Suurin/mieleenpainuvin lehteen päätynyt kotipaikkakunnallasi tapahtunut tapaus?
Täällä Lappeenrannassa taisikin olla nyt vähän aikaa sitten se kissankidutus-tapaus, missä humalaiset kaverukset "opettivat kissaa tavoille" pitämällä sitä pakastimessa ja sitten sata-asteisessa uunissa. :-/
Mitä paikkakuntasi tapahtumia on päätynyt lööppeihin?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:45"]
Ainakin mulle jäänyt mieleen Espoossa se, että ne oli espoolaisia ne pojat, jotka surmasivat Heinot. Lopen surma 2000-luvun alussa.
[/quote]
ja sorry, ei siis tapahtunut Espoossa eli meni väärin..... T. Edellinen
Helikopteri putosi yleisötapahtumassa ihmisjoukkoon ja propellit silppusivat ruumiinosia ilmaan.
Oiskohan ollut niin, että 6 kuoli.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:45"]
Ainakin mulle jäänyt mieleen Espoossa se, että ne oli espoolaisia ne pojat, jotka surmasivat Heinot. Lopen surma 2000-luvun alussa.
[/quote]
ja sorry, ei siis tapahtunut Espoossa eli meni väärin..... T. Edellinen
[/quote]
sopisi siis toi Bodom tai Sello paremmin, mutta henkilökohtaisesti muistin paremmin tän.... T. Taas sama
Poliisi ammuttiin harjoitusleirillä, vaikka aseen piti olla tyhjä. Pari puliakkaa tapettiin 90-luvun lamavuosina. Tutut veljekset nuijivat kiusanhenkipultsarin hengiltä. Ex-bodari päätyi palkkasoturiksi Bosniaan. Turussa murhattu nainen löytyi n 2 viikkoa sitten jäteastiasta. Ainoa positiivinen julkkis on Petri Laaksonen, jos sitäkään voi laskea. Heja Pemar!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:13"]Täällä Lappeenrannassa taisikin olla nyt vähän aikaa sitten se kissankidutus-tapaus, missä humalaiset kaverukset "opettivat kissaa tavoille" pitämällä sitä pakastimessa ja sitten sata-asteisessa uunissa. :-/
Mitä paikkakuntasi tapahtumia on päätynyt lööppeihin?
[/quote]
Olihan täällä ollut se toinenkin tapaus, jossa mies tappoi heidän kotiinsa tulleen jonkun hoitajatätsyn. Oli tullut vauvaa katsomaan kotikäynnille. :-/ Ap