Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylempi ammattikorkeakoulututkinto on ylempi korkeakoulututkinto

Vierailija
19.12.2014 |

Näin lukee todistuksessa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. valtion ja kunnan virkoihin jos vaaditaan korkeakoulututkinto, niin ei niissä eritellä amk:ta ja yliopistoa..

Vierailija
42/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:37"]

Esim. valtion ja kunnan virkoihin jos vaaditaan korkeakoulututkinto, niin ei niissä eritellä amk:ta ja yliopistoa..

[/quote]

Ei virallisesti. Käytäntö onkin toinen asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:28"]

ylemmän amk- tutkinnon suorittaneella usein pidempi koulutus --- kuin monella maisterilla.

[/quote]

Anna esimerkkejä.

Vierailija
44/44 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä ei ole kumpaakaan, mutta pidän itseäni maisteritason humanistina tai sen tasoisena, koska olen käynyt lukion kursseja enemmän kuin on pakko eli yli 44 hyvillä arvosanoilla. Sen lisäksi paukuttanut yli kymmenen eri kielen opintoja ainakin 220-230 opintopistettä ja muiden alojen opintoja reilusti yli 60. Paperilla olen peruskoulun käynyt, koska toisen asteen tutkintopaprua ei ole. Aika mojova lohko siitä maisteritutkinnosta esim.opettajan tapauksessa koostuu kuitenkin kasvatustieteen hassutteluopinnoista ja joskus epäkäytännöllisistä muista jutuista kuin itse asiasta. 

Työpaikkaa tai virkaahan näillä saavutuksilla ei meinaa saada millään, mutta on ainakin hyvä mieli siitä, että on yritetty ja kehitetty taitoja, vaikka tutkintopaperia ei olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän