Minkä ikäisenä vedit ekat kännit?
Kommentit (59)
12-13 vuotiaana. Ylä-asteella oli ihan normaalia olla melkein joka perjantai kännissä. Ne oli toisia aikoja 20-25 vuotta sitten. Eikä edes oltu mitään white trash jengiä. Nykyisin oneksi nuoret ei enää samalla tavalla ryppää, mutta kyllä ne muuten sekoilee enemmän, kun mun nuoruudessa.
11v, kaveri houkutteli mukaan, hän oli 14.
Join neljä kaljaa ja litran kiljua.
Oksensin koko illan enkä pystynyt ajamaan fillarilla kotiin, joten kaveri kyysäsi mopolla .
Ihme kyllä, ei tullut krapulaa.
Seuraavan kerran dokasin 16 vuotiaana.
12. Loput viinipullosta piti kaataa rantahiekkaan.
Maistoin sekä alkoholia että tupakkaa noin 7-vuotiaana. Ekat kännit tuli vedettyä 14-vuotiaana. Ei ollut mitenkään poikkeuksellista silloin. Mä en sentään asustanut torilla viikonloppuisin katselemassa pillurallia ja juomassa pussikaljaa.
Muutin sittemmin Helsinkiin ja hankin maisterin paperit. Nykyään tuo menneisyys tuntuu hyvin kaukaiselta. N40
Vierailija kirjoitti:
Maistoin sekä alkoholia että tupakkaa noin 7-vuotiaana. Ekat kännit tuli vedettyä 14-vuotiaana. Ei ollut mitenkään poikkeuksellista silloin. Mä en sentään asustanut torilla viikonloppuisin katselemassa pillurallia ja juomassa pussikaljaa.
Muutin sittemmin Helsinkiin ja hankin maisterin paperit. Nykyään tuo menneisyys tuntuu hyvin kaukaiselta. N40
Mä asustin torilla ja juomassa kaljaa
Musta tuli DI ja pörssiyhtiön iso pomo.
Ja humblebraggailija niinkuin sinustakin.
Jotain 17 olin ja kotibileet lukioaikaan. Join jotain hemmetin yrttilikööriä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Oksensin matkalla bilepaikalle ja ilta meni lievässä kännissä, kun en pystynyt yhtään juomaan enää
12-vuotiaana, loppuvuoden lapsena. Muuten ois se 13 edes
13v, ja luulin vielä olevani meidän luokan viimeisiä jotka eivät koskaan olleet alkoholia kokeilleet!
8-vuotiaana 7-vuotiaan serkkuni kanssa. Hyvin maistui ja niin vieläkin yli 35-vuotta myöhemmin...
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v mies eikä ole vielä kännissä tarvinnut olla.
Noin minäkin ajattelen. Ikää jo 51 vuotta, mutta humalassa ei ole tullut oltua.
Olen vielä vanhempi, ei kännejä, näin mennään loppuun asti.
14 vuotiaan aloitin ja tiukalla viinalla. Join paljon.
18-25 vuotiaana join kohtuudella satunnaisesti, lähinnä drinkkejä ja siideriä.
25 - vuotiaana vietin lähes vuoden kännissä, viinalla. Kokeilin myös muita päihteitä ja tupakoin.
Sen jälkeen satunnaisesti juhlissa pari kertaa vuodessa ja satunnaisia yksittäisiä siidereitä ja lonkeroita.
14v. Oli niin karmea kokemus, että meni jonkun aikaa seuraaviin..🤢🤮
Ysiluokan syksyllä, olin juuri täyttänyt 15.
Ripillä olin käynyt kun muutaman vuoden vanhempi serkkulikka ja täti istutti minut pöytään ja tarjosivat viiniä. Aikuinen olo tuli. Seuraavaan känniin meni kaksi vuotta.
Mulla sama, mutta syksyllä.