Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia tällainen (exän) käytös teissä herättää?

Vierailija
15.01.2015 |

Ex laittoi eilen viestin, että avomieheni antoi lapsemme kantaa painavan repun päiväkodilta autolle, kun itse kantoi vain pienen kassin, kun ei ilmeisesti vaivautunut rasittaa itseään. Avomieheni oli siis hakenut lapsen päväkodista.

Kysyin molemmilta kumpi kantoi mitäkin, ja repun oli kantanut mies, poika kevyemmän kassin. Eikä siinä mitään olisi ollut jos poika olisi kantanut repun, menee ensi syksynä eskariin, ja lasten repun kantaminen ei ole yhtään liikaa isokokoiselle, 25-kiloiselle pojalle, varsinkin kun autolle oli matkaa noin 25 m. Mutta että ex oli siis ollut kytiksellä päiväkodin lähellä että näkee kun avomieheni hakee lapsen, ja oli erehtynyt henkilöistä, viestitti että lapsella oli ollut samanlainen hattu kuin meidän lapsella, niin luuli meidän lapseksi. Avomieheni kyllä tuntee ulkonäöltä, mutta ilmeisesti oli ollut aika kaukana.

Minusta täysin järjetöntä käytöstä tuollainen kyttääminen. Ja vielä kehtasi nillittää minulle viestissä asiasta. Erosta toista vuotta, minä haluaisin asialliset välit mutta ex tekee sen välillä käytöksellään aika mahdottomaksi. Kun hän seurusteli, ei ollut ihan yhtä mahdoton. 

Tämä on vain yksi esimerkki exän kotkotuksista...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta mun korvaan kovinkaan isolta ongelmalta et eiks kannata unohtaa tollanen jos kerta oli vielä väärinkäsitys. Herätys nyt.

Vierailija
2/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on mustis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis stalkkaa päiväkodin ulkopuolella, vaikka ei ole hakemassa lasta? Hulluhan tuo on. Tuosta voi seurata vaikka mitä.

Vierailija
4/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:09"]

No ei kuulosta mun korvaan kovinkaan isolta ongelmalta et eiks kannata unohtaa tollanen jos kerta oli vielä väärinkäsitys. Herätys nyt.

[/quote] No tietenkin unohdan. mutta minusta ei ihan normaalia että ex tulee tahallaan kyttäämään päiväkodin lähistölle (ei liiku siellä sattumalta) kyttäämään sinä aikana kun tietää miehen hakevan lapsen, ja vielä kehtaa valittaa jostain repun kantamisesta..oikein etsimällä etsinyt jotain valittamista. Minusta todella säälittävää ja lapsellista, vaikkei tietenkään mikään iso asia. No, itselleni ei tulisi pieneen mieleenikään toimia noin, jos tietäisin mahd. exän uuden naisystävän hakevan joskus lapsen. No, meitä on erilaisia...;-)

Vierailija
5/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:13"]

Siis stalkkaa päiväkodin ulkopuolella, vaikka ei ole hakemassa lasta? Hulluhan tuo on. Tuosta voi seurata vaikka mitä.

[/quote] Nimenomaan ei ollut hakemassa lasta koska meillä on viikko/viikko systeemi ja lapsi on nyt minulla. Oli vaan mennyt odottelemaan päiväkodin lähistölle jos näkisi kun mies hakee lapseni. Ex tykkäsi minunkin perässäni aina kävellä ja valittaa mitä teen väärin, ja edelleen valittaa. Muuttui jossain vaiheessa sellaiseksi, se oli yksi kymmenistä eron syistä, en enää kestänyt sitä että aina minä ja kaikki muut tekevät kaiken väärin. 

Mutta minusta tuo on jotenkin jopa pelottavaa, vaikkei ex väkivaltainen ollutkaan. tulee mieleen että surullinen ja mustasukkainen tms...:-(

Vierailija
6/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo kyttääminen kuulostaa pelottavalta! Ja sitten vielä laittelee sinulle viestiä siitä eli paljastaa kytänneensä. 

Näkeekö eksäsi lasta/lapsia säännöllisesti?

Vierailija
7/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Herätys itsellesi, oletko ihan terve? Jotkut voi seota eron jälkeen ja väijyä, jopa tappaa...

Vierailija
8/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:18"]

Mielestäni tuo kyttääminen kuulostaa pelottavalta! Ja sitten vielä laittelee sinulle viestiä siitä eli paljastaa kytänneensä. 

[/quote]Yksi lapsi pian kuusivuotias lapsi, yhteishuoltajuus viikko/viikko-systeemillä. 

Ap 

Vierailija
9/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Herätys itsellesi, oletko ihan terve? Jotkut voi seota eron jälkeen ja väijyä, jopa tappaa...

[/quote] Niinpä, tuo väijyminen on minustakin aika inhaa. 

ap

Vierailija
10/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:20"]

[/quote]Yksi lapsi pian kuusivuotias lapsi, yhteishuoltajuus viikko/viikko-systeemillä. 

Ap 

[/quote]

Ok, oletko sanonut tuosta kyttäämisestä?

Vierailija
11/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:20"]

Ap 

[/quote]

Ok, oletko sanonut tuosta kyttäämisestä?

[/quote] Kyllä tietenkin, heti kun viesti tuli, vastasin että tuollainen kyttäämään tuleminen ei ole minusta todellakaan Ok enkä selllaista enää hyväksy. 

ap

Vierailija
12/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään nimessä ole Ok.

ap

Vierailija
13/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:42"]

No ei missään nimessä ole Ok.

ap

[/quote] Siis minusta. Ihmettelen teitä joista on. Ajattelin että teen vähän järjestelyjä että pääsen itse mahd. usein hakemaan lapsen, ehtiminen on vain vähän vaikeaa kun olen töissä ihan eri suunnalla. 

ap

Vierailija
14/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on vain mustasukkainen, älä välitä. Jos ei ole joku sekopää, menee kyllä aikanaan ohi. Nyt kun erosta kuitenkin vielä noin vähän aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi