5 lapsen uraäiti vastaa kysymyksiisi
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:05"]
Mitä muotoa tulomatriisi on? Tai minkä kokoinen?
[/quote]
Se oli jo kerrottu tuossa yllä: "Tulomatriisissa on sama määrä rivejä kuin A:ssa ja sama määrä sarakkeita kuin B:ssä."
17
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:45"]Miten arki sujuu? [/quote] Hyvin. Käymme somalimieheni kanssa useaan kertaan päivässä moskeijassa. Kyllä olen kääntynyt muslimiksi. Tyttäremme käyttänyt vauvaiästä asti burkhaa. T. Oikea ap.
[/quote]
Ihan huonosti keksitty juttu. 0 pistettä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:28"]
Tämä ketju ei nyt oikein toimi kun on vaan kaksi kirjoittelijaa. Onko nyt tosiaan niin, ettei viiden lapsen uraohjusäidin asiat kiinnosta ketään muuta?
t. ap
[/quote]
On. Muut ihmiset haluvat itselleen elämän ja siksi tekevät ensin uraa, sitten lapset ja ovat niiden kanssa kotona, sen jälkeen ehkä taas uraa. Ehtii elää omaakin elämää.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:02"]
Millä alalla luot uraasi ap?
[/quote]
Olen tuomari.
t. ap
Kuinka paljon olet ehtinyt olla lastesi kanssa? Vapaa-aikaa on varmaan jotenkin vähän?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:31"]
Kuinka paljon olet ehtinyt olla lastesi kanssa? Vapaa-aikaa on varmaan jotenkin vähän?
[/quote]
Mielestäni riittävästi. Vapaa-aikaa on totisesti vähän, mutta sen vietän useimmiten mieheni ja lasteni kanssa.
t. ap
Onko lapsilla kumpaan läheisemmät välit?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:29"]
[/quote]
Olen tuomari.
t. ap
[/quote]
Olettaen, että uskos tuon niin olen todella kiinnostunut opiskeluajoitasi. Vähän olen harkinnut alanvaihtoa ja ensi kevään hakua. Mutta ikää on jo "tarpeeksi" ja pääkaupunkiseutu ei kiinnosta niinpä tuleva työllistyminenkin mietityttää.. mutta hassua silti tai kohtaloa, että pyörittelen tällaista mielessäni ja sitten satun avaamaan juuri tämän ketjun!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:44"]
Onko lapsilla kumpaan läheisemmät välit?
[/quote]
Sanoisin, että välit ovat yhtä läheiset molempiin vanhempiin. Ei uran luominen poissulje hyvää vanhemmuutta.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:29"]
[/quote]
Olen tuomari.
t. ap
[/quote]
Olettaen, että uskos tuon niin olen todella kiinnostunut opiskeluajoitasi. Vähän olen harkinnut alanvaihtoa ja ensi kevään hakua. Mutta ikää on jo "tarpeeksi" ja pääkaupunkiseutu ei kiinnosta niinpä tuleva työllistyminenkin mietityttää.. mutta hassua silti tai kohtaloa, että pyörittelen tällaista mielessäni ja sitten satun avaamaan juuri tämän ketjun!
[/quote]
Aloitin tuomaroinnin ensiksi junioritasolla, jota tein kymmenisen vuotta. Nyt olen erikoistunut FIFA:n tuomariksi Espoon Erotuomarikerho ry:n kautta. Opintoihin kuului tuomarointimatka Bilbaoon. Nyt vain odottelen komennusta tärkeisiin peleihin. Suosittelen lämpimästi alanvaihtoa näihin hommiin, olen ainakin itse ollut erittäin tyytyväinen.
t. ap
Mitä muotoa tulomatriisi on? Tai minkä kokoinen?