Erilaiset perheet 18.12.2014
"Aho. Viiden lapsen yksinhuoltaja Minna oli löytänyt perheelleen unelmakodin maalta. Muutaman vuoden jälkeen talo osoittautui niin homeiseksi, että kodin lisäksi myös kaikki siellä olleet tavarat piti polttaa. Minna ja lapset joutuivat aloittamaan kaiken alusta pienessä vuokra-asunnossa. Miten yksihuoltaja onnistuu selviytymään uudesta alusta, kun tulot ovat tiukoilla ja määräaikainen työsuhde päättymässä?"
Avalla 21:00
Lähde: telkku.com
Joko on popparit valmiina?
Kommentit (125)
Mitä multa meni ohi? Maksaa puretun talon lainaa, vuokraa ja meinaa vielä rakennuttaa uuden talon uudella lainalla.
Mistä se raha oikein tulee?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:42"]Todistuksessa näkyi tytön henkilötunnus :D Montakohan puhelinliittymää on jo avattu hänen nimiinsä tänä iltana?
[/quote]
Alaikäisen nimiin puhelinliittymä?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:28"]
Ei oo kerrostalo ihmisen paikka.
Dear lord.
[/quote]
Uudessa talossa neljä makuuhuonetta ei riitä. Mulla ei ollut lapsena omaa huonetta ja kerrostalossa asuttiin, vaikka mulla oli kaksi työssäkäyvää vanhempaa.
Järkevän oloinen nainen ja fiksut lapset
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:43"]
Mitä multa meni ohi? Maksaa puretun talon lainaa, vuokraa ja meinaa vielä rakennuttaa uuden talon uudella lainalla.
Mistä se raha oikein tulee?
[/quote]
Sen isä takaa lainan.
Kieltämättä mäkin olen tältä palstalta saanut vähän erilaisen kuvan useamman lapsen yksinhuoltajien talousasioista. Ehkä se saa hyvät elarit?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:28"]
Ei oo kerrostalo ihmisen paikka.
Ei meidänkään lapsilla (nuorilla) ole. Kärsivät kuitenkin oman tilan puutteesta jokainen.
Dear lord.
[/quote]
Uudessa talossa neljä makuuhuonetta ei riitä. Mulla ei ollut lapsena omaa huonetta ja kerrostalossa asuttiin, vaikka mulla oli kaksi työssäkäyvää vanhempaa.
[/quote]
Aikamoinen tilanne. Tosin näen kyllä paljon itseaiheutettua ongelmaa. Onneksi on tuo isä. Taitaa myös aikamoisia tukia ja elareita saada palkan lisäksi kun on menot hirmuiset. Onneksi nainen käy edes töissä vaikka tuilla tienaakin varmaan saman verran. Mutta ihmettelen että töitä ruvetaan hakemaan vasta sitten kun ne loppuu eikä voi yhtään ennakoida.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:39"]Vau mikä todistus tytöllä oli !! [/quote] Yläasteella ei kyllä oo vaikea pärjätä jos vaan kuuntelee tunneilla. Nimim. lukuaineiden keskiarvoni oli 9.9.
[/quote]
Mullapa olikin kymppi, lälläslää!
Missä noiden lasten isä/isät on?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:39"]Vau mikä todistus tytöllä oli !!
[/quote]
Yläasteella ei kyllä oo vaikea pärjätä jos vaan kuuntelee tunneilla. Nimim. lukuaineiden keskiarvoni oli 9.9.