Naiset, esineellistäkää minua!
Kommentit (24)
Tapoihini ei kuulu esineellistää ihmisiä.
vaikea esineellistää näin netin välityksellä mut kasvotusten onnistuis :)
Sä oot parhaimmillas, kun pidät suus kiinni ja nussit mua kiltisti.
Puristaisin sua mielelläni perseestä.
Niin, pitäisi varmaan nähdä livenä. Mutta nauttisin siitä että naiset käyttäisivät minua hyväkseen. Paitsi ei taloudellisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:21"]Laita kuva niin esineellistän.
[/quote]
näin :--) alasti ja mielellään erektiossa
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"]
Niin, pitäisi varmaan nähdä livenä. Mutta nauttisin siitä että naiset käyttäisivät minua hyväkseen. Paitsi ei taloudellisesti.
[/quote] Seisooko sulla nyt
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"]
[/quote]
mä osaisin kyllä käyttää sua hyväks. :) rakastan miesten alistamista!
Paras olisi jos naisia olisi monta. Kaikki vaan rehellisesti toteasivat käyttävänsä minua hyväkseen. Ei kyllä juuri nyt seiso. Mutta olenkin yksin.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:26"]Paras olisi jos naisia olisi monta. Kaikki vaan rehellisesti toteasivat käyttävänsä minua hyväkseen. Ei kyllä juuri nyt seiso. Mutta olenkin yksin.
ap
[/quote]
miksei seiso?! ootko mikään kunnon mies kun ei seiso? laitappa se nyt seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:26"]
Paras olisi jos naisia olisi monta. Kaikki vaan rehellisesti toteasivat käyttävänsä minua hyväkseen. Ei kyllä juuri nyt seiso. Mutta olenkin yksin.
ap
[/quote]
Tuhma poika, kun ei edes seiso. Pitäisi rankaista kunnon suihinotolla ja lopettaa just ennen laukeamista.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:29"]
ap
[/quote]
Tuhma poika, kun ei edes seiso. Pitäisi rankaista kunnon suihinotolla ja lopettaa just ennen laukeamista.
[/quote]
Ihanaa, rankaise minua! Olen tuhma!
ap
Haluan masturboida sinulla itseäni.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:26"]Paras olisi jos naisia olisi monta. Kaikki vaan rehellisesti toteasivat käyttävänsä minua hyväkseen. Ei kyllä juuri nyt seiso. Mutta olenkin yksin.
ap
[/quote]
miksei seiso?! ootko mikään kunnon mies kun ei seiso? laitappa se nyt seisomaan.
[/quote]
niin ja sit se kuva siitä!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:29"]
ap
[/quote]
[/quote]
Ihanaa, rankaise minua! Olen tuhma!
ap
[/quote]
suu kiinni. Mä kerron mitä tehdään.
sinusta tulisi hyvä runkkausalusta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:14"]Tapoihini ei kuulu esineellistää ihmisiä.
[/quote]
Et katso urheilua?
Sä oot pelkkä palikka. Ole hyvä, kelpasiko?