Onko Jenni raskaana?
Katsokaa tuota kuvaa, onko hän raskaana?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:46"]
Mä heti otsikosta ajattelin Vartiaista.
[/quote]
Jos hänkin on? Nyt se uusin kuva tähän ketjuun!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]Googlasin juuri että Haukio on 2 vuotta Niinistön poikaa vanhempi. Periaatteessa siis Saulista voisi tulla isä ja isoisä samaan aikaan :) [/quote] Sellaista sattuu. Itse olen mieheni tytärtä vain pari kuukautta vanhempi ja ihme kyllä tullaan toimeen ihan hyvin. Ei sille voi mitään jos rakastuu :)
[/quote]
Eli olisitte esim voinut käydä samat koulut samalla luokalla..... Outo ajatus vaikka eihän sille rakkaudelle mitään voi!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]Googlasin juuri että Haukio on 2 vuotta Niinistön poikaa vanhempi. Periaatteessa siis Saulista voisi tulla isä ja isoisä samaan aikaan :) [/quote] Sellaista sattuu. Itse olen mieheni tytärtä vain pari kuukautta vanhempi ja ihme kyllä tullaan toimeen ihan hyvin. Ei sille voi mitään jos rakastuu :)
[/quote]
Eli olisitte esim voinut käydä samat koulut samalla luokalla..... Outo ajatus vaikka eihän sille rakkaudelle mitään voi!
[/quote]
Noin kun asian muotoilee tulee miehestä mieleen lähinnä pedofiili joka kuolaa lapsensa luokkakavereita.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:25"]
Sale menis hyvin vielä isänä. Tommonen myhäilijä. Hyvin jaksais seurustella pikkuisen kanssa.
[/quote]
Joo mutta, kun mietin että musta on tuntunu, että mun isä on melko vanha ollu isäksi, kun meillä on ikäeroa 45 vuotta. Ja Niinistö ois lapsensa ollessa nuori aikuinen jo 90-kymppinen jos edes hengissä...ois se vähän ikävää sille lapselle.
Jenni vois kuolla mut ei oikeesti vaan silleen leikisti et kaikki vaan luulis sen kuolleen ja oikeesti se vaan joutuis lento-onnettomuuteen ja päätyis jonnekin Saudi-Arabiaan prinssi Omar Toffeen hoviin. Sit Sale ottas uuden vaimon joka olis puolet Jenniä nuorempi ja sit Jenni tulis takas ruskeena ku papu exoottisissa hepenissä ja sit molemmat vaimot tavottelis Salen rakkautta tanssimalla tanssin Salen valtaistuimen edessä.
Mä niin toivon, että olisi. Jenni olis varmasti ihana äiti. Hän vaikuttaa todella symppikseltä ja empaattiselta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:15"]
Mikä v*tun vela????
[/quote]
Tämä just niin! Miks kukaan ei vastaa tähän?
Isompi mahahan pressalla on kuin rouvallansa. Suht tiukka kapea hamekin vielä. Hankkikaa paremmat silmälasit!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:17"]
Mikä v*tun vela????
[/quote]
[/quote]
Taidatte olla aika uusia palstalla? Täällä käydään tiukkoja vela-keskusteluja päivittäin. Av-mamman pahin vihollinen on vela eli vapaaehtoisesti lapseton.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:17"]
Mikä v*tun vela????
[/quote]
[/quote]
VapaaEhtoisesti LApseton
No, johan on termi tuo vela. Ihan pitänyt sillekin löytää oma nimityksensä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:15"]Ainahan ihminen saa mielensä muuttaa. Ikää tulee m´naielle, niin alkaa biologinenkello tikittää....Hormonit hyrrää ja pian onkin vauvakuume :)
Ainakin rouva näytti ihanan hymyilevältä, ei sellaista kireää hymyä kuten aina vaan rentoa. Samoin linnanjuhlissa olivat niin onnellisia tanssiessaan, aivan kuin olisivat odottamassa vauvaa. Upeaahan se olis, kerrassan ihanaa koko maalle :)
onko koko historiassa koskaan ollut vauvaa istuvalla presidentillä ?
[/quote]
Ei jessus. Sain syövän tästä viestistä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:51"]
Kaikki vaan toivoo et olis raskaana ja saatais suomeen oma "estelle" :)) mut ei ole raskaana eikä tule olemaan !
[/quote]
Mistä tiedät?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]Googlasin juuri että Haukio on 2 vuotta Niinistön poikaa vanhempi. Periaatteessa siis Saulista voisi tulla isä ja isoisä samaan aikaan :)
[/quote]
Sellaista sattuu. Itse olen mieheni tytärtä vain pari kuukautta vanhempi ja ihme kyllä tullaan toimeen ihan hyvin. Ei sille voi mitään jos rakastuu :)