Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki oharit, itkusta ei tule loppua.

Vierailija
16.01.2015 |

Tuntuu niin hirveältä.
Olin käyttänyt koko päivän laittautumiseen.
Ensin miehestä ei kuulunut mitään pariin tuntiin, kuudelta piti tavata. Ei vastannut puhelimeen kun soitin.
Sitten mies lähetti viestin yhdeksän aikoihin "sori en jaksa nähä".
Tämän parin kuukauden aikana minkä olemme tapailleet mies ei ole kertaakaan tehnyt mitään tällaista.
Pesin meikit pois ja nyt itken yksin kun on niin kelvoton olo.
Oikeasti kerkesin ihastua mieheen ja tässä näkee hänen tunteidensa tason.
Kertokaa onko teillekin käynyt näin, ja mitä teitte.
Itse en aio enää vastata yhteenkään miehen viestiin.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!!

Vierailija
2/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke itke itke ja unohda hänet. Toisaalta, onko se nytniin vakavaa jos ei aina jaksa nähdä. Älä tee liikaa draamaa.

Vierailija
4/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Tulee, mies laittoi pari minuuttia sitten viestin "mitäs teet" ja kun en vastannut niin vielä perään "ite meen saunaa täs kohta. Voi kun ois seuraa".
Ap

Vierailija
5/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla. Seksi varmaankin kelpaisi, tuon perusteella. 

Vierailija
6/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Tulee, mies laittoi pari minuuttia sitten viestin "mitäs teet" ja kun en vastannut niin vielä perään "ite meen saunaa täs kohta. Voi kun ois seuraa".
Ap
[/quote]

Älä vastaa sille mitään.

Vierailija
7/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin yhtä miestä, joka teki aika tiuhaan ohareita. Sitten selvisi että mies olikin avoliitossa.

Vierailija
8/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt täydessä tällingissä baariin ja pitänyt hauskaa!

Vierailija
9/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hänellä on vain ollut rankka päivä ja nyt illalla vasta piristyi. Vastasitko viestiin aiemmin mitenkään? Miehet yleensä ajattelevat asiat paljon yksinkertaisemmin kuin naiset. Ehkei vaan oikeasti jaksanut.

Vierailija
10/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimikirjaimet?

Vierailija
11/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:21"]Miehen nimikirjaimet?
[/quote]

L. S.

Vierailija
12/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen?

Vierailija
13/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:21"]Miehen nimikirjaimet?
[/quote]

L. S.
[/quote]
Ei ole tuttu, näitä jurpoja on vissiin laumoittain. Tsemppiä sun elämään, jos mies käyttäytyy huonosti, ei se ole sun vika.

Vierailija
14/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo lähteä baariin ilman sinua, sopinut miesporukan kanssa. Kunnon ryyppybileet. Kerro itse meneväs viihteelle vaikka olisit kotona. Toimii.

Vierailija
15/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit miehelle viestin jossa kerrot miten pettynyt olet ohareihin, se on huonoa käytöstä. Kysy onko se miehelle tavallinen tapa toimia. Jos on, niin enää et halua tavata.

Vierailija
16/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:21"]Mitäs jos hänellä on vain ollut rankka päivä ja nyt illalla vasta piristyi. Vastasitko viestiin aiemmin mitenkään? Miehet yleensä ajattelevat asiat paljon yksinkertaisemmin kuin naiset. Ehkei vaan oikeasti jaksanut.
[/quote]

Joo mut niin yksinkertainen ei pidä olla ettei osaa ajoissa ilmoittaa ettei jaksa nähdä ja perua tapaamista kuten perus käytöstapoihin kuuluu. Olis silloin kuudelta vaikka soittanut ja kertonut mikä on tilanne. Pettymys se olisi varmasti ollut siltikin mutta täysin eri asia kuin ilmoittaa kolmen tunnin päästä sovitusta ajankohdasta ettei jaksakaan nähdä.

Vierailija
17/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:21"]Miehen nimikirjaimet? [/quote] L. S. [/quote] Ei ole tuttu, näitä jurpoja on vissiin laumoittain. Tsemppiä sun elämään, jos mies käyttäytyy huonosti, ei se ole sun vika.

[/quote]

Nää on hauskoja, kun joku kertoo yhdestä ihmisestä, joka käyttäytyy hölmösti parisuhdeasioissa, joku on aina odottamassa, että se on juuri hänen tuntemansa urpo. Urpoja miehiähän on niin pirun vähän :-)

Mies itsekin (vaan ei Urpo tai urpo).

Vierailija
18/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli kyllä lähteä baariin mutta aloin kokoajan itkeä enemmän ja siksi annoin periksi.
Jostain syystä tällainen loukkaa minua tosi paljon.
Minun on todella vaikea luottaa keneenkään heti ja olin kerennyt juuri vapautua tämän miehen seurassa, tuntui että pystyin luottaa hänen sanaansa.
Mies koitti soittaa ja painoin pois.
Hävettää näyttää kuinka paljon tämä minuun vaikutti kun mies ei näytä olevan moksiskaan.
Ap

Vierailija
19/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollainen, että ensin itse peruu ja sitten kirjoittelee, kuinka seura maittaisi. No oma vika.

Vierailija
20/67 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen ja sen on oikeutettu. Jos ei voi nähdä, niin voi ajoissa ilmoittaa asiasta. Tuollainen ilmoittelu on epäkohteliasta ja antaa kuvan, että henkilö, jota oli tarkoitus nähdä ei merkitse mitään.

Jälkeenpäin saunaseuraksi haikailu antaa kuvaa, että seksi kyllä kelpaisi.

Tsemppiä AP!

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän