Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi näyttää hoikemmalta kuin on?

Vierailija
19.12.2014 |

Naisille tuputetaan kiristäviä ja kuristavia alusvaatteita ja "silottavia" mekkoja jne. Paino valehdellaan yläkanttiin että voidaan näyttää hoikemmilta. Tajusin tuossa taannoin itse että näytin helvetin typerältä yrittäessäni kuristaa mahaani piiloon. Ketä yritin huijata? Olen ylipainoinen, mutta mitä sitten? Ihmisarvoni ja persoonallisuuteni ei riipu kiloista ja röllömahasta. Nykyään käytän hyvin istuvia, oikean kokoisia vaatteita ja näytän oikein hyvältä. Ihanaa kun ei enää tarvitse esittää muun kokoista kuin on. :) T. 166cm 75kg, aidosti ISOkokoinen

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehet? Elääkö joku nainen vielä nyky-Suomessa miellyttääkseen miesten silmää. Kyllä se itsevarmuus lähtee aivan muusta kuin hoikasta ulkonäöstä tai meikeistä tai miesten antamasta huomiosta. Kun löytää oman tyylinsä, kohtalainen määrä sosiaalisia taitoja sekä vankka ammattitaito tekevät muotoisestakin naisesta arvostettua seuraa.

Vierailija
22/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:14"]

Miksi pitää käydä suihkussa, koska eihän sitä hien ja paskan hajua juurikaan itse haista? Kanssaihmisten vuoksi.

[/quote]

Nimenomaan itsensä vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:43"]

Kyllä miehet kasvoja katsovat ensin ja silmiä etenkin. Onkohan joku naisten puolustusyritys väittää, että vartalo on keskipiste? sitä kun voi muokata, mutta naamaa ei.

[/quote]

Yleensä se kasvojen muotokin kuitenkin muuttuu, kun ihminen laihtuu...

[/quote]

Tuo onkin enemmän kielteinen seikka. Ainakin vanhemmalla naisella(yli 30v) tulee haukkamainen kasvojen muoto kilojen lähdön myötä.

Vierailija
24/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:45"]

Kyseessä on vain ja ainoastaan markkinointikikka. Aika paljon saadaan turhaa tuotetta myytyä, kun uskotellaan naisille, että he näyttävät paremmilta hoikentavien vaatteitten myötä.

[/quote]

Markkinointikikka ei toimi, jos kohderyhmä ei edes tiedostamattaan halua jotain. Joten kyllä moni haluaa näyttää hoikemmalta kuin onkaan, muuten tuotteet jäisivät myymättä.

Vierailija
25/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain huomattavasti enemmän huomiota hoikkana, vaikka naama olikin rupsahtaneempi(olen yli 40v mamma). Ei ollut tissejäkän vaan olin ihan lauta. Ainut mikä oli paremmin oli pitkät ja paksut hiukset, kun oli pidennykset.

Nyt on niitä"kurveja" kun olen synnyttänyt puoli vuotta sitten, no maha ei ole enää iso mutta tissit on. Painoa on vielä reilut 4 kiloa liikaa.Ja ei todellakaan ole tullut enää niitä vislauksia yms mitä tuli silloin hoikkana. 

Sama missä liikkuu niin ei kyllä kukaan kiinnitä huomiota.Vai tukkako sen teki? Nyt on lyhyt polkka...

Vierailija
26/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:45"]

Kyseessä on vain ja ainoastaan markkinointikikka. Aika paljon saadaan turhaa tuotetta myytyä, kun uskotellaan naisille, että he näyttävät paremmilta hoikentavien vaatteitten myötä.

[/quote]

Markkinointikikka ei toimi, jos kohderyhmä ei edes tiedostamattaan halua jotain. Joten kyllä moni haluaa näyttää hoikemmalta kuin onkaan, muuten tuotteet jäisivät myymättä.

[/quote]

kenellä mitenkin. Itse käytän väljiä vaatteita, sillä olen hoikka ja tasapaksu.

Vierailija
27/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enemmän ärsyttää miesten ja naistenkin katseet. Olen hoikka-normaalivartaloinen ja nuortekin miehet yrittävät tehdä tuttavuutta, jos olemme naisporukalla baarissa harvakseltaan. Vältän nykyään katsekontakteja vieraitten kanssa, haluan olla rauhassa. Oikeesti, ei ole ihailtavaa olla ihailtunakaan.

Vierailija
28/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:09"]

koska miehet

[/quote]

Ei vaan koska naiset. Toiset naiset ovat hirveitä arvostelemaan toisten ulkonäköä mitä moninaisimmilla tavoilla. Keskivertomies ei edes huomaa samoja asioita mitä arvosteleva nainen. Kilpavarustelua se vain on.

Ei toki kaikki naiset hauku muita, mutta hyvin moni.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Ei kukaan nainen käyttänyt toisten naisten takia korsettia viktoriaanisella aikakaudellakaan vaan sen takia, että pääsi hyviin naimisiin kunnollisen miehen kanssa. Viehättävällä ulkomuodolla nainen saa helposti tasokkaan miehen vielä nykypäivänäkin. Ehkä ap itse asuu Afrikassa, joten kulttuuri on erilainen mitä länsimaissa. Myös arabimaissa naisen kauneus ja sopusuhtaisuus on in.
[/quote]

Upeaa päättelykykyä :D Mieheni on ihan tarpeeksi "tasokas". Tosin valitsin hänet sisäisten arvojen ja älykkyyden takia, sekä siksi että hän kohtelee minua hyvin. Asun Euroopassa.

Vierailija
30/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:06"]

Naisille tuputetaan kiristäviä ja kuristavia alusvaatteita ja "silottavia" mekkoja jne. Paino valehdellaan yläkanttiin että voidaan näyttää hoikemmilta. Tajusin tuossa taannoin itse että näytin helvetin typerältä yrittäessäni kuristaa mahaani piiloon. Ketä yritin huijata? Olen ylipainoinen, mutta mitä sitten? Ihmisarvoni ja persoonallisuuteni ei riipu kiloista ja röllömahasta. Nykyään käytän hyvin istuvia, oikean kokoisia vaatteita ja näytän oikein hyvältä. Ihanaa kun ei enää tarvitse esittää muun kokoista kuin on. :) T. 166cm 75kg, aidosti ISOkokoinen

[/quote]

Hieno juttu ja samaa mieltä noista kuristavista vaatteista. Et kai kuitenkaan voi olla oikeasti ISOkokoinen noilla mitoilla. Minä olen 170 cm jA 74 kg, eli todella lähellä mittojasi ja olen timmi, lihaksikas ja harteikas toki. Olen paiskannut omat litistävät ja kuristavat kamppeet pois ja.
[/quote]

En olekaan lihaksikas. Olen kokoa 44. Ap

Vierailija
31/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä hirveästi saanut huomiota miehiltä.... En tiedä johtuuko se ylipainosta, erikoisesta vaatetyylistä vai siitä että kuljen aina kaksimetrisen bodaajajätkän seurassa...

Vierailija
32/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, ethän sä edes ole isokokoinen...mä olen 150 cm ja 80 kg. enkä ole koskaan yrittänyt näyttää hoikemmalta kuin olen.

Vierailija
35/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut hurjasti enemmän huomiota nyt lihavampana. Toisaalta itsevarmuuteni on kasvanut iän myötä joten johtuneeko sitten siitä. Mutta kuten sanoin, en huomiota tarvitse koska oma mies löytyy jo :) Ap

Vierailija
36/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:09"]

koska miehet

[/quote]

Ei vaan koska naiset. Toiset naiset ovat hirveitä arvostelemaan toisten ulkonäköä mitä moninaisimmilla tavoilla. Keskivertomies ei edes huomaa samoja asioita mitä arvosteleva nainen. Kilpavarustelua se vain on.

Ei toki kaikki naiset hauku muita, mutta hyvin moni.

Vierailija
37/37 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:06"]

[/quote]

Hieno juttu ja samaa mieltä noista kuristavista vaatteista. Et kai kuitenkaan voi olla oikeasti ISOkokoinen noilla mitoilla. Minä olen 170 cm jA 74 kg, eli todella lähellä mittojasi ja olen timmi, lihaksikas ja harteikas toki. Olen paiskannut omat litistävät ja kuristavat kamppeet pois ja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme