota porukkaa oli kurssikavereissa paljon. Ylimielisyyttä yhdistyneenä junttaavaan "hyvään" kasvatukseen. Tuloksena kaikenlaista epämääräisyyttä ja monella epäilemättä into monimutkaiseen salaiseen elämään. Vaikea sellaisen on kasvaa aikuiseksi.
Eletyn elämän perusteella minun on vaikea uskoa, että onnellisimmat lapset tulisivat ylemmästä keskiluokasta. Tai siis, varmaan tulevatkin, mutta näiden muutamien asioista me muut emme mitään tiedä, kun heillä on niin kiire pyörittää maata ja elää lopun aikaa rauhallista elämää. Mutta koko paljon on tullut sitten vastaan pitkäaikaisen hienostuneen sadismin kasvattamia ihmisiä, jotka ovat aivan pyörällä päästään.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään. [/quote] Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille? [/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[/quote]Luulis että potilaita enemmän huolettaisi ne kymmenet sairaanhoitajattaret, joiden kanssa lääkärit ovat päivittäin tekemisissä...
[/quote]
Kyllähän se on kiva flirttailla nuorille komeille lääkäreille. ;) Ja miksei vähän vanhemmillekin. Onhan jokaisessa sairaalassa joku "panopiilo" juurikin tätä tarkoitusta varten.
En ainakaan mitään kyrpiä, nuoria ja ylimielisiä työterveyslääkäreitä. Hohhoijaa! Mutta tapasinpa yli 60-vuotiaan ihanan, empaattisen, miellyttävän, ystävällisen ja korrektin kardiologin... Sellaisen voisin ottaakin. N36
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:04"]
Aih, lääkärit ovat kyllä ihania mutta hitusen "erikoista" porukkaa.
Täysin tervejärkistä lekuria en tunne. Kaikillla vippaa jollain elämän osa-alueella enemmän tai vähemmän.
[/quote]
Aikamoista yleistämistä. Lapsemme (tyttö) opiskelee lääkäriksi. Koulussa menestyi hienosti, mutta joka luokassahan on priimuksensa. Fiksu kuin mikä. Ja hänessä ei mitään outoa. Häntä kuvaillaan viehättäväksi, kohteliaaksi, empaattiseksi. Yhtään 'vippaavaa' piirrettä en löydä suurennuslasinkaan avulla.
Täysin tervejärkistä lekuria en tunne. Kaikillla vippaa jollain elämän osa-alueella enemmän tai vähemmän.
[/quote]
Sama, olen sairaalassa töissä ja kaikki lääkärit on jotenkin... erikoisia. Suurin osa on kyllä tosi mukavia, mutta puolisoksi en välttämättä haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:49"]
[/quote]
Aikamoista yleistämistä. Lapsemme (tyttö) opiskelee lääkäriksi. Koulussa menestyi hienosti, mutta joka luokassahan on priimuksensa. Fiksu kuin mikä. Ja hänessä ei mitään outoa. Häntä kuvaillaan viehättäväksi, kohteliaaksi, empaattiseksi. Yhtään 'vippaavaa' piirrettä en löydä suurennuslasinkaan avulla.
[/quote]
Ei, kyllä se on totta. Lääkeriksi ei pääse jos ei itsellä ole vikaa. Muuten ne jää tunnistamatta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"]
[/quote]Luulis että potilaita enemmän huolettaisi ne kymmenet sairaanhoitajattaret, joiden kanssa lääkärit ovat päivittäin tekemisissä...
[/quote]
Kyllä mieslekurit nykyisin valitsevat kumppanikseen naislekurin ennenkuin hoitsun. Se hoitsuaika oli silloin, kun naiset eivät kouluttautuneet lääkäreiksi. Tämä on tutkittu juttu. Hoitsut etsivät kumppaninsa rasvareiskoista.
En, enkä muutakaan uralleen uhrautuvaa miestä. Onneksi miehelleni työ on vain työtä, siitä saa rahaa elämiseen. On kuitenkin kirkeasti koulutettu ja alallaan menestynyt. Mutta en jaksaisi jatkuvia ylityötunteja/vuorotyötä yms. Itsekin lääkistä harkitsin pitkään mutta minäkään en halua työtä joka on koko elämä. Haluan työn jossa käyn ja viihdyn, ja sitten on se 'oikea' elämäni, perhe ja ystävät.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Kyllä mieslekurit nykyisin valitsevat kumppanikseen naislekurin ennenkuin hoitsun. Se hoitsuaika oli silloin, kun naiset eivät kouluttautuneet lääkäreiksi. Tämä on tutkittu juttu. Hoitsut etsivät kumppaninsa rasvareiskoista.
[/quote]
Tällä hoitsulla on kyllä insinöörimies. Taitaa olla suomen yleisin parimuoto: sairaanhoitaja ja insinööri.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Sama, olen sairaalassa töissä ja kaikki lääkärit on jotenkin... erikoisia. Suurin osa on kyllä tosi mukavia, mutta puolisoksi en välttämättä haluaisi.
[/quote]
Ja erikoisia heistä tekee se, että he ovat fiksumpia kuin sinä..? Moni lääkäri, minä mukaan lukien, on töissä paljon omissa oloissaan, kun ei kiinnosta hoitajien kanajutut.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:04"]Aih, lääkärit ovat kyllä ihania mutta hitusen "erikoista" porukkaa.
[/quote]
Flippais sullakin, jos tietäisit mihin kaikkeen voi kuolla ja kuoleekin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
Ja erikoisia heistä tekee se, että he ovat fiksumpia kuin sinä..? Moni lääkäri, minä mukaan lukien, on töissä paljon omissa oloissaan, kun ei kiinnosta hoitajien kanajutut.
[/quote]
Enpä ole hoitaja. Enkä lääkäri, mutta korkeakoulutettu minäkin. En tarkoittanut erikoista negatiivisessa mielessä, vaan että haluaisin itse puolisokseni eri tyyppisen ihmisen. Mutta hetipä kolahti...
No, jos omani menehtyisi jostain syystä, niin kollega tai miespuolinen sh olisi kai lähin vaihtoehto.
Jos olisi mukava, eikä liian työkeskeinen.