Keskeytetty suojaamaton yhdyntä ja raskaaksi
tulemisen mahdollisuus.
Olin siis miehen kanssa pe kaksi kertaa ja su kerran.
Ei tullut sisälle vaan otti ajoissa pois, mutta ahdistaa kun tuo on kierron puoliväli..
Olen jo 40v ja hän 49v.
Syy miksi ei ehkäisyä, ei ole olemassa tarpeeksi isoja lateksittomia kondomeja.
Miten iso raskauden mahdollisuus on?
Kommentit (61)
Onko teillä seksiä myös ovulaation aikaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä seksiä myös ovulaation aikaan?
Ap
Seksiä on meillä aina, myös lauantaina.
Onhan tuossa Nykäsvainaan sanoin sixty/fifty-mahdollisuus..
Jos olet jo 40v niin ei tuo kovin todennäköistä ole. Mahdollista toki.
Kuin te kehtaatte, wanhat ihmiset 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kuin te kehtaatte, wanhat ihmiset 🙄
En koe olevani vanha seksin harrastamiseen, äidiksi tulemiseen olisin vanha, omat lapset jo isoja.
Ap
Kannattaisiko harkita ehkäisyn käyttöä? Ei se palstalla kysely ole mikään ehkäisyn korvike. Piuhat saa myös poikki jos ei ehkäisy nappaa.
Tottakai pitää.
Tämä nyt oli yksittäinen kerta.
Olen juuri eronnut pitkästä suhteesta, jossa ei ehkäisyä tarvittu, koska mieheltä on piuhat poikki.
Ahdistaa oma tyhmyys.
Ap
No uusi vauvanhoitorumba alkaa. Eipä siinä muuta
Miten joku voi olla 40-vuotias ja kysellä 15-vuotiaan tasoisia kysymyksiä? Miten nämä ihmiset pärjäävät tosielämässä? Sakset auki paneskellaan niin että höyry nousee ja tullaan välillä nettifoorumille kyselemään että ”voinxmä olla niiku paxuna tiäxä?” 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole enää tekemässä lasta.
Harmittaa oma huolimattomuus.
Toisaalta tiedän 100% varmuudella ettei mies tullut sisään, heräsin vain nyt aamulla siihen kun munasarjat ”kramppasi” molemmin puolin ja ihmettelen mitä se on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää.
Tämä nyt oli yksittäinen kerta.
Olen juuri eronnut pitkästä suhteesta, jossa ei ehkäisyä tarvittu, koska mieheltä on piuhat poikki.
Ahdistaa oma tyhmyys.Ap
Voin vastata nyt vaan omasta kokemuksesta. Olen sitä
lajia joka tulee raskaaksi aivan äärettömän helposti. Siitä huolimatta ne muutamat kerrat jolloin lasteni isän kanssa keskeytettyä harrastettiin, myös ovulaatioaikana, selvittiin kyllä ilman raskauksia.
Mutta tämä että mieheltä on piuhat poikki, ei tosiaan suojaa sellaisessa tilanteessa jossa suhde syystä tai toisesta päättyy. Siksi tappelin itselleni sterilisaation ja olen siitä äärettömän onnellinen nyt, kun suhde päättyi eroon 12 vuotta myöhemmin.
Vastaisuuden varalle Ap: käy hakemassa jälkiehkäisypillerit apteekista 72h sisällä niin riski ainakin pienenee huomattavasti.
Kuten varmaan itsekin tiedät, raskauden mahdollisuus on olemassa. Toki 40-vuotiaan hedelmällisyys on yleensä jo hiipunut mutta siihenkään ei kannata täysin luottaa. Jotkut, joskin harvemmat tulevat silloinkin helposti raskaaksi.
Miksi et hakenut jälkiehkäisyä? Senkään teho ei ole 100% mutta ei siitä haittaakaan olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tiedän 100% varmuudella ettei mies tullut sisään, heräsin vain nyt aamulla siihen kun munasarjat ”kramppasi” molemmin puolin ja ihmettelen mitä se on.Ap
Ovulaatio???
Mummoikäinen panee ja kyselee, osa 429647223
Ihan teinien touhua tuommoinen ilman ehkäisyä vehtailu ja sen jälkeen kuumottelu että käviköhän köpelösti...
Ei meilläkään ehkäistä vaan mennään keskeytetyllä. Minä toivon lasta ja mies taitaa jännittää eikä uskalla tehdä lopullista päätöstä lapsen yrityksen alkamisesta, joten hän ”ehkäisee” puolivillaisesti. Kuitenkin mies tiedostaa että raskauden mahdollisuus on korkea, kun emme mene varmoilla päivilläkään.
Mottoni on aina ollut se, että se joka ei lapsia toivo, itse ehkäisee!
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään ehkäistä vaan mennään keskeytetyllä. Minä toivon lasta ja mies taitaa jännittää eikä uskalla tehdä lopullista päätöstä lapsen yrityksen alkamisesta, joten hän ”ehkäisee” puolivillaisesti. Kuitenkin mies tiedostaa että raskauden mahdollisuus on korkea, kun emme mene varmoilla päivilläkään.
Mottoni on aina ollut se, että se joka ei lapsia toivo, itse ehkäisee!
Toivottavasti mies tulee järkiinsä ja vetää kumin päälle jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tiedän 100% varmuudella ettei mies tullut sisään, heräsin vain nyt aamulla siihen kun munasarjat ”kramppasi” molemmin puolin ja ihmettelen mitä se on.Ap
Yhdyntä on lapsen tekemistä. Netistä saa isoja kondomeja.
neljä vuotta menty tuolla tavallla... ja seksiä useita kertoja viikossa. Joo tiedän, on riskialtista mutta toisaalta ei se hirveä järkytys olisi vaikka tulisinkin raskaaksi.