5 lapsen uraäiti vastaa kysymyksiisi
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:06"]
Kuinka monelle isälle lapset ovat?
[/quote]
Sori, en osaa vastata tuohon. ap
Voitko selittää mulle matriisitulon?
No joo... onhan siinä mies tosiaan uraa äidiltä saanut ja kyllä kai se äitiyskin voi ura olla.
pettymykseksenne teille ilmoitan, isä on kaikilla sama
t. oikea ap
Mitä työtä teet ja minkä ikäiset lapset?
Itselläni yhdeksän alle 15vuotiasta lasta ja minulla oma yritys.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:14"]
pettymykseksenne teille ilmoitan, isä on kaikilla sama
t. oikea ap
[/quote]
Tämä huijaa! Minä olen oikea ap ja voin vannoa, että viidellä lapsellani on neljä eri isää. Yksi heistä on musta.
8, olen virkamies.
lapset 11, 14, 18 ja 2x21 vuotiaat
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:18"]
8, olen virkamies.
lapset 11, 14, 18 ja 2x21 vuotiaat
[/quote]
Minkä ikäinen näistä lapsista on sen mustan miehen kanssa? Ei kai kaksoset?
11, 11 v. lapsi on mustan miehen kanssa. Hän on nykyinen mieheni. Nyt ei tarvitse enää vaihtaa.
t. ap
en ole ikinä neekerin kanssa ollut "silleen" ikävä tuottaa jo toinen pettymys huonon huumorintajun omaaville mammoille
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:47"]
en ole ikinä neekerin kanssa ollut "silleen" ikävä tuottaa jo toinen pettymys huonon huumorintajun omaaville mammoille
t. ap
[/quote]
Rasismi ei ole tätä päivää! Lopeta moinen tyhmä kirjoittelu.
t. oikea ap
Tämä ketju ei nyt oikein toimi kun on vaan kaksi kirjoittelijaa. Onko nyt tosiaan niin, ettei viiden lapsen uraohjusäidin asiat kiinnosta ketään muuta?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:11"]
Voitko selittää mulle matriisitulon?
[/quote]
En ole ap, mutta voin kyllä selittää, jos haluat. Lähden kuitenkin koneen äärestä kohta, joten ilmoita nopeasti, jos haluat.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:45"]
Miten arki sujuu?
[/quote]
Hienosti, kiitos kysymästä. Mies hoitaa kotona asuvat lapset ja kodin ja minä painan töitä.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:45"]Miten arki sujuu?
[/quote]
Hyvin. Käymme somalimieheni kanssa useaan kertaan päivässä moskeijassa. Kyllä olen kääntynyt muslimiksi. Tyttäremme käyttänyt vauvaiästä asti burkhaa.
T. Oikea ap.
Halutaan siis kertoa kaksi matriisia A ja B keskenään. (Oletan nyt, että kertolasku on nimenomaan A kertaa B, sillä matriiseilla B kertaa A on eri asia.) Tämä onnistuu vain silloin, jossa A:ssa on sama määrä sarakkeita kuin B:ssä rivejä. Tulomatriisissa on sama määrä rivejä kuin A:ssa ja sama määrä sarakkeita kuin B:ssä.
Tulomatriisin riville i ja sarakkeeseen j tuleva alkio lasketaan seuvaasti: Kerro A:n i:nnen rivin ensimmäinen alkio B:n j:nnen sarakkeen ensimmäisellä alkiolla. Sen jälkeen kerro A:n i:nnen rivin toinen alkio B:n j:nnen sarakkeen toisella alkiolla. Jatka kertomalla A:n i:nnen rivin kolmas alkio B:n j:nnen sarakkeen kolmannella alkiolla jne. niin pitkään, kun i:nnellä rivillä ja j:nnessä sarakkeessa riittää alkioita (niitä pitäisi olla yhtä paljon molemmissa). Laske sitten kaikkien em. kertolaskujen tulokset yhteen. Nyt olet saanut tulomatriisin yhden alkion (sen i:nnen rivin j:nnessä sarakkeessa olevan alkion).
Laske vastaavalla tavalla kaikki tulomatriisin alkiot. Aina siis otat A:sta vastaavan rivin ja B:stä vastaavan sarakkeen.
17
Kuinka monelle isälle lapset ovat?