Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö töitä 12,30e tuntipakalla?

Vierailija
18.10.2021 |

Niin?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaisin pokeria tuohon hintaan, kolmella pakalla, ilman jokereita.

Vierailija
2/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä pitäisi tehdä. Olin joskus olut- ja viinitarvikekaupassa töissä huonolla palkalla. Se oli kuitenkin niin mukavaa, että suorastaan harmitti lähteä koulutustavastaaviin hommiin, vaikka palkka tuplaantui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkkani on tällä hetkellä 11,70 e/h, joten todennäköisesti tekisin. Riippuu toki työn vaatimuksista, kuormittavuudesta, työajoista jne.

Vierailija
4/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Parempi palkka tuo kuin mitä koskaan olen saanut, vaikka 20 vuotta olen ollut työelämässä erilaisissa toimistohommissa.

Vierailija
5/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain helppoa ja aivotonta kyllä, jos vaatisi taitoa tai olisi kovin fyysistä tai jollain tavalla epämiellyttävää niin en.

Vierailija
6/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, jos kyseessä olisi siisti sisätyö tietokonetta naputellen matalalla stressillä, olemattomalla vastuulla ja kivoilla työkavereilla.

Vierailija
7/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka eli tekisin.

Vierailija
8/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumatyötä lämpimässä ja rauhallisessa toimistossa, omaan tahtiin. Ihan turha kuvitella että kankkuani liikuttelisin työaikana juuri mihinkään tuolla rahalla muuten kuin "ilmaa vaihtaakseni"...

Vierailija
9/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raksalla töissä juuri tuolla palkalla.

Vierailija
10/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tekisin jos olisi yhtä helppoa kuin nykyinen työ, aloitin juuri työt 11,20e tuntipalkalla.

Vierailija
11/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain helppoa ja aivotonta kyllä, jos vaatisi taitoa tai olisi kovin fyysistä tai jollain tavalla epämiellyttävää niin en.

Mä en tekis mitään aivotonta todellakaan pienellä palkalla. Isolla palkalla saattaisin jonkin aikaa tehdä, mutta halvalla en aivojeni toimintakykyä myy.

Vierailija
12/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja, palkka 12 e/h.

Että kyllä joo, tekisin.

Vierailija
13/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvä tietää että ei oo ihan surkeimmasta päästä toi, masentavan vähän silti.

Vierailija
14/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty pienemmälläkin palkalla.

Vierailija
15/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs raskasta pakkausduunia?

Vierailija
16/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan tee, niin ainakin moni kaupan kassa, siivoja ja perushoitaja jäisi työhön tulematta. Itse olen tuolla palkalla hoitoalalla, joka on tosi raskasta.

Tämmöiset avaukset nakertaa ihmisten moraalia. Aina kannattaisi itse tienata rahansa kuin elää tuilla, vaikka ei käteen jäisikään juurikaan enempää.

Eikö sillä, että pystyy elättämään itsensä, ole enää mitään arvoa?

Vierailija
17/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se työ on? Jos se on kokopäivätyö Suomessa, niin en tekisi, ellei olisi rikas puoliso. Mutta hei, sehän on siipeilyä, joten no can do.

Vierailija
18/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana kysyin koska teen raskasta duunia tolla palkal ja mitään ei jää käteen, masentavaa

Vierailija
19/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kukaan tee, niin ainakin moni kaupan kassa, siivoja ja perushoitaja jäisi työhön tulematta. Itse olen tuolla palkalla hoitoalalla, joka on tosi raskasta.

Tämmöiset avaukset nakertaa ihmisten moraalia. Aina kannattaisi itse tienata rahansa kuin elää tuilla, vaikka ei käteen jäisikään juurikaan enempää.

Eikö sillä, että pystyy elättämään itsensä, ole enää mitään arvoa?

Tämä! Palkkatyö ja itsensä elättäminen ovat tärkeä osa ihmisen sosiaalista osallisuutta, vaikka palkka ei ehkä olisikaan kovin paljon tukia isompi.

Vierailija
20/74 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, ja tulen tekemäänkin.

t. lh-opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi