Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan hirtto! Löysin vahingossa miehen ostaman lahjan :(

Vierailija
19.12.2014 |

Olen sairauslomalla ja aloin tehdä pikkuhiljaa voimien mukaan joulusiivouksia. Asettelin kynttilänjalkoja paikoilleen ja aloin suoria tv-tason alakaappia laittaakseni näkyvillä olevat koriste-esineet sinne pariksi viikoksi talteen. Ja kas, siellä takaseinää vasten oli litteä pahvilaatikko. En edes tajunnut, mikä se voi olla ja miksi se oli siellä, koska sitä ei oltu pakattu millään tavalla joulupaperiin. Otin sen esiin ja siinä oli läppäri, kaupan paketissa teipit kiinni.

Nyt harmittaa ja kovaa. Ei ollut tullut mieleenkään, että mies ostaa minulle lahjaa, kun sovittiin, ettei osteta, vaan mennään keväällä matkalle yhdessä.

Mies on aina onnistunut yllättämään minut täysillä lahjojen suhteen. Mitä nyt teen? En osaa teeskennellä yllättynyttä. En myöskään haluaisi paljastaa, että löysin lahjan, koska se on noloa.

Kaiken kukkuraksi olen sairas, enkä pysty menemään jouluostoksille hakemaan miehelle lahjaa. Voihan kökkö. Fiilis on nyt kyllä pilalla.

Onko kellään vinkkiä, miten toimin? Verkkokaupatkaan eivät enää ennätä toimittaa mitään kotiin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät läppärin olevan lahja sinulle?

Vierailija
2/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät, että se on lahja ja lahja sinulle? kaupat lienevät vielä auki aattonakin.

et ole kovin sairas, jos jaksat kotona joulusiivouksia tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtto :D :D olin unohtsnut koko hirton!

Vierailija
4/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat sille jonkun tuhman lahjan vaikka strippari esityksen tms sidot punaisen rusetin ympärillesi mies tykkää varmasti tai sitten valjastat jonkun ystävän,äidin tms ostamaan jonkun kivan lahjan kaupasta jos ite et pääse kauppaan

Vierailija
5/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iloinen lahjasta ja kiität nätisti. Jos miehesi tykkää jostain leivonnaisesta erityisesti, leivo sitä ja hommaa uunnavuonna jotain alesta, jos siltä tuntuu.

Vierailija
6/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä hä. Lahja ei ole sulle.

Toinen nainen sen saa.

Vierailija
7/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osta mitään, jos kerran olette sopineet, ettette osta. Mies ei siis odota mitään.

Ei sun tarvitse esittää yllättynyttä, voit sanoa vain olevasti iloinen ja oli ihana lahja ja sitä rataa. Kai nyt sentään olet iloinen lahjasta?

Vierailija
8/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käsittänyt sitä, että oman perheen sisälläkin pitää ajatella niin, että lahja lahjasta. Että tulee vaivautunut olo, jos itse saa jotain ja ei ole vastalahjaa.

Vierailija
9/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:58"]

Hä hä. Lahja ei ole sulle.

Toinen nainen sen saa.

[/quote]

Vierailija
10/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa että ostat jotain Joulun jälkeen. Silloin saat varmistuksen että läppäri on todella sinulle. 

Vierailija
11/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama joka liimasi terveyssiteen väärin päin niin että liimapuoli oli alapäätä vasten? Tuli tosta hirtosta mieleen.

Vierailija
12/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lahjan vastaan jos se sinulle on ja näyttelet parhaan kykysi mukaan.

Niin helppoa.

Mies.

Vierailija
13/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttojen hirtto, mut ei se mitään. Tosin, kerran me entisen poikaystäväni kanssa sovittiin samalla tavalla, ja ostin silti hänelle jotain pientä. Hieman kaihersi, ettei poikaystävä antanut yhtään mitään - vaikka oli sovittu, niin silti. Enää en tee tuollaisia sopimuksia, ei sovi mulle :D

Vierailija
14/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa lahjakortti netistä. Esim. Flamingo Spahan (se k18) saa lahjakortteja, jotka tulostetaan itse. Voithan ostaa jotain tuollaista reilummalla summalla, niin voi käyttää niitä hierontaan tai muihin hoitoihin tai vaihtoehtoisesti ottaa sinut mukaan.

Vierailija
16/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NetAnttila ainakin hoitaa toimitukset jouluksi, jos tilaa tänään ennen kahdeksaa.

Vierailija
17/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa suurimpien kauppojen verkkokaupoista toimittaa lahjat ilmaiseksi suoraan myymälään päivässä tai parissa. Tilaat tänään ja kipaiset vaikka aattoaamuna hakemassa, not a big deal.

Vierailija
18/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ylinäyttele yllättyneisyyttä vaan yritä näyttää aitoa iloisuutta siitä, että sait uuden läppärin. Lahja on kuitenkin varmaan tosi mieluinen sinulle? :) Kun avaat pakkauksen ja saat uutuuttaan kiiltävän tietokoneen syliisi, niin en usko, että innostuneisuutta tarvitsee näytellä. :)

Jos et millään pääse käymään jouluostoksilla (eikä kukaan ystäväsi tai sukulaisesi ehdi shoppailemaan puolestasi valitsemaasi tuotetta), niin ehkä voisit ostaa netin kautta jonkun elämyslahjan, konserttiliput, lentoliput, teatteriliput, ravintola-, kylpylä- tai muun lahjakortin, jonka voisit maksamisen jälkeen tulostaa ja laittaa kirjekuoreen? Tai sitten kerrot vain, ettet sopimuksestanne johtuen osannut yhtään varautua lahjaan ja keksit jotain kivaa sitten myöhemmin. :)

Vierailija
19/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:57"]

mistä tiedät, että se on lahja ja lahja sinulle? kaupat lienevät vielä auki aattonakin.

et ole kovin sairas, jos jaksat kotona joulusiivouksia tehdä.

[/quote]

Ap tässä,

en tosiaan voi tietää, onko lahja minulle. Luulisin kuitenkin, että sitä ei olisi tarvinnut piilottaa (ainakaan kotiin!), jos se olisi jollekin muulle ja minulta salaa. :) Sitäpaitsi nykyine läppärini vetelee viimeisiään.

Ja suorastaan en ole sairas-sairas, vaan minulla on jalka poikki kahdesta kohtaa. Eli "kauppaan kipaisu", kuten joku ehdotti, ei nyt oikein onnistu. :) Pystyn kuitenkin jotain pikkuhiljaa hommailemaan, kuten aloituksessa kirjoitin, voimien mukaan.

Aika jännää onkin, miten sitä oppii liikkumaan ja toimimaan uusin tavoin, vaikka jalkaa ei voi alleen laittaakaan. Jos joku seuraisi minua jostain valvontakamerasta, saisi päivän naurut! :)

Ajattelin nyt kuitenkin, että koska oli sovittu, ja nimenomaan miehen aloitteesta, ettei mitään osteta, en sitten osta. Ja onhan minulla aika hyvä syykin, kun en pääse kauppaan. :)

Vierailija
20/50 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanttila tuli mullekin mieleen, sieltä ehdit vielä tilata. Ei sun yllättynyttä tarvitse teeskennellä, olet vaan iloinen ja kiitollinen. Ihme asioista ihmisillä päivä meneekin pilalle kuten nyt siitä, että aviomies on kiltti ja huomaavainen ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi