Minkä ikäisenä vedit ekat kännit?
Kommentit (59)
16v. pieni pullo viinaa raakana, valkovenäläisiä aika paljon, kaljaa ja sidukkaa sekaisin. Sammuin varmaan 3-4 kertaa kotimatkalla.
12v, hiihtolomalla. Isosisko oli tehny kilijua ja jäivät mulle kiinni. Oli pakko ottaa mut mukaan, etten narpi.
5-vuotiaana pari kertaa kun juotettiin. Silloin jo pari korkillista likööreitä sai jalattomaksi. Uudestaan vasta 13-v.
Aion vetää, jos pääsen 80 ikään asti.
Vierailija kirjoitti:
5-vuotiaana pari kertaa kun juotettiin. Silloin jo pari korkillista likööreitä sai jalattomaksi. Uudestaan vasta 13-v.
Hyi helkkari! Kuka juottaa 5-vuotiaalle alkoholia!
12v
Vuotta vanhempana sit ekaa kertaa huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v mies eikä ole vielä kännissä tarvinnut olla.
Sitten 50-vuotispäivän kunniaksi kunnon kännit.
Hyi rikollisia koko ketju täynnä.
19v. En kyllä tiedä voiko känneistä edes puhua, hiprakka ehkä ennemmin.
Seiskan keväänä pari kuukautta ennen kuin täytin 14. Tupakointi alkoi sinä kesänä. Alkoholia tulikin nautittua sitten n. kerran kuukaudessa kännäys tarkoituksessa 25-vuotiaaksi asti. Nyt olen juonut alkoholia muutaman saunakaljan vuodessa jo kuuden vuoden ajan. Tupakointikin on loppunut.
Omat kusipäiset vanhemmat. Sinulle, joka ihmettelit kuka juottaa.
Olin 11v sain yheltä 14v tytöltä viinaa nauroin tosi paljon ja kaatuilin ajoin vielä mopolla kotia vaikka näin kaiken kahtena ja päässä heitti paljon.
Ysiluokan luokkaretkellä eli ikää taisi olla 15 v.
En kai koskaan oo ollut varainaisesti kännissä🤔 Ehkä yksi alkoholikerta nuorena (18v) ulkomailla ku kahen juoman jälkeen oli sillain että silmissä heitti pahasti ja tasapaino oli vähän hakusessa. Mut en oo ikinä sammunut tai oksentanut alkoholin takia. Ja oon yli 30.
14v muistelisin, kiljua tehtiin ja jäätiin kiinni siitä. Muttei se menoa hidastanut koska nuoret kollit löytää aina keinot. Onneksi opin juomatapoja jo tuolloin nuorempana jotta opin käyttäytymään humalassa. Kertaakaan en ole rähjännyt grilllijonossa vaikka ikää jo yli 50. Kaikki eivät ole oppineet vieläkään.
14-vuotiaana, 8-luokan vappuna. Siihen aikaan se oli yleinen ajanviettotapa teineillä.
Seiskalla eli 13v.