Voihan hirtto! Löysin vahingossa miehen ostaman lahjan :(
Olen sairauslomalla ja aloin tehdä pikkuhiljaa voimien mukaan joulusiivouksia. Asettelin kynttilänjalkoja paikoilleen ja aloin suoria tv-tason alakaappia laittaakseni näkyvillä olevat koriste-esineet sinne pariksi viikoksi talteen. Ja kas, siellä takaseinää vasten oli litteä pahvilaatikko. En edes tajunnut, mikä se voi olla ja miksi se oli siellä, koska sitä ei oltu pakattu millään tavalla joulupaperiin. Otin sen esiin ja siinä oli läppäri, kaupan paketissa teipit kiinni.
Nyt harmittaa ja kovaa. Ei ollut tullut mieleenkään, että mies ostaa minulle lahjaa, kun sovittiin, ettei osteta, vaan mennään keväällä matkalle yhdessä.
Mies on aina onnistunut yllättämään minut täysillä lahjojen suhteen. Mitä nyt teen? En osaa teeskennellä yllättynyttä. En myöskään haluaisi paljastaa, että löysin lahjan, koska se on noloa.
Kaiken kukkuraksi olen sairas, enkä pysty menemään jouluostoksille hakemaan miehelle lahjaa. Voihan kökkö. Fiilis on nyt kyllä pilalla.
Onko kellään vinkkiä, miten toimin? Verkkokaupatkaan eivät enää ennätä toimittaa mitään kotiin.
3