Onko Jenni raskaana?
Katsokaa tuota kuvaa, onko hän raskaana?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:09"]
Eiköhän se viimeistään 9kk päästä selviä... Käsittääkseni pariskunta on kuitenkin vela.
[/quote]
hähä, salella on jo lapsia, ei kai sillon voi olla vela
Oispa hienoa! Sitten olis semmonen kuninkaallinen meininki. Jennikin ihan hehkuu tossa kuvassa isossa hymyssä. Ja eikös sen kasvot oo vähän "turvoksissa" niin kuin raskaushormonit tekevät?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:09"]
Eiköhän se viimeistään 9kk päästä selviä... Käsittääkseni pariskunta on kuitenkin vela.
[/quote]
hähä, salella on jo lapsia, ei kai sillon voi olla vela
[/quote]
Kyllähän he pariskuntana voivat olla vela.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:15"]
Ainahan ihminen saa mielensä muuttaa. Ikää tulee m´naielle, niin alkaa biologinenkello tikittää....Hormonit hyrrää ja pian onkin vauvakuume :)
Ainakin rouva näytti ihanan hymyilevältä, ei sellaista kireää hymyä kuten aina vaan rentoa. Samoin linnanjuhlissa olivat niin onnellisia tanssiessaan, aivan kuin olisivat odottamassa vauvaa. Upeaahan se olis, kerrassan ihanaa koko maalle :)
onko koko historiassa koskaan ollut vauvaa istuvalla presidentillä ?
[/quote]
Mitä toi tummennettu tarkoittaa? Jonkun nimi kenties, vai...
Eiköhän tuo muutamien kuukausien kuluessa selviä. Mutta kyllä tuo Sale jo turhan vanha pienen lapsen isäksi mun mielestä alkaa olla, mutta jos Jenni on siihen varautunu niin mikäs siinä sitten.
No tuo pötkömäinen asu saisi kyllä kenet tahansa näyttämään siltä, että on raskaana.
Sale menis hyvin vielä isänä. Tommonen myhäilijä. Hyvin jaksais seurustella pikkuisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:22"]
Ainahan ihminen saa mielensä muuttaa. Ikää tulee m´naielle, niin alkaa biologinenkello tikittää....Hormonit hyrrää ja pian onkin vauvakuume :)
Ainakin rouva näytti ihanan hymyilevältä, ei sellaista kireää hymyä kuten aina vaan rentoa. Samoin linnanjuhlissa olivat niin onnellisia tanssiessaan, aivan kuin olisivat odottamassa vauvaa. Upeaahan se olis, kerrassan ihanaa koko maalle :)
[/quote]
[/quote]
he he naiselle
mulla on näppäimistö huonosti toimiva, tulee toi teksti jotenkin jälkikäteen.... pitäisi ostaa uusi tietsikka..
no, joo voi olla, et mun sormetkin toisinaan menee vääriin nappuloihin ;)
soriii
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:22"]
[/quote]
[/quote]
he he naiselle
mulla on näppäimistö huonosti toimiva, tulee toi teksti jotenkin jälkikäteen.... pitäisi ostaa uusi tietsikka..
no, joo voi olla, et mun sormetkin toisinaan menee vääriin nappuloihin ;)
soriii
[/quote]
Hyvin tuon ymmärsi, kunhan piti tuon yhden päästä vittuilemaan. :)
Videolla Jenni näytti kyllä todella väsyneelle. Taitaa olla joulustressiä päällä, kun pitää ottaa vastaan kaiken maailman haukia...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:34"]
Videolla Jenni näytti kyllä todella väsyneelle. Taitaa olla joulustressiä päällä, kun pitää ottaa vastaan kaiken maailman haukia...
[/quote]
hih ja toisten tarttee ne vallan itse hakea ruuhkassa.. ja vieläpä maksaa..... ja pienillä tuloilla.. rankat olot on meillä kaikilla ;)
Googlasin juuri että Haukio on 2 vuotta Niinistön poikaa vanhempi. Periaatteessa siis Saulista voisi tulla isä ja isoisä samaan aikaan :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]
Googlasin juuri että Haukio on 2 vuotta Niinistön poikaa vanhempi. Periaatteessa siis Saulista voisi tulla isä ja isoisä samaan aikaan :)
[/quote]
Jännää! Jennil ja sill pojalla vois myös tulla suhde, niincu salkkareissa! Se olis upeaa, kerrassaan ihanaa koko maalle :) Hei spekuloidaanko vielä lisää? :) :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Haukio on Niinistön vanhinta poikaa 2 vuotta nuorempi ja nuorempaa poikaa 3 vuotta vanhempi.
Saulin pojat ovat syntyneet 1975 ja 1980. Jenni on syntynyt 1977 ja Sauli siis 1948.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:34"]
[/quote]
Jos sitä stressaa se kun kaikki tuijottaa sen vatsaa eikä se saa lihoa rauhassa niin kuin Sale?
Jos onkin, niin antaa olla rauhassa, kunnes itse haluaa ilmoittaa... Jos onkin vain lihonnut?