Montako kevyttoppatakkia teillä on?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Ei lahessa tarvi kun talvet niin lämpimiä.
Mikä on talvitakkisi?
Ei yhtään. Käytän vuorellista trenssiä ja villakangastakkia.
Neljä, riippuu vähän miten laskee. Yksi pieneen pakkautuva untsikka vaellukseen, mutta käytän kyllä muutenkin. Yksi ohut, yksi paksu. Yksi on ollut varalla auton takakontissa, mutta oli niin likainen etten viitsisi käyttää. Meni juuri pesuun. Tämä on kyllä liikaa.
Ei yhtään, kerrospukeudun. Mulla on yksi jokasääntakki välikausille ja yksi talvitakki, aina ei ole ollut niitäkään. Nyt kun pääsin töihin, vähän kornisti sossuun, ja saan vihdoin palkkaa, aion hankkia kevyttoppiksen ja muitakin kivoja takkeja. Ja isomman asunnon, jotta ne kaikki mahtuu eteiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, kerrospukeudun. Mulla on yksi jokasääntakki välikausille ja yksi talvitakki, aina ei ole ollut niitäkään. Nyt kun pääsin töihin, vähän kornisti sossuun, ja saan vihdoin palkkaa, aion hankkia kevyttoppiksen ja muitakin kivoja takkeja. Ja isomman asunnon, jotta ne kaikki mahtuu eteiseen.
Kevyttoppishan on just hyvä kerrospukeutumiseen!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo kuukauden pukeutunut kevyttoppatakkiin etten jäädy ja samoilla suunnilla asutaan. Ja en tiedä oliko viime talven -28 asteen pakkaset niin lämpimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyttoppishan on just hyvä kerrospukeutumiseen!
Niin varmasti on. Mulla ei kuitenkaan ole ollut rahaa vaatteisiin moneen vuoteen, nämä on ne mitkä ostin 10 v. sitten ja niillä pärjännyt.
Ei yhtään minkäänlaista toppatakkia. Täällä etelässä nykyään niin lämpimät talvet ettei tarvitse. Mulla on tosi hyvä parkatakki, sillä tarkenee ihan hyvin.
3. Voisin ehkä antaa yhden niistä jollekin, joka sellasta tarvitsee.
Ei yhtään, enkä osta. Liian suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on talvitakkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on talvitakkisi?
Tähän sivusta kommentoin, että ainakaan mulle kevyttoppatakki ei ole riittävä talvitakki. Käytän sitä syksyllä sellaisenaan tai ulkoilutakin tai vaikkapa sadetakin kanssa.
0. Kuoritakki, villakangastakki tai kunnon toppatakki.
Yksi, siisti työkevyttoppis polven yläpuolelle. Untuvatoppiksia kolme, muhkutoppis nilkkoihin, peffan alapuolelle ja laskettelutakki. Mietin justiin että minkä tai mitkä kaksi laittaisin myyntiin ja millaisen lyhyen kevyttoppiksen ostan lisää. Varmaan sitten tulee kylmä talvi jos vähennän noita muhku-untsikoita.
Ei yhtään, inhoan kaikkia toppatakkeja. Käytän kahta villakangastakkia ja tekoturkkia.
Minulla on käytössä ehkä 4-5 erilaista toppatakkia ja saman verran untuvatakkeja eri käyttötarkoituksiin, näiden lisäksi pari villakangastakkia. Takkeja on kiva ostaa ja käyttää. Ulkoilen myös hyvin monipuolisesti ja tarvitsen siistimpiäkin takkeja, joten ostan uuden takin silloin kun kiva tulee vastaan.