Mihin aikaan Utsjoen Stockmann on auki jouluaattona?
Ja onko se keskustassa vai Nuorgamissa, vai molemmissa? Täällä joutuu aina tuolla nelosen raitiovaunulla raahautumaan, toivottavasti se on Utsjoella kävelymatkan päässä mökiltä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:31"] Kyllä minä ainakin löysin Utsjoen Stockan ihan Googlella. [/quote] Ei löydy nyt. Sivut ovat kaatuneet :( Ilmeisesti liikaa kävijöitä, mutta toivottavasti saavat korjatuksi pian. [/quote] toivottavasti! Sieltä kuitenkin näki parhaat tarjoukset yms kun Lapin kansaakaan ei meille tule. [/quote]
Olisin itse halunnut katsoa löytyykö valikoimasta Michael Korsin moottorikelkkahaalareita turkissomistein. Harmi, ettei sivuille pääse.
Hullujen päivien aikaanhan tosiaan Utsjoella on hotellit täynnä matkailijoita ja paikallisillakin on koulusta ja töistä lomaa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:21"]
Hullujen päivien aikaanhan tosiaan Utsjoella on hotellit täynnä matkailijoita ja paikallisillakin on koulusta ja töistä lomaa.
[/quote]On julkinen salaisuus, että kaikki paikalliset menevät Stockalle kausiapulaisiksi tienaamaan isot rahat.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:31"]
Kyllä minä ainakin löysin Utsjoen Stockan ihan Googlella.
[/quote]
Ei löydy nyt. Sivut ovat kaatuneet :( Ilmeisesti liikaa kävijöitä, mutta toivottavasti saavat korjatuksi pian.
[/quote]
toivottavasti! Sieltä kuitenkin näki parhaat tarjoukset yms kun Lapin kansaakaan ei meille tule.