Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani käyttää kaikki rahat kauneudenhoitoon, ruokaan ja urheiluun

Vierailija
18.10.2021 |

Nyt osti jonkun punavalolaitteen kun se tekee kuulemma hyvää iholle. Ja haki ihotautilääkäriltä jonkun kalliin aineen mikä ehkäisee ihon ikääntymistä. Hän on 29 eikä oo säästänyt ollenkaan rahaa. Ostaa avokadoja ja muita vastaavia joiden sanoo olevan terveydelle ja ulkonäölle hyväksi jne

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on kallein vara!

Vierailija
22/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, että hän muistaa ostaa myös syötävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sellaiset palkat ja elämä kallis, että mitä vielä säästää??!! Plussa emme voi tiedä, kuinka monta päivä meille on annettu eli pakko nauttia heti.

Vierailija
24/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moikka ap!

Mun rahat meni viikonloppuna viinaan ja pitsaan.

Oisko parempi?

Vierailija
25/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Jos olette jo yli kolmekymppisiä eikä naisella ole mitään varallisuutta, pitäisin sitä kyllä hieman hälyttävänä.

Miten ikinä voisitte esim. ostaa yhteisen kodin, jos naisella ei ole mitään laittaa siihen?

Miksi ihmeessä pitäisi olla yhteinen koti?

Nainenhan vaan voittaa tuossa, kun ei joudu ottamaan miestä riipakseen ja saa vielä päättää omista rahoistaan.

Eri asia toki jos kuppais miehen kukkarolla.

Itse olen aina ostanut omat urheiluvälineeni ja miehet on tajunneet olla hiljaa, kun ihan itse itseni elätän.

26/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sitten se toimii jos vain hengaillaan yhdessä. Yhteistä kotia ja perhettä ei ole pakko perustaa. Eikä tuollaisen naisen kanssa varmaan kannatakaan.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme