Yhteiskunta ei tarvinnut minua mitenkään
Kommentit (35)
Miksi kulttuuriin ylipäätään on iskostettu ajatus että töitä pitää tehdä, töissä pitää olla kun tilanne on se että töitä ei ole tarpeeksi kaikille halukkaille? Työttömyys jotenkin epätoivottava tilanne joka työttömän oma syy vaikka syy on järjestelmässä.
Älä välitä vinoiluista ap.
Varmasti olet loistava myyjä ja teet töitä hiki päässä aamusta iltaan kun vihdoin saavutit unelmasi ja pääsit mukaan työelämään.
Nyt vaan näytät kaikille epäilijöille!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kulttuuriin ylipäätään on iskostettu ajatus että töitä pitää tehdä, töissä pitää olla kun tilanne on se että töitä ei ole tarpeeksi kaikille halukkaille? Työttömyys jotenkin epätoivottava tilanne joka työttömän oma syy vaikka syy on järjestelmässä.
Ei kaikkien tarvitse.
Mutta tämä ap haluaa tehdä töitä, on halunnut vuosikymmenet. Nyt se työn saanti vihdoin onnistui ja siksi hän onkin nyt niin onnellinen.
Kyllä täytyy sanoa, että tyhjää se on teidän muidenkin elämä, kun tarvitsee mulle vittuilla. Toivottavasti teillä on päivisin muutakin tekemistä. ap
Minä en ole ikinä halunnutkaan mitään "normaalia" työpaikkaa. Minusta ei kertakaikkiaan vain ole siihen. Olen sillä tavalla omituinen että minä stressaannun erittäin helposti ja sairastun jatkuvasti pääkipuun ja kuumeeseen siitä stressistä.
Pystytkö sä ap ymmärtämään, miksi sulle virnuillaan?
Jos tänään kirjoitat aloittaneesi työn uudessa työpaikassa ja huomenna valitat, että et ole ikinä elämässäsi päässyt töihin, niin kyllähän se pakostakin hilpeyttä herättää.
Vaan mm. Sale & kumpp. on toista mieltä . Pitänee itsenäisyysjuhlat , edes silmänruoaksi . Irvokastako ?
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään kirjoitat aloittaneesi työn uudessa työpaikassa ja huomenna valitat, että et ole ikinä elämässäsi päässyt töihin, niin kyllähän se pakostakin hilpeyttä herättää.
No en laske puhelinmyyntiä ns oikeaksi työksi, enkä niitä työllistämistöitä tai työharjoitteluja joita mulla on joskus ollut. ap
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ammattivalittaja antaa itse vinoilun aiheet kuin tarjottimella ja sitten uhriutuu. Eihän tänne ole pakko joka päivä avautua varsinkaan jos ei seuraavana päivänä muista mitä tuli huudeltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en laske puhelinmyyntiä ns oikeaksi työksi, enkä niitä työllistämistöitä tai työharjoitteluja joita mulla on joskus ollut. ap
Mutta Aruban matkan lasket oikeaksi matkaksi kuitenkin?
Jatkakaa toki vinoilua keskenänne. ap
Millä ihmeen perusteella puhelinmyynti ei olisi oikeaa työtä?? Aivan varmasti on, ja kovaa työtä onkin. Siitä myös maksetaan palkkaa ja palkasta pidätetään verot, jotka menevät yhteiskunnan yhteiseen kassaan.
t. Puhelinmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa toki vinoilua keskenänne. ap
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Terkkuja M:lle!
Mun ymmärtääkseni teit ihan oikeaa työtä myös miehesi firmassa? Niin ainakin itse monta kertaa korostit. Teit työtä, josta sulle maksettiin palkkaa.
Mutta kettumaisia häiriköitä ne on silti. Pitäisi olla laissa kielletty soitella ihmisille, jotka eivät ole antaneet siihen suostumustaan.