Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan itku lentokoneessa aiheutti joukkotappelun

Vierailija
19.12.2014 |

http://m.iltasanomat.fi/matkat/art-1418891830055.html

Kyllä mun ymmärrys täysin kanssamatkustajien puolelle menee, vaikka aika eeppiseksihän tuo touhu tuossa pääs yltymään.

Itsellänikin on pieni lapsi, mutta juuri tuo vauvan itku ja pikkulapsen kiukutteluitku on mullakin sellaiset, mitkä on saanu monta kertaa päässä naksahtamaan.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:33"]

Silti olen sitä mieltä että aikuinen voisi vähän mennä itseensä eikä vihata huutavaa vauvaa..

[/quote]

Kiinan tapuksessa huutavan vauvan äiti - siis aikuinen - vihasi kanssamatkustajaansa niin, että paukautti tätä päin pläsiä. Eipäs nyt unohdeta sitä, mistä keskustellaan. Toivottavasti saa suuret sakot ja mieluummin vankeustuomion, Kiinassa kun ollaan.

[/quote]Täällähän olttin miskäyttämässä vauva päin penkkiä, etkö muista?

Vierailija
62/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:33"]

Silti olen sitä mieltä että aikuinen voisi vähän mennä itseensä eikä vihata huutavaa vauvaa..

[/quote]

Kiinan tapuksessa huutavan vauvan äiti - siis aikuinen - vihasi kanssamatkustajaansa niin, että paukautti tätä päin pläsiä. Eipäs nyt unohdeta sitä, mistä keskustellaan. Toivottavasti saa suuret sakot ja mieluummin vankeustuomion, Kiinassa kun ollaan.

[/quote]Täällähän olttin miskäyttämässä vauva päin penkkiä, etkö muista?

[/quote]

So?

Vierailija
64/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:10"]

No mutta eihän nämä velat ota. Siksi ne eivät haluakaan koskaan lapsia, koska eivät kykene itse olemaan aikuisia ja ajattelemaan muiden ihmisten tarpeita. Koska minäminäminä, minun mukavuudenhaluni ja vastuunpakoiluni. Toisaalta näistä ketjuista näkee yhteyden lisääntymisvietin puuttumisen ja muiden vikojen välillä. Ehkä näillä on biologinen yhteys että emotionaalisesti kehittymättömillä ja empatiakyvyttömillä ei myöskään ole tarvetta jatkaa sukua mikä onkin ihan hyvä asia. Kaikista ei ole vanhemmiksi ja on vain positiivista etteivät tällaiset ihmiset tee lapsia. 

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:19"]

Minä en vihaa lapsia, vihaan kovia ääniä. Vauvan itku vaan on sellainen ääni mitä en kestä lainkaan, saisin varmasti marssia määränpäässä samantien mielisairaalaan, mikäli joku kiljukaula sattuisi samalle monen tunnin lennolle. Onneksi en lennä paljoa, mutta saattaisin perua vielä portilla lähtöaikeeni, mikäli huomaisin monen pikkulapsen olevan tulossa samaan koneeseen. Lapsivapaita lentoja todellakin, kiitos.

[/quote]Mitäpä jos suojaisit sieluasi ja korviasi ihan oma-aloitteisesti kun kerran tunnet itsesi ja tiedät kovista äänistä hermostuvasi? Ai niin, on mukavampi siirtää vastuu omista agreesioista vaikka pikkuvauvalle sen sijaan että itse ottaisi aikuisena vastuuta omasta olostaan ja tuntemuksistaan.

[/quote]

[/quote]

Ei, kun vastuunpakoilijoita ovat juuri nämä äitsykät, jotka eivät ota mitään vastuuta lapsistaan. Minäminäminä ja munlapsimunlapsimunlapsi, me aina ja me, ainoastaan ME. Olen onnistunut lisääntymisessä, niin minua pitää palveltaman ja kumartaman.  Voi hyvät hyssykät sentään, kun te olette lapsellisia. Sanan jokaisessa merkityksessä.

[/quote]

Sekä kateutesi määrä että tapasi käsitellä sitä ovat jo ihan muuta kuin lapsellisia. Olet häiriintynyt, sanan kaikissa merkityksissä.

Vierailija
65/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei valittajat ota itse lasta ja rupea hiljentämään? Turha valittaa jos ei ole itse valmis tekemään sen eteen. Mä olisin tona äitinä antanu vauvan näille naisille.

Vierailija
66/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:21"]

.Mutta aggressiivinen käytös on kaikilta kiellettyä, niin sanallinen kuin fyysinenkin. Se on huonoa käytöstä, huono kasvatus näkyy aikuisena empatian puutteena ja itsekkyytenä.

[/quote]

Se äitylihän siellä koneessa aggressiivinen oli. Sehän se alkoi mätkiä kanssamatkustajiaan. :D :D Huonosti kasvatettu äityli. :D
[/quote] äitiä kohtaan oltiin ensin sanallisesti aggressiivisia. Ärsytetty eläin hyökkää, etenkin jos aggressiivisuus kohdistuu poikaseen. Ihminen on eläin, nisäkäs. Hormonit ja vaistot ohjaa meitä, etenkin paineen alla.

Vierailija
67/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:16"]

Äidin olisi pitänyt mennä vessaan, täyttää lavuaari jääkylmällä vedellä ja upottaa lapsen pää sekunniksi sinne. Toistaa muutaman kerran. Lapsi ei siinä huku eikä vahingoitu. Alkureaktio on tietenkin kiljaisu mutta sitten lapsi hieman rauhoittuu. Kun tuo kylmäkäsittely on hoidettu, lämmin pipo ja huopa lapsen päälle ja takaisin istumaan. Lapsi vaipuu pian uneen. En tiedä miksi tuo toimii. Kylmyyden aiheuttama pikkushokki ja sitten lämmintä ylle nukuttaa.

[/quote]

Hullu olet :O

Vierailija
68/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat lennot, moni on valmis maksamaan vähän extraa.

Vierailija
69/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
70/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:47"]

Lensin muutama vuosi sitten 1-vuotiaani kanssa Keski-Euroopasta Suomeen äitini hautajaisiin. Normaalisti tullaan autolla Suomeen, mutta nyt piti päästä nopeasti ja vain viikonlopuksi, ei oltaisi ehditty ajaa eestaas parissa päivässä.

No, arvatenkin 1v huusi koko lennon ajan. KAIKKI vieressä istuvat tuijottivat minua kuin halpaa makkaraa, mulkoilivat ja tuhahtelivat. Ihan kuin en olisi huomannut, että sylissä rääkyy oma lapsi naama punaisena. Yritin kaikkeni, yritin loppuun asti. Lopulta vain suljin silmäni ja itkin paikallani, kun en mihinkään pystynyt. Pidin huutavaa lasta sylissä ja itkin. Tuntui ihan hirveältä.

Ymmärrän, että päässä voi naksahtaa, jos vieressä vain töllötetään ja tölvitään. Luuleeko joku ihan oikeasti, että lentokoneeseen tuodaan näitä pieniä muiden kiusaksi? Eikä yritetä hiljentää niitä?

[/quote]

Älä sitten tuo niitä jos et kykene pitämään niitä hiljaa

Vierailija
71/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:21"] .Mutta aggressiivinen käytös on kaikilta kiellettyä, niin sanallinen kuin fyysinenkin. Se on huonoa käytöstä, huono kasvatus näkyy aikuisena empatian puutteena ja itsekkyytenä. [/quote] Se äitylihän siellä koneessa aggressiivinen oli. Sehän se alkoi mätkiä kanssamatkustajiaan. :D :D Huonosti kasvatettu äityli. :D [/quote] äitiä kohtaan oltiin ensin sanallisesti aggressiivisia. Ärsytetty eläin hyökkää, etenkin jos aggressiivisuus kohdistuu poikaseen. Ihminen on eläin, nisäkäs. Hormonit ja vaistot ohjaa meitä, etenkin paineen alla.

[/quote]

Silloin kannattaa kyllä eläimen tasolla olevan ihmisen pysyä kotona, tai olla laitoksessa :D

Vierailija
72/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:33"]

En ymmärrä miksi sitä lasta ei voi hyssytellä hiljaiseksi. Eihän se kotonakaan huuda tuntitolkulla, miksi lentokone on niin eri juttu. En kyllä ymmärrä äitejä jotka vaan passiivisina huudattavat lapsiaan. Tämänkin joukkotappelun aloitti äiti käymällä käsiksi toiseen naiseen.

[/quote]Vauvat voivat kotonaankin huutaa tuntitolkulla.  Mitä ihmeen "asiantuntijoita" täällä taas on pätemässä. Ja vauva ei huuda kiusatakseen tai ollakseen häiriöksi. Vaikka vanhempi kuinka yrittää, ei lasta joskus vain saa rauhoittumaan. Ja miten joku kehtaa sanoa että vauvojen kanssa ei ole oikeutta matkustaa lentämällä. Itse olen lapseton mutta järkytyn kovista asenteista joita AIKUISET esittävät. Tosiaan, kuulosuojaimilla voi varautua jos yhtään on älliä päässä.

Vierailija
73/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:33"]

En ymmärrä miksi sitä lasta ei voi hyssytellä hiljaiseksi. Eihän se kotonakaan huuda tuntitolkulla, miksi lentokone on niin eri juttu. En kyllä ymmärrä äitejä jotka vaan passiivisina huudattavat lapsiaan. Tämänkin joukkotappelun aloitti äiti käymällä käsiksi toiseen naiseen.

[/quote]

No hei haloo, ootko ollu lentokoneessa?? Kiva provo. Sattuu paine vauvan korviin ja päähän sekä vieras outo kylmä kovaääninen paikka, jossa täytyy olla puolivuorokautta paikallaan! Monilla aikuisillakin on hirveä ahdistus näiden asioiden takia lentokoneessa.

Vierailija
74/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:00"]

Ihmiset ei kyl kestä nykyää yhtää mitää. Nyyhkyti nyyhkyti kun joku nyt ei ole mukavasti. Valivali vaan kaikesta. Ihme touhua, kai se kasvatus tekee sen että ihmiset ei vaan enää kestä niin paljo ku ennen. 

[/quote]

Jos ihminen maksaa letolipustaan mpnta sataa euroa niin hänellä on oikeus hiljaisuuteen siellä. Kenenkään ei tarvitse sietää metelöintiä.

Se joka metelöi on ainoa syyllinen eikä muiden siitä tarvitse kärsiä

Vierailija
75/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:41"]

Miksei valittajat ota itse lasta ja rupea hiljentämään? Turha valittaa jos ei ole itse valmis tekemään sen eteen. Mä olisin tona äitinä antanu vauvan näille naisille.

[/quote] Hyvä idea! Minä vastaavassa tilanteessa voisin mätkäistä vaavelin päin penkkiä. Pysyisi sen jälkeen ainakin vähän aikaa hiljaa. :D

[/quote]Ja sen jälkeen sinä. Vankilassa missä lastenmurhaajat/pahoinpitelijät ovat alinta kastia.

Vierailija
76/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä kohtaan oltiin ensin sanallisesti aggressiivisia. Ärsytetty eläin hyökkää, etenkin jos aggressiivisuus kohdistuu poikaseen. Ihminen on eläin, nisäkäs. Hormonit ja vaistot ohjaa meitä, etenkin paineen alla.

[/quote]

No, ei ihme, että naiset ovat niin usein yksinhuoltajia. :D Ei kai kukaan mies nyt tuollaista hormonihirviötä kauan katsele?

Sitä paitsi sitä varten ihminen käy koulua, että tuollaiset "eläinvaistot" jäävät kauas taakse. Ehkä kysymyksessä olikin vähän koulutettu wt-mamma?

Vierailija
77/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:01"]

Mksei ihmiset ota lennolle mukaan vastamelukuulokkeita, kuulosuojaimia tai tehokkaita, ääniä kunnolla vaimentavia korvatulppia? Mulla on yleensä mukana markkinoiden tehokkaimmat, omaan korvakäytävään tehdyt korvatulpat, vastamelukuulokkeet ja musiikkia. Siinä saa vauvat parkua, ääni vaimenee niin, että eipä häiritse.

[/quote]

Miksi pitäisi ottaa? On se nyt hemmetti että uhrien pitää suojata itsensä että joku saa meluta ja häiritä muita. Ainoa oikeudenmukainen keino on että syyllinen lentää ulos

Vierailija
78/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:21"] .Mutta aggressiivinen käytös on kaikilta kiellettyä, niin sanallinen kuin fyysinenkin. Se on huonoa käytöstä, huono kasvatus näkyy aikuisena empatian puutteena ja itsekkyytenä. [/quote] Se äitylihän siellä koneessa aggressiivinen oli. Sehän se alkoi mätkiä kanssamatkustajiaan. :D :D Huonosti kasvatettu äityli. :D [/quote] äitiä kohtaan oltiin ensin sanallisesti aggressiivisia. Ärsytetty eläin hyökkää, etenkin jos aggressiivisuus kohdistuu poikaseen. Ihminen on eläin, nisäkäs. Hormonit ja vaistot ohjaa meitä, etenkin paineen alla.

[/quote]

Silloin kannattaa kyllä eläimen tasolla olevan ihmisen pysyä kotona, tai olla laitoksessa :D

[/quote]Olet itsekin eläimen tasolla, usko tai älä. Koskaan et voi tietää mikä sinun kohdallasi laukaisee primitiivireaktion kun olosuhteet ovat sopivat.

Vierailija
79/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:43"]

Jep, tajusin jo että alat samantien hakata kavereidesi kanssa, kun uhriksi joudut. Viis siitä onko itsepuolustusta, potut pottuina saatana. Tilanteen rauhoittaminen on vissiin taas sou lääst siisön.

[/quote]

Miten sinä rauhoittaisit sen hormonihuuruissaan riehuvan meduusan? Astuisit siihen väliin ja sanoisit rauhallisesti, että "älä enää, sinä satutat hänt.." ja ennen kuin saisit lopetettua lauseen, mäjähtäisi vasen suora ja oikea väärä sinun leukaasi? Kun ei henkilökuntakaan saanut rouvaa (tai yksinhuoltajaa, mistä me sen tiedämme) aloilleen.

Toivottavasti Suomen media seuraa tätä episodia. Haluan tietää, mitä sitten tapahtui. Toivottavasti tuli porttikielto lentoyhtiön lennoille, niin kuin monet humalaöykkärit ovat saaneet, ja isot sakot. Pikkuinen linnatuomiokaan ei olisi pahitteeksi. Anger managementtia ainakin tarvitsee.

Äläkä kiroile. Kiroilu kun on silkkaa wt:tä ja todellakin sou lääst siison.

Vierailija
80/134 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan