Yksinhuoltajuus on tylsää :(
Ei mulla oikein elämää oo ollut lapsen jälkeen. Sitä ennen oli ihan jännittävää. Tätä tää nyt sitten on? Kiva!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:46"]Mitä sen sit pitäis olla, eikö lapsen kanssa voi tehdä mitään mukavaa vai olikos se lapsi vain silloin kiva kun mies oli kotona ja nyt kun se lähti lapsellakaan ei ole merkitystä, taisit tehdä lapsen vain, jotta saisit koukutettua miehen.
[/quote]
Mun mielestä olisi kiva joskus esim. mennä kyläilemään kaverille arkena töiden jälkeen ilman et mietin lasten nukkumaanmenoaikaa. Tai käydä leffassa. Tai jättää käymättä ruokakaupassa ruuhka-aikaan ja vitkutella seuraavaan päivään.
[/quote]Niin miksi et voisi, eikö muksuja voi viedä hetkeks hoitoon jollekkin sukulaiselle, tutulle, päivähoitoon ym.
Täällä on joku mielenvikainen kommentoimassa :D
Voi helvetti taas mitä kommentteja... Vanhemmuus on ihanaa, mutta joo yksinhuoltajuus ei niinkään. Teillä, jotka niiden lapsien kanssa pyöritätte sirkusta koko päivän ja on se mies, on sen ankean arjen keskellä lohduttava tieto siitä että se mies tulee kotiin ja saatte edes vähän aikaa aikuista seuraa. Joku toinen voi ottaa sen lapsen siksi aikaa kun käytte suihkussa tai laitatte ruokaa. On joku, jonka kanssa puhua, halia, joku joka lohduttaa. Meillä yksinhuoltajilla ei ole sitä. Joskus on aika tylsää olla kotona yksin vauvan kanssa vailla mitään aikuiskontaktia tai läheisyyttä tai apua. Asiat ei aina mene suunnitelmien mukaan ja siksi tätä pitää nyt kestää, kun jonkun pitää ottaa vastuu tosta yhteisestä lapsesta. Yksinhuoltajat on aika selviytyjiä mun mielestä.
Oon ite yh. Ja mulla ei ole tylsää ? Miks oliskaa , käyn töissä, 4v tyttö tarhas, nähdään ystäviä/sukulaisia ja yhessä puuhataa paljon kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:46"]Mitä sen sit pitäis olla, eikö lapsen kanssa voi tehdä mitään mukavaa vai olikos se lapsi vain silloin kiva kun mies oli kotona ja nyt kun se lähti lapsellakaan ei ole merkitystä, taisit tehdä lapsen vain, jotta saisit koukutettua miehen.
[/quote]
Mun mielestä olisi kiva joskus esim. mennä kyläilemään kaverille arkena töiden jälkeen ilman et mietin lasten nukkumaanmenoaikaa. Tai käydä leffassa. Tai jättää käymättä ruokakaupassa ruuhka-aikaan ja vitkutella seuraavaan päivään.
[/quote]Niin miksi et voisi, eikö muksuja voi viedä hetkeks hoitoon jollekkin sukulaiselle, tutulle, päivähoitoon ym.
[/quote]
Viikonloppuisin joo, mutta arkisin lapset ovat väsyneitä päiväkodin ja koulun jälkeen ja heillä on vanhempaa ikävä. Ei mun tylsistyminen ole niin iso uhraus sille, että lapset saavat vanhemman hoivaa ja pääsevät ajoissa nukkumaan. Sitä paitsi kuka oikeasti kehtaa kiikuttaa lapsensa jollekin hoidettavaksi tämän työpäivän päätteeksi? :D
Oottepa kapeakatseisia. Että yh on automaattisesti syyllinen omaan tilanteeseensa?
T. Kahden lapsen yh, jonka mies menehtyi sairauteen pari vuotta sitte
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:46"]Mitä sen sit pitäis olla, eikö lapsen kanssa voi tehdä mitään mukavaa vai olikos se lapsi vain silloin kiva kun mies oli kotona ja nyt kun se lähti lapsellakaan ei ole merkitystä, taisit tehdä lapsen vain, jotta saisit koukutettua miehen.
[/quote]
[/quote]
Viikonloppuisin joo, mutta arkisin lapset ovat väsyneitä päiväkodin ja koulun jälkeen ja heillä on vanhempaa ikävä. Ei mun tylsistyminen ole niin iso uhraus sille, että lapset saavat vanhemman hoivaa ja pääsevät ajoissa nukkumaan. Sitä paitsi kuka oikeasti kehtaa kiikuttaa lapsensa jollekin hoidettavaksi tämän työpäivän päätteeksi? :D
[/quote]Vali, vali...Jos sulla on jo vkl.mahkut vapaaseen, ni vielä valitat tylsyyttäs, sun korvien välissä se vika on, kun keksi mitään muuta ku valittamista.
Hei trollaaja oletko poika joka ei koskaan ole pillua nähnytkään muutako leffoissa? :) tiedätkö että on tehty tutkimusta et netissä nimettömänä trollaavat omaavat psykopaattisia piirteitä?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:46"]Mitä sen sit pitäis olla, eikö lapsen kanssa voi tehdä mitään mukavaa vai olikos se lapsi vain silloin kiva kun mies oli kotona ja nyt kun se lähti lapsellakaan ei ole merkitystä, taisit tehdä lapsen vain, jotta saisit koukutettua miehen.
[/quote]
[/quote]
Tämä. Ei kahden aikuiisen perheessä tarvitse käydä uhmiksen kanssa kaupassa ku silloin tällöin. Ja elokuviinkin voi mennä ihan ilmoitusasiana/pienellä sopimisella.