Vilukissana tahtoisin ihanan täyspitkän toppatakin, mutta näytä semmoisessa kammottavalta. Ovat vissiin suuniteltu vain hoikille
Eivät normaalipainon ylärajoissa keikkuville lantekkaille!
Kommentit (9)
Kaikki vaatteet on suunniteltu hoikille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteet on suunniteltu hoikille.
Ei suinkaan. Sen takia niitä on eri kokoja.
No mut sit näytät just niin hirveeltä kuin näytät, mitä se kellekään muulle kuuluu. Kattelkoot! Osta sellainen takki, joka pitää lämpimänä, ja vielä niin kirkkaassa värissä, että kaikki varmasti huomaa. Go for it! :)
Ei sellaisesta pysty saamaan paksulle nättiä, koska joko helmat roikkuvat mahan/lantion takia tai sitten maha pussittaa järkyn näköisesti.
Ei sulle sovi mitkään muutkaan yksiosaiset vaatteet.
Älä välitä. Pääasia, että on lämmin. Sanokoot muut mitä sanovat. 🤗
Minua ärsyttää ap:n kaltainen asenne. Sääliäkö haluat? Vai luuletko, että joku tulee muuttamaan vartalonmallisi?
Ymmärrän. Mulla on BMI 23 ja vartalotyyppi X, tai oli ainakin kymmenen kiloa sitten. Isot rinnat, isot reidet, luonnollinen vyötärö korkealla. Yksikään nykymuodin mukainen vaate ei näytä hyvältä päälläni.
Tuskailin pitkään saman ongelman kanssa, mutta sitten tajusin että kyse onkin vaan siitä että löytää omalle vartalonmuodolleen imartelevimman pitkän toppatakin!
Itse olen aika suorakroppainen, massaa on eniten vatsan ja rintojen kohdalla. Löysin täydellisen takin Makia-merkiltä, muistaakseni Meera-nimisen toppiksen. Ulottuu jonnekin polven ja nilkan puoleenväliin ja on ihanan lämmin! Näissä on myös tosi isot koot, itselleni hämmästyksekseni koko M oli sopiva vaikka olen normaalisti kyllä XL :).
Valintoja, valintoja. Ulkonäkö vs. käyttötarkoitus.