Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen lähtee kuukausi sitten eronneen miehen kanssa ulos?

Vierailija
19.10.2021 |

Ja miksi?

Eikö nykyään ihmiset tiedä että pitkän liiton jälkeen eron käsittely kestää vähintään vuoden.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sentään jo eronnut.

Vierailija
2/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin perässä oleva. Nuo ekat eron jälkeiset painot on kiihkeitä kun on niin paljon patoutunutta intohimoa jota ei voinut ilmaista puolisolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi lähteä, jos haussa ei ole mitään vakavampaa?

Vierailija
4/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä vain naisella vastuu vai mistä tämä kysymys kumpuaa. En kyllä tapailisi vain vuosi sitten eronnutta. On aika yksipuoliset jutut.

Vierailija
5/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin aikoinaan treffeille miehen kanssa joka oli eronnut kaksi viikkoa aiemmin viiden vuoden suhteesta. Nyt ollaan oltu kimpassa 19 vuotta. Kannatti mennä.

Vierailija
6/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeet vie parhaat miehet.

Vierailija
7/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä kiinnostunut nainen, joka on juuri itsekkin sek sittömästä suhteesta lähtenyt, eronnut, laastaria ja lohtua hakeva..

Vierailija
8/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin aikanaan treffeille miehen kanssa, joka oli muuttanut erilleen vaimostaan kuukausi aikaisemmin. Nyt takana on 12 vuotta ja pari lastakin.

Vierailija
9/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on ollut suhde sen miehen kanssa jo ennen eroakin?

Vierailija
10/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi , elämä yllättää. Kaksi viikkoa erosta kun tapasin nykyisen mieheni. Nyt takana 37 yhteistä vuotta.                

Vierailija
11/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas. Jos on eronnut niin on vapaa vaikka erosta olisi kulunut tunti tai päivä. Ihan sama. Monet ovat jo käsitelleet sen eron omassa päässään ennen eroa sillä kaikki eivät eroa tuosta noin vaan. Ero voi olla pitkän harkinnan tulos. Ajalla ei ole valiä vaan sillä onko ero käsitelty ja onko jotain traumoja tai vihaa ja katkeruutta.

Vierailija
12/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siihen on joku virallinen aika mikä eron käsittelyyn vähintään menee? Ja vanhoina hyvinä aikoina ihmiset noudattivat aina tuota aikarajaa?

Vierailija
13/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman eron aikaan 15v sitten olin hyvin ehdoton monissa ajatuksissani. Takana oli pitkä, 18v, suhde jonka ex päätti ilmoituksella, että tämä on tässä.

Vaikka ne tunteet, joita silloin ja vuosia jälkeen tunsin saa muistellessa kyyneleet silmiin, olen pohtinut eroa monelta kannalta.

Erotessa me jokainen ollaan eri tilanteessa, toinen on hiljaa tehnyt eroa vuosia, toiselle se on sokki ja sama työ on tehtävä eron jälkeen. Erothan olisivat helppoja jos yhtä aikaa tultaisiin samaan tulokseen tästä ei tule mitään.

Ne kolmannet osapuolet ovat ulkopuolisia, he saavat tehdä on lähteä mukaan kenen kanssa tahansa juuri eronneen tai vielä liitossa olevan. Vaikka ex lähti kotoa suoraan toisen naisen luo, en koskaan ole vihannut tuota naista, en tunne häntä, en hänen elämän tilannettaan silloin.

Vierailija
15/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse erosin 5 vuoden suhteesta niin olin viikon sinkkuna. Nyt yhteisiä vuosia on jo 30. Pitää vaan uskaltaa elää.

Vierailija
16/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään varmoja turvallisia ja pakollisia aikarajoja, joiden puitteissa ero käsitellään.

Joku voi haikailla exän perään vielä 5 vuotta eron jälkeen.

Vierailija
17/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä kun lähti mun matkaan kun olin vasta joku kuukauden ollut eronnut ja nyt ollaan seurusteltu vuosia. Exä loukkaantui silloin ja väitti että muka petin, vaikka oltiin jo erottu ja exä oli itse jättänyt minut. Jokaisen oma päätös milloin haluaa seuraavan parisuhteen. Mies on eronnut, joten hänen tekemisensä eivät kuulu sinulle.

Vierailija
18/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen, että mies oli eronnut 2 viikkoa ennen tapaamistamme.

Vierailija
19/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin treffeillä miehen kanssa, jonka vaimon hautajaisista oli viikko pari. Ei jatkoon.

Vierailija
20/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä toisensa jälkeen naiset ihmettelee minkä takia miehet ei käyttäydy niin kuin naiset... mikä siinä teidän tunteiden tuuliviirinä olemisessa viehättää että se on ainoa oikea tapa mitä naiset hyväksyy