Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen lähtee kuukausi sitten eronneen miehen kanssa ulos?

Vierailija
19.10.2021 |

Ja miksi?

Eikö nykyään ihmiset tiedä että pitkän liiton jälkeen eron käsittely kestää vähintään vuoden.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä uusi nainen ja silti lähentelee minua kun hakee lapsia ja valittaa miten vit.ttaa. Samalla uusi odottaa kotona. Erottiin vain hetki sitten minun aloitteestani.

Vierailija
22/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain itselleni laastarisuhteen viikko erosta. Tein selväksi, ettei suhteesta tule koskaan sen kummempaa. Miehelle tämä oli erittäin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen eronnut kumppanistani niin on ollut aikoja jolloin olisin halunnut olla ihan yksin mutta olen myös erinomaisen kiitollinen, että minulla on ollut sekä miehiä että naisia, joiden kanssa olen voinut jakaa myös ikävämpiä asioita ja murheitani, eikä minun ole annettu käpertyä liian paljon itseeni.

Riippunee ihmisestä onko kuukausi lyhyt vai pitkä aika. - Ja onhan totta sekin, että osalle ero on ollut jo tiedossa mahd. jo kauan ennen lopullista eroa, jolloin sitä on kai saattanut puntaroida monelta kantilta ennen sen koittamista. - Olkoonkin että puntaroinnista huolimatta saattaa lopullinen ero untua joltain ihan muulta kuin on mielessään kuvitellut ja uskonut

Toisaala on uskoakseni myös heitä, jotka eivät ikinä ole valmiia käymään eroaan läpi; edes omassa mielessään tai muuten itsekseen saati kenenkääm  muun kanssa, vaan pyrkivät porskuttamaan eeenpäin, ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. 

Tai vastaavasti heitä, jotka eivät halua nähdä erossa tai ex-kumppanissa muuta kuin vain kaikkea ikävää ja pahaa samalla pitäen itsenä täysin virheetömänä ja erehtymättömänä.  

Sivumennen sanon edelliseen liittyen että minusta on hyvin raskasta kuunnella, jollei pysty vuosien jälkeenkään sanomaan -sikäli kun olisi jotenkin "pakko" jotain sanoa ex-kumppanistaan mitään hyvää, vaikka yhteinen taival hänen kanssaan parisuhteessa olisi kestänyt vähintään vuosia. - Toisaalta en nyt halua asettaa aikarajaa sille, milloi siihen ex- positiivisesta jonkin positivisen asain ilmaisemiseen  olisi kyettävä.  

Olen ollut sekä jättäjä että jätetty; kumpikaan ei ole yksinomaisesti helppoa.  Poikkeuksetta olen syyttänyt itseäni tilanteesta

Laiha lohtu on ollu se, että ei ole ollut lapsia ja kenenkään kanssa eikä tosiatsieksi ole synynyt ja muodostunut hallitsematonta tilannetta. -Erinoamisen iloinen ja hyvilläni olen siiä, että kun pöly on aikaa myöten laskeutunut niin voin tänään vilpittömästi sanoa olevani kaikkien ex- kumppaneideni kanssa hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä. Mutta epäselvyyksien välttämiseksi niin ei minulla ole elämäni aikana ollut kovin montaa parisuhdetta. -  Avioliitossa en toistaiseksi  vielä ole ollut kenenkään kanssa.

Viime aikoina olen jonkin verran mielessäni kelannut, että mikä pohjimmiltaan on parisuhteen tarkoitus; entä jos sitä jatkaisikin loppuikänsä sinkkuna. Eipä sillä on parisuhteessakin paljon hyvää ja arvostettavaa. - Molemmissa on puolensa; niin hyvät kuin vähemmän hyvät puolensa. - Vaikka tuskin kumapsienkaan on löydettävissä vain yhtä perimmäistä oikeaa (tai väärää) syytä.

Ellei sitten se, että haluaa olla jommassa kummassa enemmän kuin toisessa; koska ei parisuheeseen kannata asettua minusta jos kovin aattelee sitä, miten (paljon) miellyttävämpää olisi elää ja olla sinkkuna - Mutta yhtä lailla kovin raskaaksi elämänsä tekee, jos sinkkuna ollessaan käyttää huomattavan osan ajastaan vain harmitteluun kun vierellä ei ole parisuhdekumppania.

Sinkkumies 

Vierailija
24/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miten niin moni mies hyppää jo liiton aikana uuteen suhteeseen. Olen kerran tapaillut miestä, jonka erosta oli jo puoli vuotta ja edelleen jaksoi haukkua exäänsä ja hänen tekemisiään, joka kuitenkin oli lastensa äiti. Selvästi oli edellinen suhde käsittelemättä, en kokenut voivani jäädä tuollaiseen suhteeseen. 

Vierailija
25/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliempaattinen, joka saa nautintoa siitä, että mies nyyhkii kaljapäissään, miten on yksinäinen, kun vaimo ensin petti ja sitten jätti. Nyyh, nyyh.

Vierailija
26/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies oli muuttanut kuukausi aiemmin erilleen vaimostaan, eroa oli miettinyt jo pitkään ennen sitä. Olemme miehen kanssa edelleen yhdessä kahdeksan vuotta myöhemmin ja olemme naimisissa. Ihan tavallinen äiti-ihminen olen ja satuin ihastumaan juuri eronneeseen mieheen.

Vierailija
27/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ”hupsan keikka”. Kyllä nainen tietää ettei kuukaudessa mikään ero ole käsitelty.

Vierailija
28/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa laastariksi.

Vierailija
29/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on Chad niin ihan millainen tahansa. 

Vierailija
30/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääpä että miehestä pääsee nopeasti eroon.

Vierailija
31/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni lähtee jo kuukausi ennen kuin se eroo

Vierailija
32/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen nainen" ? Ei nainen ole vastuussa miehen toiminnasta. Kylläpä nämä tunkkaiset asenteet ovat sitten syvällä. Herätys nyt!!

Vierailija
33/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset kuin minä. Ihastuin mutta sain tietää miehen olevan avoliitossa. En kertonut tunteistani. Kun kuulin hänen eronneen ja naisen tekevän muuttoa pois, pyysin heti treffeille. Ehtiköhän olla sinkkuna viikon. Yhdessä ollaan vietetty 16 ihanaa vuotta. Kyllä joku minuakin pelotteli laastarisuhteilla.

Vierailija
34/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin perässä oleva. Nuo ekat eron jälkeiset painot on kiihkeitä kun on niin paljon patoutunutta intohimoa jota ei voinut ilmaista puolisolle.

No ei ole. Itse kävin yhden miehen kanssa heti seuraavana päivänä heidän erostaan "panemassa". Ei sillä seisonut kunnolla koska mieli oli sekaisin, tunsi jopa vähän pettävänsä.

Olen nykyään tuon miehen vaimo, 8v. oltu yhdessä

Vierailija
35/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: "Oon vihdoinkin eronnut virallisesti 1 kk sitten. Suhdehan oli kuollut jo vuosia sitten, eikä mitään tunneyhteyttä ole ollut. Halusin kuitenkin odottaa, että ero on virallinen ennen deittailun alottamista. Nyt olen vapaa tekemään, mitä haluan!"

Ex-vaimo: "On kyllä moraaliton nainen, joka alkaa ex-miestäni tapailemaan!"

Vierailija
36/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas. Jos on eronnut niin on vapaa vaikka erosta olisi kulunut tunti tai päivä. Ihan sama. Monet ovat jo käsitelleet sen eron omassa päässään ennen eroa sillä kaikki eivät eroa tuosta noin vaan. Ero voi olla pitkän harkinnan tulos. Ajalla ei ole valiä vaan sillä onko ero käsitelty ja onko jotain traumoja tai vihaa ja katkeruutta.

Tämä. Itse yritin vuosia parantaa vanhan suhteen, mutta toinen osapuoli ei halunnut käsitellä asiaa mitenkään. Niinpä erosin ja jatkoin elämääni ja 2 kk myöhemmin tapasin mieheni. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja meillä on 2 lasta.

Vierailija
37/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin. Mies oli 2kk aiemmin eronnut. Hänen exällä oli uusi heti. Meillä oli ihana suhde vuoden. Läheisyyttä, hyvää seksiä ja paljon tehtiin yhdessä asioita. Yks parhaimmista suhteista. Erosimme, koska en halua uusperhe elämää. En myöskään viihdyttää/hoitaa muiden lapsia. Olemme edelleen väleissä. Vietimme aika pitkään aikaa yhdessä ennen, kun harrastimme...

Vierailija
38/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin suhde oli ihan loppu jo ennen lopullista eroa. Asuttiin vielä yhdessä, että toinen saa järjestettyä asuntoasiat. 

Vierailija
39/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliempaattinen, joka saa nautintoa siitä, että mies nyyhkii kaljapäissään, miten on yksinäinen, kun vaimo ensin petti ja sitten jätti. Nyyh, nyyh.

Vink vink. On myös naisia, jotka näkee miehiä, jotka ovat naisen kanssa selvinpäin. Ehkä se ei sinua kestänyt selvänä.

Vierailija
40/41 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä kun lähti mun matkaan kun olin vasta joku kuukauden ollut eronnut ja nyt ollaan seurusteltu vuosia. Exä loukkaantui silloin ja väitti että muka petin, vaikka oltiin jo erottu ja exä oli itse jättänyt minut. Jokaisen oma päätös milloin haluaa seuraavan parisuhteen. Mies on eronnut, joten hänen tekemisensä eivät kuulu sinulle.

Haa, mullekin kävi niin, että ex jätti ja tapasin avomieheni kuukauden sisällä. Minut jättänyt eksä loukkaantui, yritti kuitenkin vongata takaisin. Oli ilmeisesti kuvitellut, että jään häneen roikkumaan ja odottelemaan uutta mahdollisuutta, jota hän vielä vuosienkin päästä ehdotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän