Voisitko ottaa lääkärin mieheksesi?
Entä jonkin arvostetun erikoislääkärin, sydänkirurgin vaikkapa?
Kommentit (50)
No miksipä en. Riippuu ihan ihmisestä.
Mun mies on lääkäri ja on ihana isä yhteiselle lapselle ja upea isäpuoli minun lapselleni. Aika paljon poissa, mutta perhe tulee ekana aina. Ja haluaa kaksi lasta lisää. Hyväsydämpisempää miestä en ole tavannut ja kutsuu mua prinsessakseen. En mä ikinä lääkäristä unelmoinut mutta tuohon rakastuin. Kaikki eivät ole mulkeroita!
Yhdestä lääkäristä erosin, koska sillä ei ollut lainkaan aikaa lähimmäisilleen. Työnarkomaani. Tokikin mahtavaa potilaille, kun on tuollainen sitoutunut tyyppi hoitamassa, mutta vähemmän mukavaa läheisille.
Olisin voinut. Mutta kun satuinkin tapaamaan ihan eri alan ihmisen, nyt olen hyvin tyytyväinen siihen, että hän tekee normiarkityöviikkoa ja pystyy hoitamaan lapsia, kun päivystän.
Tietysti, jos olisi muuten hyvä mies ja rakastaisin häntä jne.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:45"]
Tietysti, jos olisi muuten hyvä mies ja rakastaisin häntä jne.
[/quote]tähän
Ne ei viihdy kotona. Kaikki muu on etusijalla, paitsi kumppani ja perhe. Ennemmin elän tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään.
En oikein tiedä... Pari vuotta deittailin yhtä oertopediä. Oli panosuhde, mutta jaoimme kyllä yhteisen kiinnostuksen myös ruuanlaittoon ja kirjallisuuteen, keskusteluun. Jokin hänessä häiritsi koko ajan, sellainen liiallinen pinnallinen viehättävyys ja ulkoa opitut hyvät tavat, jotka eivät yltäneet sieluun asti. En tiedä oliko hänellä edes sielua. Ehkä oli sellanen narsistinen luonne, joka keräsi ja tarvitsi ihailijoita, muttei itse ihaillut ketään. Aika mon lääkäri on saman oloinen.
Kyllä hänet voitti tavallinen duunarimies, johon rakastuin oikeasti ja josta tuli sittemmin lasten isä ja aviopuolisoni.
No eiks Se ole jokaisen naisen unelma että mies olisi lääkäri. Oikeasti arvostettu ammatti johon päästäkseen täytyy vuosia opiskella. Ja jo Se että pääsee opiskelemaan alaa on kovan työn takana. Palkka todella hyvä, ei tarvitse elämässä kituuttaa. T. Amis
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään.
[/quote]
Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille?
En kestäis sitä ajatusta, että hänen potilaat kuolisi, hänen tekemien virheiden takia.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään.
[/quote]
Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille?
[/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:42"]
Entä jonkin arvostetun erikoislääkärin, sydänkirurgin vaikkapa?
[/quote]
Minkä ikäisenä voi olla arvostettu sydänkirurgi?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:47"]En, olen mustasukkainen, enkä voisi kuvitellakaan, että hän terveyskeskuksessa tai sairaalapäivystyksessä tonkisi toisten alapäitä. Olen tätä monesti miettinyt, että minä en varmaan pystyisi sitä kestämään. [/quote] Eikö auta edes tieto siitä että suurin osa alapäistä kuuluu eläkeläismummoille? [/quote] ei :/ Vaikka ne eläkeläismummot ei haittaa, mutta kun siellä voi käydä joku nuorikin vaikka kuukautisvaivoista tai mahakivuista , itsekin joutunut käymään.. Kai mä oon liian mustasukkainen, mut tulisin hulluks miettiessä käykö siellä työpäivän aikana joku hyvännäköinen tai ylipäätään nuori nainen.
[/quote]Luulis että potilaita enemmän huolettaisi ne kymmenet sairaanhoitajattaret, joiden kanssa lääkärit ovat päivittäin tekemisissä...
2