Haaveenani on saada tuo liekki omaan keskustelu aloitukseeni.
Kommentit (285)
Zipot heilumaan toverit!! SYTYTETÄÄN KOKO AV TULEEN
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:34"]Pitäisköhän tehdä pidempiä viestejä? Sori etukäteen, kirjoitan bussissa puhelimella enkä jaksa korjailla kirjoitusvirheitä. Mitäs mammat puuhailee? Itse menossa kahville ystävän kanssa. Onko teillä saatanut lunta tänään? Täällä satou paljon ja oltiin muksun kanssa ihan litimärkiä kun päästiin aiemmin vaunukävelyltä kotiin kun isoja lumihiutaleita satoi taivaan täydeltä. Mitähän tässä vielä kertoisi. Ootteko kattonu joulukalenteria tv2:lta? Itse tykkään, katsotaan muksun kanssa joka päivä 2 kertaa! Nyt taidan lopetella tämän viestin. Kiittimoi
[/quote]
Kun ei ole mitään syytä miksi olet ostanut sen jälkeen kun hän oli mukana perustamassa sitä. Sen verran autoin sua nyt niin ei!!!! En voi tulla enää yhtään enempää kun ei saa yhteyttä suhun.
Onko ketjussa muuten ketään, joka ei ole koskaan saanut?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:34"]Pitäisköhän tehdä pidempiä viestejä? Sori etukäteen, kirjoitan bussissa puhelimella enkä jaksa korjailla kirjoitusvirheitä. Mitäs mammat puuhailee? Itse menossa kahville ystävän kanssa. Onko teillä saatanut lunta tänään? Täällä satou paljon ja oltiin muksun kanssa ihan litimärkiä kun päästiin aiemmin vaunukävelyltä kotiin kun isoja lumihiutaleita satoi taivaan täydeltä. Mitähän tässä vielä kertoisi. Ootteko kattonu joulukalenteria tv2:lta? Itse tykkään, katsotaan muksun kanssa joka päivä 2 kertaa! Nyt taidan lopetella tämän viestin. Kiittimoi
[/quote]
Kun ei ole mitään syytä miksi olet ostanut sen jälkeen kun hän oli mukana perustamassa sitä. Sen verran autoin sua nyt niin ei!!!! En voi tulla enää yhtään enempää kun ei saa yhteyttä suhun.
[/quote]
Pelle
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:36"]
Onhan palokunnan pojat jo soitettu paikalle, hekin voisivat yhtyä tähän ketjuun?
[/quote]
Haluan yhtyä palokunnan poikiin! Letkua!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:34"]Pitäisköhän tehdä pidempiä viestejä? Sori etukäteen, kirjoitan bussissa puhelimella enkä jaksa korjailla kirjoitusvirheitä. Mitäs mammat puuhailee? Itse menossa kahville ystävän kanssa. Onko teillä saatanut lunta tänään? Täällä satou paljon ja oltiin muksun kanssa ihan litimärkiä kun päästiin aiemmin vaunukävelyltä kotiin kun isoja lumihiutaleita satoi taivaan täydeltä. Mitähän tässä vielä kertoisi. Ootteko kattonu joulukalenteria tv2:lta? Itse tykkään, katsotaan muksun kanssa joka päivä 2 kertaa! Nyt taidan lopetella tämän viestin. Kiittimoi
[/quote]
[/quote]
Mitäköhän horiset? Laitoin sen siihen takan viereen. Ja pelletti. Otitko mun vihreet sukat? En.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:36"]
Onhan palokunnan pojat jo soitettu paikalle, hekin voisivat yhtyä tähän ketjuun?
[/quote]
Haluan yhtyä palokunnan poikiin! Letkua!
[/quote]
Minä en todellakaan halua olla sun kanssa mutta en tiedä mitä teen ku en tiiä mitä teen jos en saa unta palloon
Mitä kaikkea liekkiin vaaditaan? Voitaisiin koota tähän samantien yhteen vaatimukset :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:34"]Pitäisköhän tehdä pidempiä viestejä? Sori etukäteen, kirjoitan bussissa puhelimella enkä jaksa korjailla kirjoitusvirheitä. Mitäs mammat puuhailee? Itse menossa kahville ystävän kanssa. Onko teillä saatanut lunta tänään? Täällä satou paljon ja oltiin muksun kanssa ihan litimärkiä kun päästiin aiemmin vaunukävelyltä kotiin kun isoja lumihiutaleita satoi taivaan täydeltä. Mitähän tässä vielä kertoisi. Ootteko kattonu joulukalenteria tv2:lta? Itse tykkään, katsotaan muksun kanssa joka päivä 2 kertaa! Nyt taidan lopetella tämän viestin. Kiittimoi
[/quote]
[/quote]
Mitäköhän horiset? Laitoin sen siihen takan viereen. Ja pelletti. Otitko mun vihreet sukat? En.
[/quote]
Taidat olla vähän typerä
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:30"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:17"] Antakaa mennä täysillä! Kyllä me yhdessä siihen pystytään. Yhdistetään voimamme arvon kotiäidit! [/quote] Saako setäkin yhtyä tähän? ;) [/quote] Tehdään pojat juna. [/quote] Homo
Tottakai! ;D
[/quote]
Leimahtaa! Leimahtaa! Ihan. Kohta. Leimahtaa.
Joo modeilta kyl hieman kaivattais vastauksia mikkä on liekin tarkat vaatimukset
ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:37"]Onko ketjussa muuten ketään, joka ei ole koskaan saanut?
[/quote] Joo! Olen tosin uskovainen ja aion odottaa avioliittoon joten johtuu ihan siitä.
T. N 18
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:39"]Joo modeilta kyl hieman kaivattais vastauksia mikkä on liekin tarkat vaatimukset
ap
[/quote]
Olen silloin töissä koska en jaksa enää tätä asiaa.